AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Del Skrevet 17. mars 2024 Hører ofte at vi er sjeler som hører hjemme et annet sted. Et sted med kun ren kjærlighet og uten frykt og smerter. Vi velger å her på jorda kun for å lære. Men hva er det vi skal lære egentlig, når alt vi har der vi kommer i fra er ren kjærlighet og alt er fantastisk? Anonymkode: 2e038...ca5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hører ofte at vi er sjeler som hører hjemme et annet sted. Et sted med kun ren kjærlighet og uten frykt og smerter. Vi velger å her på jorda kun for å lære. Men hva er det vi skal lære egentlig, når alt vi har der vi kommer i fra er ren kjærlighet og alt er fantastisk? Anonymkode: 2e038...ca5 Ulike personar har nok ulike livsoppgåver Anonymkode: d8d42...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører ofte at vi er sjeler som hører hjemme et annet sted. Et sted med kun ren kjærlighet og uten frykt og smerter. Vi velger å her på jorda kun for å lære. Men hva er det vi skal lære egentlig, når alt vi har der vi kommer i fra er ren kjærlighet og alt er fantastisk? Anonymkode: 2e038...ca5 Lære å navigere oss i veien imellom, jorden er av lav vibrasjon , den perfekte test. Anonymkode: 36bc4...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. mars 2024 #4 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører ofte at vi er sjeler som hører hjemme et annet sted. Et sted med kun ren kjærlighet og uten frykt og smerter. Vi velger å her på jorda kun for å lære. Men hva er det vi skal lære egentlig, når alt vi har der vi kommer i fra er ren kjærlighet og alt er fantastisk? Anonymkode: 2e038...ca5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 17. mars 2024 #5 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hører ofte at vi er sjeler som hører hjemme et annet sted. Et sted med kun ren kjærlighet og uten frykt og smerter. Vi velger å her på jorda kun for å lære. Men hva er det vi skal lære egentlig, når alt vi har der vi kommer i fra er ren kjærlighet og alt er fantastisk? Anonymkode: 2e038...ca5 Kanskje for å sette kjærlighet i kontekst, har en vært på denne kula en stund vil de fleste sette pris på ren kjærlighet vil jeg tro..? 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 17. mars 2024 #6 Del Skrevet 17. mars 2024 Man skal først gå seg bort for så å finne veien hjem igjen, hvorfor? Husker ikke, men jeg velger jo å komme tilbake gang på gang, denne gangen så er det noe med et svik jeg skal oppleve å tilgi, noe jeg ikke klarte i et tidlige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg har lest noe at jorda er en litt spesiell planet for flere forskjellige starseed raser kommer til og deler planeten. Kan det være litt av lærdommen er å leve i harmoni med de som også mener og tror stikk motsatt som oss, de som er annerledes enn oss? Anonymkode: bd5ac...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Del Skrevet 17. mars 2024 TomSawyer skrev (3 timer siden): Kanskje for å sette kjærlighet i kontekst, har en vært på denne kula en stund vil de fleste sette pris på ren kjærlighet vil jeg tro..? 😅 Jepp, men kommer til å savne mye av maten her. Nyt det mens dere kan Anonymkode: a1a5f...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 17. mars 2024 #9 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg har vist vært enig i disse prøvelsene jeg er i om dagene før jeg ble født. Er vell noen tester man må igjennom og lære seg å takle for å gå videre. Sliter veldig med å takle det, og har nok taklet mye feil og gjort mye feil her i livet som jeg angrer på. Prøver så godt jeg kan å gjøre det rette nå, men trenger litt hjelp der oppe fra til å lede meg riktig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. mars 2024 #10 Del Skrevet 17. mars 2024 (endret) Det sies av flere at vi lever for å utvikle oss. Men utvikle oss til hva? Hva er målet og hvorfor? Endret 17. mars 2024 av Forundret.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #11 Del Skrevet 18. mars 2024 Du stiller lgode spørsmål. Jeg tror du klarer å dra dine egne, logiske konklusjoner om du gir det litt tid. Anonymkode: a73b1...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #12 Del Skrevet 19. mars 2024 Forundret.. skrev (På 18.3.2024 den 0.59): Det sies av flere at vi lever for å utvikle oss. Men utvikle oss til hva? Hva er målet og hvorfor? AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du stiller lgode spørsmål. Jeg tror du klarer å dra dine egne, logiske konklusjoner om du gir det litt tid. Anonymkode: a73b1...3e0 Det mest logiske hadde vært at vi lærer og utvikler oss for å takle livet her på jorda på best mulig måte. Men den logikken faller litt bort når man faktisk sitter med aller mest erfaring når man har blitt gammel, og allerede har tatt sine retninger i livet. Anonymkode: 2e038...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest casca Skrevet 19. mars 2024 #13 Del Skrevet 19. mars 2024 Er vel ikke noe bevis for noe som helst overnaturlig, på jorden eller andre steder. Om man velger å tro på noe fordi det gjør ting enklere mtp døden kan det jo være en fin ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #14 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 18.3.2024 den 23.54): Du stiller lgode spørsmål. Jeg tror du klarer å dra dine egne, logiske konklusjoner om du gir det litt tid. Anonymkode: a73b1...3e0 Hvem svarer du? Anonymkode: 55f88...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #15 Del Skrevet 20. mars 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Det mest logiske hadde vært at vi lærer og utvikler oss for å takle livet her på jorda på best mulig måte. Men den logikken faller litt bort når man faktisk sitter med aller mest erfaring når man har blitt gammel, og allerede har tatt sine retninger i livet. Anonymkode: 2e038...ca5 Hva om det ikke er for oss selv, men de som kommer etter? Anonymkode: 6e07e...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #16 Del Skrevet 20. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det mest logiske hadde vært at vi lærer og utvikler oss for å takle livet her på jorda på best mulig måte. Men den logikken faller litt bort når man faktisk sitter med aller mest erfaring når man har blitt gammel, og allerede har tatt sine retninger i livet. Anonymkode: 2e038...ca5 Ja, den logikken fell bort dersom vi ikkje skal leve fleire liv etter dette. Anonymkode: d8d42...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2024 #17 Del Skrevet 20. mars 2024 Anbefaler dere å lese litt opp om the false matrix, karmic cycles, starseeds, awakenings og ascension Anonymkode: 1457c...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå