Gå til innhold

Aldri Kåt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare spør. Jeg har merket at jeg aldri blir kåt ikke av noe det er som jeg ikke har noe seksuell lyst i meg...Er det noe galt med meg er det noen andre som har det slikt.?

Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var kåt faktisk tror jeg aldri jeg har vært det ?

Og jeg er i 20 årene...Det må vel være noe galt med meg ikke sant ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bare spør. Jeg har merket at jeg aldri blir kåt ikke av noe det er som jeg ikke har noe seksuell lyst i meg...Er det noe galt med meg er det noen andre som har det slikt.?

Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var kåt faktisk tror jeg aldri jeg har vært det ?

Og jeg er i 20 årene...Det må vel være noe galt med meg ikke sant ?

Er du jente eller gutt? Har du ligget med noen før?

Skrevet

Mulig du har er av en annen legning enn det du så langt har prøvd????

Skrevet

og hva slaks legning kan jeg ha da når jeg ikke tenner på noe. Ikke på mennesker ikke dyr ikke planter ikke noe ?

Skrevet

Er du deprimert? Fornøyd med deg selv og kroppen din?

Skrevet

Nei si det du... da kan jeg ikke svare deg.

Skrevet

Du tenner ikke på noen ting? har du vært forelsket noen gang? og unnskyld at jeg spør... har du blitt utsatt for noe som helst form for overgrep?

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke det er så uvanlig å føle det slik. Folk er forskjellige, noen er nærmest konstant kåte, så da er det vel ikke så rart om noen befinner seg i den andre enden av skalaen?

Er dette noe som plager deg, eller undrer du deg bare over hvor vanlig det er? Hvis du selv mener å ha det greit uten kåthet i livet ditt, så synes jeg ikke du skal bekymre deg over det, eller tro at det er noe galt med deg. Kanskje kommer det etterhvert. Føler du imidlertid at dette plager deg, at du ønsker å føle kåthet, så kan kanskje en prat med sexolog være på sin plass?

Endret av Orestes
Skrevet

deprimert nei det rare er at jeg alltid er lykkelig

Skrevet (endret)

Fullstendig mangel på tenning slik du beskriver, kan skyldes mangel på testosteron. Dette kan tilføres i form av sprøyter eller tabletter etter konsultasjon hos lege. Opplever du dette som et problem og bor i eller i nærheten av Oslo kan jeg anbefale deg å ta kontakt med Andrologisk Senter. Det koster riktig nok minimum 600 kroner, men du får i hvert fall snakke med en lege som garantert tar deg alvorlig. Vanlige allmennleger bør også ha kunnskap om dette, så hvis du presenterer problemet, bør h*n også kunne hjelpe deg.

Endret av Leo
Skrevet
deprimert nei det rare er at jeg alltid er lykkelig

Hva er da problemet...?
Skrevet

Ingenting men alle andre mener jeg har et problem. Så derfor spør jeg

Skrevet

Vel, hvis du selv føler at det ikke er noe problem så er det ikke et problem. :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Søk litt om aseksuellitet på nettet, og se om det passer for deg. Det er kanskje ikke et problem for deg nå, men det kan bli et problem, hvis du forelsker deg. Problemet kan være fysisk, eller psykisk, det er ikke godt å si. Men hvis du kontakter legen, kan du bli henvist videre til en sexolog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...