Gå til innhold

Tror dere min kropp er attraktiv nok ???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på datingmarkedet… 

jeg er 175 cm/61 kg. Trener 4-5 ganger i uka, både styrke og kondisjon. Jeg blir fortalt jeg er «flott», «søt». Jeg kler meg fint, sminket, ordner håret. Har høyere utdanning, fast jobb, har humor og glimt i øyet, er snill og omsorgsfull, har 2 barn 50 %… 

Anonymkode: 41189...1c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kler meg fint, sminket, ordner håret. Har høyere utdanning, fast jobb, har humor og glimt i øyet, er snill og omsorgsfull, har 2 barn 50 %… 

Du har drømmekroppen 10/10 😂

Anonymkode: 51767...c38

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som du kanskje prøver litt hardt, når du terner 4-5 ganger i uka og lurer på det. 

Anonymkode: 3def5...e75

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk ? 

TS

Skrevet

Sånn generelt så er svaret ja. De fleste kropper er attraktive hvis personen er komfortabel med seg selv.... 

Men om du klaffer med noen er vanskelig å si, mest sannsynlig må du luke ut mye gråstei  før du finner gull

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tror ikke personlighet spiller noen rolle??? Ute etter en overfladisk fyr da?

Anonymkode: e084f...50a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du tror ikke personlighet spiller noen rolle??? Ute etter en overfladisk fyr da?

Anonymkode: e084f...50a

Jo, absolutt! Men nå tenkte jeg på kroppen… 

Skrevet

Kødder du? Hvis jeg skulle tro noe utifra høyde og vekt, hadde jeg gjettet at du er undervektig. Og du trener nesten daglig. Med andre ord er endel av vekten muskler? 

Uansett liker folk allslags kroppsformer osv.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

jeg er 175 cm/61 kg. Trener 4-5 ganger i uka, både styrke og kondisjon. Jeg blir fortalt jeg er «flott», «søt». Jeg kler meg fint, sminket, ordner håret. Har høyere utdanning, fast jobb, har humor og glimt i øyet, er snill og omsorgsfull, har 2 barn 50 %… 

Fysisk er alt på plass, men du virker veldig usikker på deg selv og søker mye bekreftelse og DET kan ødelegge for deg. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg går etter personlighet, mange  typiske pene kvinner jeg ikke liker. Vet ikke hvordan du vil gjøre det på dating marked, har aldri vært på det selv, møtt kona og min X på jobb.. var bare klikk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sevsagt er du attraktiv for de som liker personligheten din og slanke jenter. Jeg hadde gjerne sett deg 15 kg tyngre så folk har forsjellige preferanser.

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk ? 

TS

Nei. Du trenger ikke gå og lure på om din kropp er attraktiv nok. Da virker du bare usikker.

Anonymkode: 3def5...e75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du, det er kvinnenes marked. Blås i den kroppen, og gå for det DU vil ha. Lykke til, kos deg❤️

Anonymkode: 0d28f...665

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Man kan fort tenke at man ikke har bra nok kropp. Personligheten min tror jeg ikke det mangler noe på. Jeg er snill, omsorgsfull, har gode verdier - og har humor 😊

TS 

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo åpenbart slank og stram, med den høyden/ vekten og trening flere ganger ukentlig.

Men om kroppen din er fin er umulig å svare på bare utifra beskrivelsen. Kroppsfasong er jo genetisk, og her er det vel ingen hemmelighet at noen er heldigere enn andre. 

Anonymkode: 97100...8ca

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen din er sikkert kjempefin. 2 barn 50% et nok det som skremmer bort en del menn som ikke har barn selv. 

Anonymkode: ad2f7...f20

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Attraktiv nok for hvem? Ingen er attraktive for alle og de fleste er attraktive for noen. 

Så lenge man er komfortabel i eget skinn og har en utstråling som speiler dette så tror jeg man kommer langt uansett hva BMIen sier. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spiller ingen rolle hvordan du ser ut. Du har allerede brukt opp "kvoten" din og vel så det, med tanke på å ha 2 barn. Snittet er så vidt over 1,4 barn per kvinne, det betyr at litt flere får 1 enn 2 i snitt. Du gikk for 2 stykker, og valgte å tilby avkom til en mann som du ikke lenger er sammen med. 

Så kvoten din har nådd toppen, og det spiller ingen rolle hvor hot du er hvis en mann ser etter å etablere familie med første felles barn. Til og med menn som har barn fra før styrer unna dette i stadig større grad. 

Menn er konservative, tilter hardt mot høyresiden politisk sett. Sånn er det. Feminismer greier ikke å pasifisere menn til å akseptere litt av hvert når de søker familie, og de liker ikke at ei dame har 2 barn fra før av med en annen mann. 

Anonymkode: d3590...26f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ingenting av dette har noe å si. Det er ikke trening, utdanning eller jobb som gjør deg pen.

Anonymkode: 8eeed...93c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...