Gjest Sjokolademonster Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Akkurat nå sitter jeg og spiser sjokolade etter å ikke ha gjort det på leeeeeeenge! naaaaaaaaaaaam.... Heeeeeerlig!! Måtte bare uttrykke min glede! Sjokolade er viktig!!!! Lenge leve sjokolade!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Har akkurat spist en mandelstang. Elsker sjokolade. Og det er ekstra godt fordi jeg er flink å spiser det bare i helgen
Gjest Sjokolademonster Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Har akkurat spist en mandelstang. Elsker sjokolade. Og det er ekstra godt fordi jeg er flink å spiser det bare i helgen ← hehe.. jeg får bare lov å spise om lørdager.. lørdagsgodt lissom.. og før noen lurer på om jeg er en unge som leker meg på KG, så kan jeg si at jeg er i 20-årene! Godt å vite at det er i alle fall en der ute som bare spiser goddis i helger! Jeg er ikke alene!
Arkana Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Ja, noen ganger er sjokolade helt nødvendig. I dag har jeg spist både Troika, New Energy og Cuba (litt grådig ja ) uten dårlig samvittighet. Det var veldig godt, og jeg nøt hver bit. Synes du er utrolig flink som kan begrense til til lørdagene. Jeg prøver å gjøre det samme (i hvertfall begrense til helgene), men noen ganger må jeg bare ha en sjokolade på tirsdager også.
Gjest sjokolademonster Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 men noen ganger må jeg bare ha en sjokolade på tirsdager også. ← Tv-kveld på tirsdager kanskje?
Arkana Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Tv-kveld på tirsdager kanskje? ← Nei, egentlig ikke. Bare plukket tirsdag som en tilfeldig dag som ikke inngår i helgen. Kan like godt være en mandag, onsdag eller torsdag (fredag regnes som helg ).
Gjest 1111 Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Sjokolade Ingenting er bedre enn sjokolade hvis man ikke har spist det på laaaang tid og har skikkelig lyst på. Nam! Endret 5. februar 2006 av Rhiakath
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Sjokolade er et must! Har akkurat i sjokolademangel vært i fryser'n og tatt opp sjokoladekake som nå er fortært frossen! (Er det tegn på sjokolisme?)
Anglofil Skrevet 7. februar 2006 #12 Skrevet 7. februar 2006 Tar heller lakris, jeg ← Jo, takk begge deler. Elsker pandalakris og kjekskuler! Egentlig ikke så veldig glad i godteri, men akkurat de to er bare rågode.. Mvh Yvonne
~MALIN~ Skrevet 8. februar 2006 #13 Skrevet 8. februar 2006 Livet hadde ganske enkelt ikke vært det samme uten sjokolade! Bare synd jeg må begrense meg da jeg ikke har arvet min fars forbrenning...
Gjest Sjokolademonster Skrevet 9. februar 2006 #14 Skrevet 9. februar 2006 2 dager igjen til jeg får spise sjokolade igjen!!!!! weeeeee!!! glad for at tiden har gått fort! Lurer på om det er mest jenter som får sjokoladesug jeg! hehe... Etter en uke i "tørke" så er den første sjokoladen som treffer tungen helt vidunderlig!!! Måtte bare si det! he-he...
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #15 Skrevet 9. februar 2006 Jeg klarer dessverre ikke å begrense sjokoladeinntaket til å gjelde lørdager. Men det er godt.
-Fisken- Skrevet 9. februar 2006 #16 Skrevet 9. februar 2006 Jeg får faktisk ikke sjokoladesug, jeg Det må være noe galt med meg
tåkedott Skrevet 10. februar 2006 #17 Skrevet 10. februar 2006 KINDERMAXI!! det er bare værdens beste sjokolade!! valentinesday i fjor fikk jeg en rose av x`n min... ble veldi glad for den..., men når han dro fram en eske med 80 (!!!) kindermaxisjokolader da gikk jeg i taket, å ga han både det ene og andre på sofaen... tok ikke lang tid før de var borte... desverre.... men i år blir det nok ikke superstor-kindermaxi-valetinesday-gave på meg... har jo ikke mann mer... hmm... kanskje jeg skal spørre om han vil være valentinesday-kjæresten min...? men bare om jeg får MASSE kindermaxi... NamNam!! nå ble jeg sjokoladesyk... *går å endevender kjøleskapet med håp om å finne noe godt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå