AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Del Skrevet 17. mars 2024 Hvem er ? Hva slags sjel er jeg , eller tror jeg egentlig ikke på dette ? Hva er min mening i livet ? Sin noe om personligheten min , treffer dere så skal jeg holde tråden oppdatert. Åpner meg opp for fult innsyn, gjerne ikke kommuniser navnet mitt Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Del Skrevet 17. mars 2024 Mann begynner på K eller du kjenner noen som heter Kjartan. Du eller noen rundt deg har dårlig helse eller er syk. Gjerne en kvinne med litt i lommeboka, yngre. Denne kvinnen har en hemmelig beundrer. Eller de to er sammen eller dater. En av dem får mye utbetalt gjerne skattepenger. En fisk eller person med høy intuisjon har fått eller får en beskjed som er hjerteknusende. Ene parten seirer og drar bort til trygghet. Den andre "chaser" og tar ikke nei for et svar. En mann med mye penger som ønsker et familieliv. Vanntegn. Den andre reiser eller ser etter nye horisonter. Hvem er hvem? Anonymkode: aa83a...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann begynner på K eller du kjenner noen som heter Kjartan. Du eller noen rundt deg har dårlig helse eller er syk. Gjerne en kvinne med litt i lommeboka, yngre. Denne kvinnen har en hemmelig beundrer. Eller de to er sammen eller dater. En av dem får mye utbetalt gjerne skattepenger. En fisk eller person med høy intuisjon har fått eller får en beskjed som er hjerteknusende. Ene parten seirer og drar bort til trygghet. Den andre "chaser" og tar ikke nei for et svar. En mann med mye penger som ønsker et familieliv. Vanntegn. Den andre reiser eller ser etter nye horisonter. Hvem er hvem? Anonymkode: aa83a...572 Du kunne truffet på 1 ting av tilfeldighet , men bommer jo 100%, jeg satt til og med å tente noe lys å åpnet mitt sinn for dere . Total bom! Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Del Skrevet 17. mars 2024 Hva var tilfeldighet da? 7 of pentacles, the lovers. Tydelig kjærlighet med i bildet. Nytt forhold? Ny jobb og ny stilling? Tror denne beskriver deg: The Devil og King of Wands Anonymkode: aa83a...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kunne truffet på 1 ting av tilfeldighet , men bommer jo 100%, jeg satt til og med å tente noe lys å åpnet mitt sinn for dere . Total bom! Anonymkode: 294b1...e15 Du driver med mørk magi. Du caster love spells på stakkarslige unge kvinner. Du får hjertet ditt knust. Du sitter alene i mørket med dine lys- men aldri noen å dele med. Du er kanskje et ildtegn. Du har en giftig personlighet. Baserer dette på The Devil, King of Wands, The Magician som clarifyer på The Devil. Kjærlighet er en stor greie for deg. Du blir veldig fort obsessed. Anonymkode: aa83a...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Del Skrevet 17. mars 2024 Men selvsagt ønsker du ikke å innrømme for deg selv at du er en toxic love sick puppy så du kommer ikke til å si at jeg treffer Anonymkode: aa83a...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. mars 2024 #7 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du kunne truffet på 1 ting av tilfeldighet , men bommer jo 100%, jeg satt til og med å tente noe lys å åpnet mitt sinn for dere . Total bom! Anonymkode: 294b1...e15 Folk driver gjøn med deg fordi du tror på noe som ikke finnes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Del Skrevet 17. mars 2024 Grüner skrev (28 minutter siden): Folk driver gjøn med deg fordi du tror på noe som ikke finnes. Derfor jeg tester det, tror faktisk litt på synske men de er ikke på KG😅 Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men selvsagt ønsker du ikke å innrømme for deg selv at du er en toxic love sick puppy så du kommer ikke til å si at jeg treffer Anonymkode: aa83a...572 Toxic kan jeg faktisk være, om noen kommer på feil side av meg, men skal veldig mye til.. som et svik. Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #10 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du driver med mørk magi. Du caster love spells på stakkarslige unge kvinner. Du får hjertet ditt knust. Du sitter alene i mørket med dine lys- men aldri noen å dele med. Du er kanskje et ildtegn. Du har en giftig personlighet. Baserer dette på The Devil, King of Wands, The Magician som clarifyer på The Devil. Kjærlighet er en stor greie for deg. Du blir veldig fort obsessed. Anonymkode: aa83a...572 Har vært forelsket 2 ganger på 35 år. … så nei. Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #11 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Toxic kan jeg faktisk være, om noen kommer på feil side av meg, men skal veldig mye til.. som et svik. Anonymkode: 294b1...e15 VELDIG toxic også! Spesielt i kjærlighetsforhold. 2 of cups med 5 of wands. Strenght, 5 of cups og 9 of swords. Trolig opprettet du denne tråden for å spy ut litt av selvhatet ditt. Jeg ønsker deg lykke til ts. Anonymkode: aa83a...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #12 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): VELDIG toxic også! Spesielt i kjærlighetsforhold. 2 of cups med 5 of wands. Strenght, 5 of cups og 9 of swords. Trolig opprettet du denne tråden for å spy ut litt av selvhatet ditt. Jeg ønsker deg lykke til ts. Anonymkode: aa83a...572 Hm… er det kort dere bruker? Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #13 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hm… er det kort dere bruker? Anonymkode: 294b1...e15 Vanlig tarot. Du er ikke ukjent for å manipulere deg til goder og kommer ofte unna med det. The Devil kom opp igjen sammen med The Moon. Kanskje du caster love spells rundt fullmånen. Du er en veldig plaget sjel. Anonymkode: aa83a...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #14 Del Skrevet 17. mars 2024 Du opprettet tråden fordi du går gjennom en stor kjærlighetssorg og ønsker potensielt å fange opp energi til din eks på en slu måte. Du er veldig klar over hva tarot er og du driver aktivt med mørk magi så du er ikke ukjent for dette. Page of swords og the devil. Anonymkode: aa83a...572 Hva tenker du på akkurat nå? The World, The Tower og Queen of Pentacles. Du tenker over bruddet til din kjære og alt som gikk galt. Jeg får opp 3 of pentacles og 10 of wands. Definitivt bruddet og sviket. Enten om det er du som bedrev svik eller henne. Alt som gikk galt, alle byrdene. Hva tenker du da om din eks? King of Swords og The Sun. Hun var ditt alt. Du var kongen i hennes verden. Men ønsker du eksen din noe godt? The Emperor og 9 of pentacles. Dette er slik du ser henne som person er det første jeg tenker. Så får jeg opp The Empress og The Hanged Man. Igjen bekreftelse på at du har vært i forhold og at det er slutt. Nå er jeg spent ts Anonymkode: aa83a...572 Jeg prøvde meg på et orakel her. Beskriv TS sitt kjærlighetslivs: Mature Woman, imprisonment og family room. Dersom du lurte på hvordan fun følte sammen med deg 😕 Anonymkode: aa83a...572 Du har ikke gitt opp. Main male med gift! Message, house- og marriage og coffin. Ts, ikke tenk på det en gang. Forholdet/ekteskapet er finito! Anonymkode: aa83a...572 Siden du er interessert kan du lese kortene jeg får opp selv og se hva som passer. Ditt kjærlighetsliv er hovedsaklig 3 of cups. Du har blitt utsatt for utroskap eller er ofte utro. Så kommer page of swords (du stalker ofte kvinner) med Death og 7 of cups. Ditt endelige utfall for kjærlighetsliv er The Magician- i reverse (den hoppet i reverse). Du klarer ikke å manifestere til deg kjærligheten så dine love spells kan du nok slutte med. Anonymkode: aa83a...572 Hvorfor opprettet du tråden? 10 of swords. Sjekk den ut! Anonymkode: aa83a...572 Går til HI. Hvilken sjel er du? Death. Anonymkode: aa83a...572 Hva er meningen med ditt liv? Death igjen. Der skvatt jeg til. Så prøver på ny. Knight of Swords og King of Wands i reverse. Hva mer spør jeg. Så får jeg opp Queen of Wands med 5 of pentacles. Du er forlatt av din make. Hun knuste hjertet ditt. Si meg, er du ildtegn og da løven? Anonymkode: aa83a...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #15 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vanlig tarot. Du er ikke ukjent for å manipulere deg til goder og kommer ofte unna med det. The Devil kom opp igjen sammen med The Moon. Kanskje du caster love spells rundt fullmånen. Du er en veldig plaget sjel. Anonymkode: aa83a...572 Du treffer litt. Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #16 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du opprettet tråden fordi du går gjennom en stor kjærlighetssorg og ønsker potensielt å fange opp energi til din eks på en slu måte. Du er veldig klar over hva tarot er og du driver aktivt med mørk magi så du er ikke ukjent for dette. Page of swords og the devil. Anonymkode: aa83a...572 Lykkelig gift og nei. Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #17 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva tenker du på akkurat nå? The World, The Tower og Queen of Pentacles. Du tenker over bruddet til din kjære og alt som gikk galt. Jeg får opp 3 of pentacles og 10 of wands. Definitivt bruddet og sviket. Enten om det er du som bedrev svik eller henne. Alt som gikk galt, alle byrdene. Hva tenker du da om din eks? King of Swords og The Sun. Hun var ditt alt. Du var kongen i hennes verden. Men ønsker du eksen din noe godt? The Emperor og 9 of pentacles. Dette er slik du ser henne som person er det første jeg tenker. Så får jeg opp The Empress og The Hanged Man. Igjen bekreftelse på at du har vært i forhold og at det er slutt. Nå er jeg spent ts Anonymkode: aa83a...572 Har ingen x og er lykkelig gift. Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #18 Del Skrevet 18. mars 2024 Grunne til at jeg tar denne tråden antonym er så klart at de ikke kan samle data fra tidligere tråder. Men dette er en seriøst tråd, treffer der så får dere vite det. En av dere var inne på noe. Anonymkode: 294b1...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #19 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 21.46): Derfor jeg tester det, tror faktisk litt på synske men de er ikke på KG😅 Anonymkode: 294b1...e15 Eller vi tenker det ikke er måten å lese folk på. Via nett. Vi er på kg vi, men jeg leser av prinsipp ikke fremmede på internett, der andre kan ta del i "festlighetene". Anonymkode: 1e54a...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 19. mars 2024 #20 Del Skrevet 19. mars 2024 Ryddet for avsporinger. Flere innlegg fra samme bruker er slått sammen. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå