Gå til innhold

Hvordan sile ut seriøse menn som man kan ha sex med over tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Over år gjerne, ikke interessert i engangsgreier. 

Anonymkode: 9e5b1...9a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Over år gjerne, ikke interessert i engangsgreier. 

Anonymkode: 9e5b1...9a2

Det er nok ikke lett uten å bli kjent med personen. er en del ting som må stemme og det finner du ikke ut av på nett. eller noen timer på en bar.

Endret av feliek54
  • Liker 1
Skrevet

Du må spørre vedkommende om intelligente ting...over tid...

Skrevet

Jeg prøver å bli kjent gjennom chat først hvertfall.. 

• Nyttig 1
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver å bli kjent gjennom chat først hvertfall.. 

Veldig god fremgangsmåte 😃

Skrevet

Jeg var ærlig, var på datingsider, og når de spurt hva er du på jakt etter så sa jeg fast p-venn. Møtte flere for å sjekke kjemi men de fleste falt igjennom. Men en gikk igjennom og vi ble ff som hadde gode samtaler og hadde det veldig gøy sammen. Var ingen kjærlighet i bildet, vi var begge veldig tydelig på hva vi ønsket. 

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt flere og har nå. Bruker tid på å bli kjent på nett først, er ærlig fra start og møter på minst et kjemitreff med kaffe først. Ikke alkohol.. Har funka bra for meg. Men man må være selektiv og kritisk. De gode er verdt å vente litt på 😁

Anonymkode: fefe1...356

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

De gode er verdt å vente litt på 😁

Tenker det er nøkkelen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet
fjær skrev (På 17.3.2024 den 19.01):

Jeg var ærlig, var på datingsider, og når de spurt hva er du på jakt etter så sa jeg fast p-venn. Møtte flere for å sjekke kjemi men de fleste falt igjennom. Men en gikk igjennom og vi ble ff som hadde gode samtaler og hadde det veldig gøy sammen. Var ingen kjærlighet i bildet, vi var begge veldig tydelig på hva vi ønsket. 

Hvilke dating sider er det som kan anbefales for å finne en seriøs F-venn?  (jeg spør for en venn 😉 )

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noen spesielle datingsider som passer for det. Du må prøve de vanlige datingsidene og se om du får napp der. Det kan ta tid å finne en som vil noe seriøst og langvarig.

Anonymkode: 3df7b...49d

Skrevet
2 hours ago, trond_70 said:

Hvilke dating sider er det som kan anbefales for å finne en seriøs F-venn?  (jeg spør for en venn 😉 )

Hils din venn 😉 å si at alle datingsider funker, bare vær ærlig og høflig. Ikke bare si jeg vil pule. Men snakk med damen,  bli kjent med henne, en god relasjon er viktig. Avtal ett kjemitreff der dere møtes for en kaffe og så tar man det derfra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...