AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Skrevet 17. mars 2024 Var i et forhold med en mann og jeg ser han har vært veldig kontrollerende mot meg da vi var sammen. Men ønsker å få høre andre som har opplevd en kontrollerende mann og, hvordan ble du kontrollert? Anonymkode: fcc8d...6af
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #2 Skrevet 18. mars 2024 Har ikke noe erfaring med det, men ønsker deg all mulig hell og lykke, og hadde jeg vært deg ville jeg bare blokkert han overalt. Dersom dere har barn sammen kan dere avtale at all kommunikasjon foregår et sted og skriftlig og kun når det er overtagelse mellom barna. F.eks et brev i sekken til barnet. Anonymkode: 13e53...071
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #3 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Var i et forhold med en mann og jeg ser han har vært veldig kontrollerende mot meg da vi var sammen. Men ønsker å få høre andre som har opplevd en kontrollerende mann og, hvordan ble du kontrollert? Anonymkode: fcc8d...6af Jeg var i et slikt forhold i 9 år der jeg alltid ble styrt og kontrollert av hun eg var samboer med og moren hennes. Jeg måtte alltid gjere slik hun sa og være hjemme med barna alene om kveldene når hun skulle gjere slik hun ville. Det var veldig fint alle kveldene alene med ungene men av og til spurte jeg om hun kunne være med å ta litt ansvar for ungene for jeg var sliten så var det grett med litt hjelp. Det ble avist for hun hadde jo ting hun måtte på som venninner og forskjellige arrangement. Jeg fekk aldri lov til å ta en avgjørelse selv. Jeg ble lei av det og sa min mening om det hele og da ville hun gå. Jeg var så ødelagt av hun at jeg var usikker på hva eg ville. Vi skillte lag og hun og hennes familie begynte å bestemme alt om hvor mye jeg skulle ha ungene, eiendommer eg hadde betalt og kjøp med mine spare penger så jeg hadde vert dum å sett hun opp på skjøte ved kjøp. Jeg var uenige i alt i fra de og vi var i retten der hun trakk seg og det ble slik eg ønsket 50-50 omsorg. Eiendommene betalte eg berre henne ut for å få hun ut av mitt liv. Etter bruddet har hun påstått at det var jeg som var kontrollerende og går til pyskolog for å få hjelp med angst og depresjon. Nesten all vår kommunikasjon går via advokat på grunn av at hver gang det blir nevnt noe om barna så vill hun ha di mer enn meg. Hun går å melde meg til bv med jevne mellomrom og de finn ikke noe gale med omsorgen hjå meg. Eg Synnes bv er kjekke å ha med å gjere så eg har spurt om de kan ha open undersøkelse mye mer enn 3 mnd før da er det mindre trusler i fra henne og hennes advokat. Det er snart 5 år siden bruddet og det styret i fra henne gjere at jeg ikke orke å snakke med hun i det hele tatt Anonymkode: bb975...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå