Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så stort nettverk og er på AAP. I morgen har jeg funnet en film jeg kunne tenke meg å gå på, på dagtid. Kanskje kjøpe med litt smågodt. Tror det kan bli koselig, eller blir det bare ensomt tro? 

Anonymkode: 52ec1...c57

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på kino alene hele tiden, ingen jeg kjenner vil se samme filmene som meg. Synes det er koselig jeg 😊

Anonymkode: 400b6...753

• Liker 3
Skrevet

Gjør det rett som det er :) Deilig! Kan ikke være sosial på kino uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så klart. Du sitter jo ikke å prater med folk under filmen allikevel. Mange som går alene. 

Anonymkode: 34a3a...169

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger,  har til og med vært på konsert alene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger! Kos deg!0

Anonymkode: 7c5f1...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er tragisk for meg selv å gå alene ut å spise, museum, utstillinger, kino, ferie osv. 

Men så lider jeg av å være singel da. Ensom, forlatt og sviktet, uelskbar. Trist og oppgitt. Motløs. X-en fant en annen etter 17 års ekteskap, og holdt på mens vi fremdeles var gift. Det største sviket som jeg kunne oppleve. 

Anonymkode: a0ebf...425

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger. Og på dagtid er det gjerne så få andre at det kjennes ut som en privatforestilling. Skikkelig luksus! Kos deg😊

Anonymkode: 4ad2e...2fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kino er en perfekt aktivitet å gjøre alene. Du kan jo ikke snakke med noen der uansett 🤷‍♀️

Anonymkode: 49a05...068

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja helt innafor. Er selv i perm (de 3 ukene før termin) og benytter muligheten. 

Anonymkode: 76a18...463

• Liker 2
Skrevet

Helt innafor, har uansett enda til gode å oppleve å være den fullstendig eneste i salen...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er på kino alene hele tiden, ingen jeg kjenner vil se samme filmene som meg. Synes det er koselig jeg 😊

Anonymkode: 400b6...753

Ja, det er nok en litt "smal" film jeg vurderer også. Fransk film om to menn som finner vennskap og ro i naturen. 

Anonymkode: 52ec1...c57

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hundre prosent! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være "innafor"? Man skal jo ikke snakke sammen på kino uansett, selv om mange par og gjenger tror man skal det.

Anonymkode: ff287...b89

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du spørre andre om det er innafor? Skjerp deg! Du må klare å ta egne valg....drit i hva andre synes om deg.

Du er jo ikke alene, er nok fler som vil se film.

Anonymkode: 6431f...2dc

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å gå på kino alene. Bortsett fra hvis det er en barnefilm jeg har lyst til å se. Da inviterer jeg med et par tantebarn som alibi.

Anonymkode: 0c440...6f9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt! Det er bare digg. 

Anonymkode: 758c6...28d

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger. Skjønner ikke hva som liksom ikke skulle være "innafor" med det? Du burde slutte å bry deg så mye om hva folk ser på som "innafor" og "utafor".

Anonymkode: 6c800...688

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går helts kun alene. Hater stresset rundt det å prøve å få til noe planlegging med andre. Blir alltid så mye styr, folk som også kommer for seint, og ingen som vil gå på den kino-lokalene jeg vil til.

Det er bare et eneste styr, og går som oftest alene på kino. Da kan jeg spontant dra av gårde om jeg skulle føle for det :) 

Anonymkode: bdb85...2ed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...