Gå til innhold

sjokolade nam nam

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokolademonster
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og spiser sjokolade etter å ikke ha gjort det på leeeeeeenge! naaaaaaaaaaaam.... Heeeeeerlig!! Måtte bare uttrykke min glede! Sjokolade er viktig!!!! Lenge leve sjokolade! :Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat spist en mandelstang. Elsker sjokolade. Og det er ekstra godt fordi jeg er flink å spiser det bare i helgen :)

Gjest Sjokolademonster
Skrevet
Har akkurat spist en mandelstang. Elsker sjokolade. Og det er ekstra godt fordi jeg er flink å spiser det bare i helgen  :)

hehe.. jeg får bare lov å spise om lørdager.. lørdagsgodt lissom.. og før noen lurer på om jeg er en unge som leker meg på KG, så kan jeg si at jeg er i 20-årene! :ler:

Godt å vite at det er i alle fall en der ute som bare spiser goddis i helger! Jeg er ikke alene! ;)

Skrevet

Ja, noen ganger er sjokolade helt nødvendig. I dag har jeg spist både Troika, New Energy og Cuba (litt grådig ja :sjenert:) uten dårlig samvittighet. Det var veldig godt, og jeg nøt hver bit. :sikle::tommel:

Synes du er utrolig flink som kan begrense til til lørdagene. Jeg prøver å gjøre det samme (i hvertfall begrense til helgene), men noen ganger må jeg bare ha en sjokolade på tirsdager også. :sjenert:

Gjest sjokolademonster
Skrevet
men noen ganger må jeg bare ha en sjokolade på tirsdager også. :sjenert:

Tv-kveld på tirsdager kanskje? ;)

Skrevet
Tv-kveld på tirsdager kanskje?  ;)

Nei, egentlig ikke. Bare plukket tirsdag som en tilfeldig dag som ikke inngår i helgen. Kan like godt være en mandag, onsdag eller torsdag (fredag regnes som helg :ler:).

Skrevet (endret)

Sjokolade :sikle: Ingenting er bedre enn sjokolade hvis man ikke har spist det på laaaang tid og har skikkelig lyst på. Nam!

Endret av Rhiakath
Skrevet

Sjokolade er et must! Har akkurat i sjokolademangel vært i fryser'n og tatt opp sjokoladekake som nå er fortært frossen! (Er det tegn på sjokolisme?)

Skrevet

Tar heller lakris, jeg :sjarmor:

Skrevet
Tar heller lakris, jeg  :sjarmor:

Jo, takk begge deler. Elsker pandalakris og kjekskuler! Egentlig ikke så veldig glad i godteri, men akkurat de to er bare rågode..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Livet hadde ganske enkelt ikke vært det samme uten sjokolade! Bare synd jeg må begrense meg da jeg ikke har arvet min fars forbrenning... :sur:

Gjest Sjokolademonster
Skrevet

2 dager igjen til jeg får spise sjokolade igjen!!!!! weeeeee!!! glad for at tiden har gått fort! ;)

Lurer på om det er mest jenter som får sjokoladesug jeg! hehe...

Etter en uke i "tørke" så er den første sjokoladen som treffer tungen helt vidunderlig!!! Måtte bare si det! he-he... :lol:

Skrevet

Jeg klarer dessverre ikke å begrense sjokoladeinntaket til å gjelde lørdager. Men det er godt. :sjarmor:

Skrevet

Jeg får faktisk ikke sjokoladesug, jeg :)

Det må være noe galt med meg :ler:

Skrevet

KINDERMAXI!! det er bare værdens beste sjokolade!!

valentinesday i fjor fikk jeg en rose av x`n min...:) ble veldi glad for den..., men når han dro fram en eske med 80 (!!!) kindermaxisjokolader da gikk jeg i taket, å ga han både det ene og andre på sofaen...;)

tok ikke lang tid før de var borte... desverre.... men i år blir det nok ikke superstor-kindermaxi-valetinesday-gave på meg... har jo ikke mann mer...:( hmm... kanskje jeg skal spørre om han vil være valentinesday-kjæresten min...? men bare om jeg får MASSE kindermaxi...;)

NamNam!!

nå ble jeg sjokoladesyk...

*går å endevender kjøleskapet med håp om å finne noe godt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...