AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Del Skrevet 17. mars 2024 Hvor finner dere årsoppgaven fra Klarna? Jeg har prøvd å lete både i appen og via nettleser. Fulgt stegene, men finner ikke der det skal stå "dokumenter". Anonymkode: 22e36...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Del Skrevet 17. mars 2024 Dersom du ikke har betalt renter til Klarna, har du ingen årsoppgave. Anonymkode: b8fa5...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg lette også en stund og da jeg fant noe så var det ikke for ifjor. De har jo avviklet Klarna konto, det var den jeg fikk årsoppgave på før. Men selv om klarna konto ikke finnes mer, så er det jo et system for avbetaling med renter der fremdeles. Skjønner ikke hvorfor det ikke kommer årsoppgave på det da men, kanskje noen mer opplyse kan informere... Jeg finner mine på Budsjett i appen. Scroller man ned står det saldoer, og under der Klarna Konto og Andre kjøp. Under Klarna Konto får jeg Årsoppgave - men bare t.o.m. 2022. Anonymkode: 78b80...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå