Gå til innhold

Jeg har en ny strategi på tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kun trykke liker på menn jeg syns er ekte kjekke. Men, jeg får veldig få matcher. Haha. Har bare fått 4 hittil. Men tidligere har jeg trykka liker på de jeg tenker jeg vil like personligheten til, som jeg vil passe sammen med, men jeg føler jeg har kasta bort mye tid på å treffe menn jeg ikke ble tiltrukket av. Likevel så føler jeg meg sykt overfladisk av å bare like de som er kjekke. Jeg er jo ikke 10/10 selv. 

Hva gjør dere andre?

Anonymkode: c126d...cdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi andre er voksne og vet at fysisk tiltrekning ikke er en enten/eller-greie, men at folk blir mer attraktive om man liker personligheten deres. Dette tar imidlertid tid å finne ut av og det tjener jo ikke tinder penger på...

Anonymkode: 1802e...02e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At smak er veldig individuelt. 

Jeg er på jakt etter en snill fyr som ser ordentlig ut. Modellpen/badboy er ikke min greie. Men det er viktig for meg at han har et bilde hvor han smiler

Anonymkode: 6ab45...13a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner TS veldig godt. Har vært på Tinder en stund selv og har møtt mange menn der inne. Jeg har også tenkt det er overflatisk å bare høyresveipe de jeg synes ser kjekke ut. Lærte jo fort at de som er kjekke og på Tinder neppe er drømmemannen uansett. Har derfor tenkt en stund at jeg ville forsøke å gi de jeg tenker ser snille ut og med gode verdier en sjanse. Nå har jeg endt opp med at hvis jeg skal tilbake på Tinder må jeg faktisk synes mannen jeg skal date er attraktiv på et vis. Det er jo helt håpløst å date menn man verken liker utseendet eller personligheten til. Jeg har enda til gode å møte en fyr på Tinder som er sånn passe smart, uavhengig av om han er kjekk eller ikke. Heller en teit fyr som er kjekk og teit enn en som er stygg i tillegg til teit har jeg konkludert med. Så skal jeg på date igjen må jeg nok ha et utgangspunkt om at fyren i det minste er tiltrekkende. Men nå har jeg vel i grunn gitt opp hele Tinder så det er ikke så mye å tenke på lenger. Godt å slippe å bli skuffet gang på gang. Lykke til med sveipingen og datingen, TS 😊

Anonymkode: 001b7...543

• Liker 1
Skrevet

Trykker like på de som jeg tror jeg vil like å være i lag med. Punktum! 

Dette betyr at det må være stor sannsynlighet for at man kan treffes irl flere ganger pr mnd. Man må ha skrevet noe i sin bio, må ha bilde av seg selv og disse tingene helhetlig må treffe meg på noe vis. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Eneste strategien som fungerer, jeg har gjort det samme selv (mann) med stort hell

Anonymkode: 414a1...8d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kun trykke liker på menn jeg syns er ekte kjekke. Men, jeg får veldig få matcher. Haha. Har bare fått 4 hittil. Men tidligere har jeg trykka liker på de jeg tenker jeg vil like personligheten til, som jeg vil passe sammen med, men jeg føler jeg har kasta bort mye tid på å treffe menn jeg ikke ble tiltrukket av. Likevel så føler jeg meg sykt overfladisk av å bare like de som er kjekke. Jeg er jo ikke 10/10 selv. 

Hva gjør dere andre?

Det du gjør. Om jeg klikker like på alle så finner jeg ikke igjen favorittene. 

Anonymkode: 8e2b7...f78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva gjør dere andre?

Du kan ikke noe for at du er en hjernevasket feminist der samfunnet har lært deg som kvinne å fokusere kun på det overfladiske at til og med Adolf hadde blitt sjalu med tanke på de ekstreme kravene kvinnene har nå om dagen. 

Poenget er at du er summen av de påvirkningene rundt deg i samfunnet, inkludert venninner, sosiale medier og annet slikt fjas. 

Om man hadde puttet en mann på en øy og også hjernevasket han i 5 år at Trannies, altså Chicks with Dicks er digg, så hadde han sikkert gitt etter og begynt å like kun det etter 5 år, spesielt hvis de ser veldig kvinnelige ut.

Det er sånn du er som kvinne, hjernevasket til å tenne kun på det som det overfladiske samfunnet nå om dagen definerer som "10-ere". 

Du øker sjansen din til å score en 10-er jo mer du er villig til å bli brukt i alle hull av den såkalte 10-eren. Viktig å ikke forvente noe utover det dog. 

Anonymkode: d6440...5d9

• Hjerte 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Min strategi var å like de jeg anså som attraktiv i en større helhet. Øyne, smil og bio. 

Og så silte jeg kjapt i chat om de var en match personlighetsmessig.

Førte til mange fine kaffe dates, er par litt mer seriøse dates og til slutt kjæreste på totalt 7 mnd etter jeg startet med app dating☀️

Endret av WhisperingWind
Skrevet
WhisperingWind skrev (18 minutter siden):

Min strategi var å like de jeg anså som attraktiv i en større helhet. Øyne, smil og bio. 

Og så silte jeg kjapt i chat om de var en match personlighetsmessig.

Førte til mange fine kaffe dates, er par litt mer seriøse dates og til slutt kjæreste på totalt 7 mnd☀️

Samme erfaring her, bare har nå vært litt lengre sammen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kan ikke noe for at du er en hjernevasket feminist der samfunnet har lært deg som kvinne å fokusere kun på det overfladiske at til og med Adolf hadde blitt sjalu med tanke på de ekstreme kravene kvinnene har nå om dagen. 

Poenget er at du er summen av de påvirkningene rundt deg i samfunnet, inkludert venninner, sosiale medier og annet slikt fjas. 

Om man hadde puttet en mann på en øy og også hjernevasket han i 5 år at Trannies, altså Chicks with Dicks er digg, så hadde han sikkert gitt etter og begynt å like kun det etter 5 år, spesielt hvis de ser veldig kvinnelige ut.

Det er sånn du er som kvinne, hjernevasket til å tenne kun på det som det overfladiske samfunnet nå om dagen definerer som "10-ere". 

Du øker sjansen din til å score en 10-er jo mer du er villig til å bli brukt i alle hull av den såkalte 10-eren. Viktig å ikke forvente noe utover det dog. 

Anonymkode: d6440...5d9

Hahaha. Huff, du er personifiseringen av utiltrekkende menn.

Hvis du hadde lest HI, hadde du sett at jeg over lang tid har trykket liker på menn som ikke er så billedskjønne, men som jeg tror vil like meg eller er hyggelig. Det fungerte ikke for meg. De jeg syns er kjekke nå er definitivt ikke 10/10-mennene. 

Men strategien min fungerer foreløpig dårlig, jeg har nesten ingen matcher. 

Det mest tiltrekkende en mann kan være for meg er feminist, bryr seg oppriktig om andre, klok, og med et lurt smil. Det minst tiltrekkende en mann kan være er misogyn, det har absolutt ingenting med utseende å gjøre, men da løper jeg fort som bare det! 

Ts

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...