Gjest ulykkelig Skrevet 4. februar 2006 #1 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg har et lite problem... Det er en fyr jeg liker veldig godt, men følelsene er ikke gjensidige. Det begynner å slite sånn på meg og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Tenker på ham dag og natt... Samtidig gjør det så vondt når jeg vet at han ikke føler det samme! Har dere noe forslag for hvordan jeg kan komme meg over ham? Jeg skulle ønske at han var ute av tankene mine! Får jo ikke konsentrert meg noe særlig til vanlig! Akkurat nå er jeg sint på ham... Sint fordi han får meg føle som jeg gjør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 5. februar 2006 #2 Del Skrevet 5. februar 2006 Styr unna ham i den grad det er mulig og ta tiden til hjelp kanskje? Finnes det noen mirakelkur mot kjærlighetssorg da? Måtte vel i så fall være hukommelsestap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulykkelig Skrevet 5. februar 2006 #3 Del Skrevet 5. februar 2006 Skulle ønske jeg hadde hukommelsestap ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #4 Del Skrevet 5. februar 2006 Uff,det her hørtes nesten ut som jeg har skrevet. Har det akkurat på samme måte. Hatt det sånn i flere år nå. Vi har vært sånn frem og tilbake,men det har liksom aldri blitt noe seriøst. Han har truffet andre,flyttet sammen med de,vært gift og til og med fått barn. Vi har alltid tatt kontakt igjen,men så har det ikke blitt noen ting ut av det. Kunne skrive så mye om det,men orker ikke. Er utrolig sliten om dagen og klarer nesten ikke fungere om dagen Har mest lyst å ligge under dyna,men presser meg på jobb. Skjønner fryktelig godt hvordan du har det. Jeg skal ta meg kraftig sammen har jeg bestemt meg for n. Bare ignorere hele fyren. Hvis han sender mail el.sms igjen skal jeg ikke svare tilbake. Får bare holde meg fast i bordkanten. Jeg skal begynne å lange turer, få tankene ut. Man føler seg bedre etterpå da. Skalgå ned noen kg.og dra å shoppe noen nye klær. Jeg vil leve igjen. Har tross alt en sønn og ta vare på også. Så jeg håper at når våren kommer så vil jeg føle meg bedre og håper han er ute av livet mitt en gang for alle. Såhar jeg kanskje mulighet til å treffe en annen som er snill og god og vil ha meg. Håper du også kommer over det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillette Skrevet 5. februar 2006 #5 Del Skrevet 5. februar 2006 Prøv å holde deg opptatt med andre ting istedet for å sitte å tenke på ham. Husk at det finnes noen som er mye bedre for deg enn ham:-) Han fortjener deg ikke, om han ikke engang har fått opp øynene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6 Del Skrevet 5. februar 2006 Hold deg unna han ,fyll tiden din med andre ting, positive ting. Det er ikke gjort på en dag, men med tiden så hjelper det. Vet det føles vanskelig nå, men det vil bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*¤*Princess*¤* Skrevet 6. februar 2006 #7 Del Skrevet 6. februar 2006 Begynn på noe nytt aleine det gir deg en følelse av selvstendighet. Jeg vet akkurat hvordan du har det går gjennom det samme selv. Jg likte en fyr kjempe godt, men følelsene var ikke gjensidig..Nå sitter jeg å tenker på han hver dag..Når jeg vet at han ikke tenker på meg i det hele tatt...litt trist egenlig, men sånn er livet og vi må bare leve med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulykkelig Skrevet 6. februar 2006 #8 Del Skrevet 6. februar 2006 Takk for trøstende svar fra alle dere!! Jeg får vel bare ta tiden til hjelp! Ikke mer å gjøre med det! Men det gjør så vondt og det er så slitsomt! Jeg kan nesten ikke tro at avstandsforelskelse kan være et slikt helvete... Muligens jeg går under jorden og gjemmer meg der til jeg er over ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #9 Del Skrevet 6. februar 2006 Ta tiden til hjelp, det blir bedre med tid og stunder. Har selv hatt det problemet, over en periode på over tre år. Jeg måtte rett og slett lære meg å gi slipp, det er det som er problemet til mange som ikke klarer å komme over noen. Ta tiden til hjelp, våg å gi slipp og husk at når du minst venter det treffer du et menneske som du blir glad i og som gjengjelder følelsene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 6. februar 2006 #10 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Klarer ikke glemme, klarer ikke kutte kontakten. Vondt er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #11 Del Skrevet 6. februar 2006 Hmm..Flere med det samme problemet her inne..Det er vonde saker.. gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 7. februar 2006 #12 Del Skrevet 7. februar 2006 må vel innrømme at jeg og er der, hu tar kontakt ved gjevne mellomrom og sier glad i deg, savner deg osv, og jeg ligger langflat og gisper etter luft umidelbart. så bygger jeg meg sterk og klarer og ikke tenke konstant, ikke sende sms eller ringe men da taster eller ringer hu igjen.. vet jeg blir utnyttet og lurt men klarer ikke holde meg unna helt heller. føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #13 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg sliter også med det samme. Har mistet matlysten, føler mest for å dra dyna over hodet... Jeg kan ikke forandre på hans følelser, like lite som jeg kunne gjengjelde følelsene til en jeg datet for ett år tilbake som fikk følelser for meg. Vi er kollegaer men jobber ikke tett sammen. Likevel møtes vi i heisen, korridorene osv. Han vet hva jeg føler og det som begynte som en flørt, endte med sex og dating i fire måneder, før jeg til slutt innså at jeg var forelsket. Men det var ikke han... Det er vanskelig å ta tida til hjelp når det kjennes som om tida står stille. Jeg har vurdert å bytte jobb for det er så vanskelig å glemme han når vi treffer på hverandre flere ganger i uka. Nå har jeg influensa så jeg slipper se han på noen dager, men han er i tankene mine nesten hele tiden. Jeg prøver tenke på noe annet, men likevel er det noe som sier meg at jeg er nødt til å være deprimert nå og ikke dytte alt under teppet... Jeg tror jeg raskere kommer over han da, men jeg vet ikke. Det er en sorgprosess jeg bare må gå igjennom, men det er grusomt tungt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 15. februar 2006 #14 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Her får vi forsøke å se det positive i det negative: Dårlig matlyst = gå ned i vekt. (for de som trenger det) Pass på å spise sunt og variert i alle fall, om det ikke blir så mye. Rastløshet = Finn på noe aktivt å gjøre. Svi av energien på noe. Vask huset, tur til byen, besøke venner, eller til og med starte å gå regelmessig tur i den frie naturen. Nabolaget går også bra. Alt sammen styrker oss i det lange løp og gjør oss klare til å gå videre i livet. Starte på nytt. Det er alltid et liv bortenfor forelskelsens kvaler. Og om en god stund ser vi tilbake og ler av det hele. Et godt tegn på at vi har kommet oss videre. Lykke til, alle som sliter. Endret 15. februar 2006 av Elmaand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 15. februar 2006 #15 Del Skrevet 15. februar 2006 Slenger meg på Elmaand jeg. Har vært gjennom det samme. Hadde sex med en fyr (flere ganger), jeg fikk følelser, og etter over et år når jeg fortalte han hvordan jeg hadde det, sa han rett ut at han bare hadde lekt med meg. Det er tungt i begynnelsen og går ut over både selvtilliten og humøret, men jeg tror virkelig at man vokser mye på sånne erfaringer, og nå er jeg faktisk glad for at jeg fikk oppleve det, så jeg står bedre rustet til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #16 Del Skrevet 17. februar 2006 Tenk på at livet er altfor kort til å bry seg om noen som ikke bryr seg om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wabbit Skrevet 18. februar 2006 #17 Del Skrevet 18. februar 2006 Tenk på at livet er altfor kort til å bry seg om noen som ikke bryr seg om deg. ← Du har et poeng der! Det er bare at disse følelsene går ikke vekk av seg selv... Ganske irriterende å befinne seg i en situasjon en ikke har valgt å være i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #18 Del Skrevet 2. mars 2006 En mager trøst å vite at det er flere som vet hvordan det er Ja, det er veldig vondt. Å elske noen høyt, så gjengjeldes det ikke.. Jeg har vært forelsket i en mann lenge og det vet han. Men kan ikke gi meg det jeg vil ha. Han sier "nå", jeg er vel redd det heller er "aldri". Man klarer ikke å kutte kontakten, men da klarer man jo selvfølgelig ikke å glemme heller Man tenker hvor perfekt ville ikke alt vært, om det ikke var for "bare" at han ikke føler det samme som en. Det er rett og slett helt for grusomt å ha det slik. Det triste er jo at man lukker jo øynene for alle andre og, så langt kommer man ikke med en slik situasjon. Det verste er vel alle de stundene man tenker på den andre og så vite at han ikke gjør det samme i det hele tatt. Støtter foreningen-for-frivillig-hukommelsestap-ulykkelige-forelsket-klubben. ALT ville jo løst seg om man bare kunne glemme og være fri for følelsene og minnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkestrå Skrevet 2. mars 2006 #19 Del Skrevet 2. mars 2006 Støtter foreningen-for-frivillig-hukommelsestap-ulykkelige-forelsket-klubben. ALT ville jo løst seg om man bare kunne glemme og være fri for følelsene og minnene ← Kan jeg få lov til å være med i klubben deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest med innlegg over. Skrevet 3. mars 2006 #20 Del Skrevet 3. mars 2006 Kan jeg få lov til å være med i klubben deres? ← Ja, ikke sant Kanskje vi skulle startet klubben Kan virke som om det er flere som trenger det ihvertfall. Det er så håpløst og. Som om det er verdt de minuttene, dagene og ukene man tenker på den andre, når det ikke blir gjengjeldt. Håper jeg aldri, aldri blir forelsket i en som ikke føler det samme noen gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå