AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg er litt … boblete. Dvs jeg har litt for mye fett, så jeg ser litt valkete ut, spesielt bakfra. Vil en body rette ting litt ut? 😂 Anonymkode: a5932...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Del Skrevet 17. mars 2024 Det du trenger er hold-in- eller shaping-undertøy. Trøye, truser, body eller underkjoler - det kommer helt an på hva du trives best med og hva slags klær du bruker utenpå. Selv sverger jeg til disse singletene fra Triumph: https://www.timarco.com/no/klær/topper-singlet/triumph-trendy-sensation-shirt-02?colid=004&sizeid=014&ref=googleplano&campaignlogin=gno&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqdqvBhCPARIsANrmZhPOwcpbRYwJ8EEwO4INfFoem7rXoF_Z3M-4c8hyEbOBhOLh4AklP88aAgxUEALw_wcB Toppen glatter ut de verste bulkene Bluser og topper sitter mye penere når jeg bruker disse singletene under. Anonymkode: 6a5f1...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 17. mars 2024 #3 Del Skrevet 17. mars 2024 Nei.. hadde en gang på ungdomsskolen 😆 Jeg liker ikke at det må åpnes og lukkes for å gå på do.. altså den delen der er helt ubrukelig på en måte. Meningsløs. En vanlig body i bomullsblanding eller noe vil ikke gjøre noe særlig forskjell på boblene. Du må ha noe som strammer inn.. som nevnt i kommentaren over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det du trenger er hold-in- eller shaping-undertøy. Trøye, truser, body eller underkjoler - det kommer helt an på hva du trives best med og hva slags klær du bruker utenpå. Selv sverger jeg til disse singletene fra Triumph: https://www.timarco.com/no/klær/topper-singlet/triumph-trendy-sensation-shirt-02?colid=004&sizeid=014&ref=googleplano&campaignlogin=gno&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqdqvBhCPARIsANrmZhPOwcpbRYwJ8EEwO4INfFoem7rXoF_Z3M-4c8hyEbOBhOLh4AklP88aAgxUEALw_wcB Toppen glatter ut de verste bulkene Bluser og topper sitter mye penere når jeg bruker disse singletene under. Anonymkode: 6a5f1...b25 Oi, fin! Takk for tips! Men den vil ikke rulle opp nedenifra? Ts Anonymkode: a5932...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Del Skrevet 17. mars 2024 Ruller opp om du kjøper for liten størrelse, sitter fint om størrelsen er riktig. Jeg har flere sånne fra Zizzi.. Anonymkode: a2ea2...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. mars 2024 #6 Del Skrevet 17. mars 2024 Ikke brukt body, siden jeg var baby, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Del Skrevet 17. mars 2024 Kjøpte en hold in string på hunkemøller som funker bra! Anonymkode: 7b7f4...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #8 Del Skrevet 20. mars 2024 Jeg synst body klør litt i feil ende av kroppen🤣 Men til tider er jo ikke alltid det så domt om dere sjønner....neida fjaser bare. Men helt ærlig så er body ganske praktisk vil jeg si, Spesielt til fest og slikt så slepper man å dra den over hode når man skal tømme tanken🫢 Anonymkode: 3cafb...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2024 #9 Del Skrevet 21. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Spesielt til fest og slikt så slepper man å dra den over hode når man skal tømme tanken🫢 Kler du av deg på overkroppen for å tisse? Hadde body på barneskolen (det var in). Det var verdens mest upraktiske plagg, spør du meg. Anonymkode: faefe...22a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #10 Del Skrevet 22. mars 2024 Bruker det kun når jeg vet at jeg skal ha sex, håpløst plagg til annet bruk. Anonymkode: 814d7...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå