Gå til innhold

Damer, hold dere unna mannlige kjerringer 😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det verste er når jeg blir tvunget til å være mannen! Den som må ha bakkekontakt hele tiden fordi mannen skal følge alle impulsene sine. Klikke litt her, fantasere litt der (bli sur om jeg ikke skjønner hintene og ikke spiller med, eller ikke gidder å spille med), oppføre seg som om de er en deilig babe alle menn sikler etter, osv. Det beste er realistiske menn som tåler litt motgang. ^^  er lei av menn som skal ha det beste fra kvinne- og mannsrollen, og så er det ingenting igjen til meg. Jeg skal være den milde, forståelsesfulle, men samtidig rolige som takler all slags irrasjonalitet (og det krever faktisk at man tryller litt bakom scenen), ikke får man litt space til å trylle heller, lol. Jaja. 

Anonymkode: dae11...4e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Okey??

Anonymkode: b0b5b...f47

AnonymBruker
Skrevet

Oi shit. Sist gang jeg husket å se noen bruke ^^ som emoji er over 20 år siden. Er du barn av 80 tallet?

Anonymkode: d0ddd...50a

• Nyttig 1
Skrevet

Det er naturlig at menn blir mer feminine pga likestilling. Du må bare venne deg til mannsrollen 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Er støttekontakten din på ferie? 

Foreslår å gjennomlese før du poster. Spør deg selv., er dette lesbart? Gir det mening?  Har dette hensikt å poste? 

Anonymkode: 50049...faf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg er den empatiske, men også den rasjonelle. Den som er praktisk anlagt, og den som er mest systematisk.

Han lager mat da. Jeg trøster meg med det. Sykt god mat. Hadde sultet ved brødboksen uten den mannen. 

Anonymkode: 1df48...1f3

• Liker 1
Skrevet

Tidlig påskeferie i år 

Gjest Humlemor
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Oi shit. Sist gang jeg husket å se noen bruke ^^ som emoji er over 20 år siden. Er du barn av 80 tallet?

Anonymkode: d0ddd...50a

Er da ikke bare 80-talls barna som brukte/bruker det tegnet. Selv brukte jeg det ofte når jeg skrev med andre på div nettsider og det er vel en 7-8 år siden :fornøyd:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...