AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Skrevet 17. mars 2024 Kan noen dele tegn på det? Tror jeg er der selv. Men savner fortsatt eksen. Har ikke klart å føle interesse for noen andre, kun savn etter eksen. Prøvd å date, men lurer på om det ikke er noen vits. Er år siden bruddet da, men føler det fortsatt på denne måten. Anonymkode: d02b6...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Skrevet 17. mars 2024 Jeg tror det er en del som forveksler det å savne eksen og å savne det positive man hadde sammen. Man savner egentlig tryggheten, det forutsigbare, fellesskapet, sånt som tar tid å bygge opp, altså følelsene rundt det å være i et stabilt forhold, og så lurer man seg selv til å tro at det er eksen man savner. Det blir en ond sirkel, for på den måten hindrer man jo seg selv i å kunne oppleve dette fellesskapet med en ny partner. Anonymkode: 4c185...86a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Skrevet 17. mars 2024 Jeg fant en ny to måneder etter bruddet. Anonymkode: 13532...1a0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror det er en del som forveksler det å savne eksen og å savne det positive man hadde sammen. Man savner egentlig tryggheten, det forutsigbare, fellesskapet, sånt som tar tid å bygge opp, altså følelsene rundt det å være i et stabilt forhold, og så lurer man seg selv til å tro at det er eksen man savner. Det blir en ond sirkel, for på den måten hindrer man jo seg selv i å kunne oppleve dette fellesskapet med en ny partner. Anonymkode: 4c185...86a Har du noen tips til hva man kan gjøre med det da? For her kjenner jeg sorg og savn hele tiden. Og ønsker så veldig et nytt forhold. Bare veldig vanskelig. Har ikke møtt noen dette året som jeg ønsker mer med. ts Anonymkode: d02b6...3ec 1
svartkatt Skrevet 17. mars 2024 #5 Skrevet 17. mars 2024 Du må nesten bare ta tiden til hjelp. Ha useriøse forbindelser inntil du er klar, hvis du greier det.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 Useriøse forbindelser er ikke noe for meg. Ts Anonymkode: d02b6...3ec
Molly 4.5 år Skrevet 17. mars 2024 #7 Skrevet 17. mars 2024 Eksen er på dame nr 2 iløpet av 6 måneder. Jeg er ikke klar eller ferdig
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Skrevet 17. mars 2024 Mitt tegn er at jeg ikke klarer å gå all inn. Å lage avtaler er en byrde i stedet for en glede. Anonymkode: be79e...37b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Skrevet 17. mars 2024 -At man ikke har bearbeidet bruddet, sin egen rolle i det eller evt hvorfor man fant seg en dårlig partner -Man tenker fortsatt daglig på eksen og sammenligner alle opp mot han -Man fortsatt er opphengt i hva eksen gjør og hvem han er med. Anonymkode: d32ea...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå