Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Lurte bare på hvordan deres forhold til bh er?? Selv bruker jeg det sjelden (men da skal det sies at jeg ikke har de største puppene i landet heller) Skjønner selvfølgelig at dette avhenger mye av puppestørrelse og form så si gjerne hva slags pupper dere har og i hvilke situasjoner dere evt ikke bruker bh. Gjerne også hvor gammel du er. Selv er jeg stolt over puppene mine og føler ikke noe behov for å dekke de til med en bh når de strutter som de gjør.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg dropper ikke bh, nei. Kanskje om kvelden hvis jeg dasser rundt i pysj rett før jeg legger meg, men ikke ellers.

Skrevet

Jeg er 20 og bruker 75AA. Bruker nesten alltid bh men hvis jeg går med topper hvor det ikke passer med, så går jeg uten. Ikke noe problem.

Skrevet

Bruker stort sett alltid BH, men etter lange perioder med brukket brystbein og nagler i det brukte jeg mye trøyer og gjør det fortsatt. Jeg synes jeg lett blir sår på brystvortene jeg, hvis jeg ikke bruker noe kroppsnær, det er vel en gnisning som ikke er helt heldig der. Bruker 75 C og er 25 år

Skrevet

Jeg må innrømme jeg egentlig får litt sånn "jeans-tråd"-følelse da men... I så fall har jeg vel bidratt positivt på en elller annen måte :forvirret:

;)

Skrevet

Kun om jeg bruker klær som er så utringet bak at bh'n vises. Ellers går jeg alltid med bh, selv når jeg har på meg trange jeans....

Skrevet

Jeg bruker alltid BH (bortsett fra når jeg sover da). Synes det føles merkelig uten, og med store bryster er det nærmest en nødvendighet.

Skrevet

Jeg har svææære pupper, men de er så spretne og unge at jeg ikke trenger å bruke bh.

:ironi:

Nei, jeg går stort sett med, men skal jeg bare være inne en dag så går jeg uten.

Skrevet

Går like ofte uten BH som med. Har problemer med å finne BH som passer overalt og er behagelige.

Skrevet

Bruker alltid BH, unntatt når jeg sover såklart.

Skrevet

Må alltid gå med bh, ellers føler jeg de ser spisse ut.. Om morraen går jeg aldri med det hvis jeg bare har slengt på meg noe dassetøy, med mindre vi har overnattingsgjester. Gidder ikke gå rundt og briefe med frysepuppene mine :P

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg bruker alltid bh (ikke når jeg sover). Er jeg bare hjemme kan jeg bruke en singlet med "innebygget" bh.

er 25, bruker 80 D

Skrevet

Bruker alltid bh bortsett fra når jeg sover. Vil ikke ha hengepupper før jeg er 30 (selv om jeg nærmer meg med stormskritt) ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Bruker alltid BH. Selv når jeg sover. Hengepupper er skrekken. :ler: Eneste gangene jeg ikke bruker BH er vel i dusjen og under sex.

Skrevet

Bruker stort sett bh, unntaket er hvis jeg skal ha på meg en kjole/topp med smale stropper hvor det ikke passer med bh under. Har aldri vært noen fan av stroppløse bher, og synes at jeg fint kan gå uten bh hvis det er nødvendig, og toppen/kjolen er stram og dermed holder litt. Men liker best bh for å holde litt på "sakene". Er 25 og bruker 75 c.

Piglet

Gjest Aimable Amie
Skrevet

Bruker alltid BH - jeg er 42 og ser ikke akkurat så veldig spretten ut når jeg er BH-løs :ler:

Skrevet

Bruker stort sett BH, men det hender jeg dropper den hvis jeg skal ha på meg klær der det ser best ut uten. Jeg har ikke særlig store pupper (75B), så det har ikke så stor betydning om jeg har på eller ikke.

Skrevet

Bruker alltid BH, om jeg ikke bare daffer hjemme da.

Skrevet

Før kunne jeg droppe bh, for da hadde ikke tyngdekraften gjort seg gjeldende enda, så da gikk jeg like mye uten som med omtrent.. Da brukte jeg vel 80E eller noe sånt..

Men etter en vektnedgang på 17 kg hvor ca. 16 av disse ble tatt fra puppene så er det på med BH, alltid bortsett fra i dusjen, for nå ser de ut som vrengte lommer.. Nå er de vel i størrelse 80C eller 75D, det varierer litt fra BH til BH.. Jeg er 19 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...