Melkebarten Skrevet 17. mars 2024 #1 Del Skrevet 17. mars 2024 Og hva gjør vi her på berget? Vi kan jo ikke fortsette og stikke hodet i sanden lenger. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2024/03/17/195989871/tysk-etterretning-advarer-allierte-mot-mulig-russisk-angrep-pa-nato-fra-2026?fbclid=IwAR1IKGX9zwCwA8Ni3rWkaUARqK2yBX7qLahHRTz3eb6_dGGGmkeKr3Vsphw Dette her var heller dyster lesning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 17. mars 2024 #2 Del Skrevet 17. mars 2024 Hørte om dette på en eller annen YouTube om Midtøsten. Kanskje en Mossad, husker ikke. Det var om Midtøsten og det større trusselbildet. Han mente Skandinavia ville stå først for tur om det skulle bli en aktuell trussel. Kjente det var litt ubehagelig å høre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 17. mars 2024 #3 Del Skrevet 17. mars 2024 De har da øvelser, så jeg tipper det går bra, om ikke USA går ut av NATO da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 17. mars 2024 #4 Del Skrevet 17. mars 2024 Melkebarten skrev (3 timer siden): Og hva gjør vi her på berget? Vi kan jo ikke fortsette og stikke hodet i sanden lenger. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2024/03/17/195989871/tysk-etterretning-advarer-allierte-mot-mulig-russisk-angrep-pa-nato-fra-2026?fbclid=IwAR1IKGX9zwCwA8Ni3rWkaUARqK2yBX7qLahHRTz3eb6_dGGGmkeKr3Vsphw Dette her var heller dyster lesning. Føler ingen her til lands tar dette seriøst … 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 18. mars 2024 #5 Del Skrevet 18. mars 2024 Om Russland er så dumme at de angriper Nato har det lite betydning om vi i Skandinavia er først ute eller ikke, verden går til helvete uansett. Hvor mye ammo og våpen vi har produsert i mellomtiden har også null betydning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 18. mars 2024 #6 Del Skrevet 18. mars 2024 Og er det noe poeng å gå rundt å være redd hele tiden for noe vi ikke kan kontrollere? 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 18. mars 2024 #7 Del Skrevet 18. mars 2024 tjaaaaaa... Det høres litt rart ut... La oss si at Putin er gal nok til å gå mot NATO, USA inkludert : Russland har ikke en sjanse. Jeg kan tenke at Putin ville ikke vare lenge.. Ikke alle rundt Putin er like gal som ham (håper jeg) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Liese Braun Skrevet 19. mars 2024 #8 Del Skrevet 19. mars 2024 NatNat skrev (6 timer siden): Russland har ikke en sjanse nei, ikke nå, pr. idag kanskje. Men etter at Trump har blitt president igjen og ikke er interessert i å bruke energi på å beskytte tafatte europeere. Det blir Putins store sjanse. .. og Putin står ikke mutters allene. Russland er medlem av BRICS, sammen med Brasil, India, Kina, Sør-Afrika, Egypt, Ethiopia, Iran og Forente Arabiske Emirater. Med det vil jeg IKKE PÅSTÅ at disse landene er interesserte i å angripe Europa. Men.. de har nok innen BRICS heller en loyalitet til andre Brics stater - og vil nok heller komme dem til unnsetning - enn til Nato stater. det skal bli spennende (i mangel av et mer treffende ord) å se framover. Valget i Usa vil ha veldig mye å si for Europas sikkerhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 30. mars 2024 #9 Del Skrevet 30. mars 2024 Storkrigen kommer, det er jeg helt overbevist om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 30. mars 2024 #10 Del Skrevet 30. mars 2024 NatNat skrev (På 18.3.2024 den 23.32): tjaaaaaa... Det høres litt rart ut... La oss si at Putin er gal nok til å gå mot NATO, USA inkludert : Russland har ikke en sjanse. Jeg kan tenke at Putin ville ikke vare lenge.. Ikke alle rundt Putin er like gal som ham (håper jeg) Tenk om Trump vinner, og store deler av Europa samtidig destabiliseres pga multikultur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 1. april 2024 #11 Del Skrevet 1. april 2024 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå