Gå til innhold

Kuk mindre pen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
A_Cuckoldress skrev (11 timer siden):

Mannlige kjønnsorganer kommer vel i ymse fasonger og utforminger? Et velstelt, velhengt og velfrisert sett med kuk og baller kan så absolutt være både pent, attraktivt og fristende men det gjelder slett ikke alle utgaver nei☺️

Hilsen mann.

Anonymkode: 8e336...7f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange peniser som er fine synes jeg. Så viktig er det ikke da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hilsen mann.

Hilsen troll

Anonymkode: 761fa...b26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hilsen troll

Anonymkode: 761fa...b26

?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lest alle 6 sidene, beklager, men kan vi ta en diskusjon på hvordan dick pics utføres? Jeg tar gjerne imot gode dick pics, blir sjelden tent av selve motivet av samme grunn som ble listet opp de første sidene, men kan tennes av situasjonen. 

Men!! Det må være ett bra bilde! Pikken kan være så velfrisert og stram den bare vil men de aller fleste men ser kun sitt eget lem. Mens mange kvinner seg bakgrunnen. At han sitter på toalettet med en stiv i hånda. Skittentøy i hjørnet. To-dagers-boxer i spenn mellom anlene. Skitne og ustelte tånegler. Eller alt for nært bilde som viser alle (naturlige) talgkjertler og inngrodde hår. Samlet sett blir hele settingen skikkelig ugh 🤢

Vil du som mann sende dick pic anbefaler jeg sterkt en runde på internett for tips om hvordan ta gode biler. Da skal du se du får god respons 😉 (Så lenge det sendes til en mottaker som er åpen for det og som du allerede har en seksuell relasjon til, så klart!)

Anonymkode: a6937...677

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 17.04):

Man kan sikkert si veldig mye hyggelig om en penis, om det gjør bra for selvfølelsen altså.

Men at en penis er estetisk fin er ikke en av de tingene.

Å se en penis er ikke særlig mer spennende en å se en albue eller et kne. Ikke etter man har blitt typ 16 år i det minste. Det er bare en penis. 

Anonymkode: 02906...f61

En penis er jo opp gjennom årene blitt forgudet og laget skulpturer av. Estetisk sett er en fin penis langt finere å se på enn en vagina. Vagina er jo egentlig som et åpent sår, men menn tenner på det fordi det er noe som gir nytelse. 

Anonymkode: 3d1c1...9bf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 16.09):

Leser ofte kommentarer fra kvinnelige KG brukere at de synes menns underliv/kuk er mindre pen eller ikke innbydende. Hva er greia liksom? 

Jeg som mann synes kvinnens underliv/fitte er utrolig flott og vakker. Flott å studere og se på og blir opphisset av å bare å se. Spennende å utforske forskjeller fra fitte til fitte. Men synes alltid det er flott. 

Hvorfor synes kvinner oftere at en kuk er rar, stygg eller lite opphissende? Ikke ofte man hører at kvinner synes en kuk er fin å se på. 

Anonymkode: 6af5e...da5

Regner med kvinner har preferanser, hva di syntes er estetisk pent og ikkje pent. Som ei venninne sa» det finest svært stygge peniser🫣, og noen få fine

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns min mann har en peferkt penis. Den er stor og deilig med masse blodårer og perfekt krumning. 

Andre peniser er stusselige. Noen har litt sånn blekgul hud. Det gir meg assosiasjon til et lik. 🙈 Jeg vil ikke bli lei meg om jeg aldri ser en annen penis igjen , for å si det på den måten. 

Anonymkode: adfc9...215

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjønnsorganer er ikke pene. De er liksom ikke ferdige. Som et hareskår. Og kjønnsorganer i feil kontekst er ubehagelig - de har jo ikke ordentlig hud som resten av kroppen, liksom en mellomting mellom hud og slimhinne - som igjen gir assosiasjonen til hva de brukes til - å blande to mennesker til ett menneske - noe et menneske med normalt utviklet identitetsfølelse bare liker tanken på under de riktige omstendighetene.

Anonymkode: 137fd...996

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjønnsorganer er ikke pene. De er liksom ikke ferdige. Som et hareskår. Og kjønnsorganer i feil kontekst er ubehagelig - de har jo ikke ordentlig hud som resten av kroppen, liksom en mellomting mellom hud og slimhinne - som igjen gir assosiasjonen til hva de brukes til - å blande to mennesker til ett menneske - noe et menneske med normalt utviklet identitetsfølelse bare liker tanken på under de riktige omstendighetene.

Litt underlig resonnementet i mitt hode....men men...skjønner hva vedkommende mener. Men er ikke enig.

Jeg synes kvinnens underliv er utrolig deilig, flott, sexy og opphissende. Men kan også se det flotte i en manns underliv, selv om det ikke gir meg de samme assosiasjoner og at det ikke skaper slik tenning. 

Men, jeg synes kjønnsorganer, både fitta og kuken, er flotte og unike. Selvfølgelig enda mer i rette settinger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 16.09):

Leser ofte kommentarer fra kvinnelige KG brukere at de synes menns underliv/kuk er mindre pen eller ikke innbydende. Hva er greia liksom? 

Jeg som mann synes kvinnens underliv/fitte er utrolig flott og vakker. Flott å studere og se på og blir opphisset av å bare å se. Spennende å utforske forskjeller fra fitte til fitte. Men synes alltid det er flott. 

Hvorfor synes kvinner oftere at en kuk er rar, stygg eller lite opphissende? Ikke ofte man hører at kvinner synes en kuk er fin å se på. 

Anonymkode: 6af5e...da5

Jeg tenker at dersom dama ikke synes kuken er fin, så er det feil dame, og da handler det om andre ting, at helheten ikke er tiltrekkende. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis kjønnsorganet på den du hopper tilsengs med ikke er vakker nok så tror jeg egentlig det handler om helheten i stedet. Dårlig match.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 16.16):

Så blir man jo tilsendt dickpics i tide og utide innimellom, og da får man vel ikke akkurat lyst på. Det blir jo faktisk ekkelt når man ikke har bedt om disse bildene.

Anonymkode: 373bb...328

What? Det stemmer jo ikke😂

IMG_2609.jpeg

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner elsker kuk, ellers hadde de aldri sugd den

Anonymkode: e2f8b...6bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner elsker kuk, ellers hadde de aldri sugd den

Anonymkode: e2f8b...6bb

Upresist, de liker den som har den kuken. Jeg elsker bryster, men har null lyst til å kysse brystene til ei dame jeg ikke liker, uansett hvor imponerende de måtte være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...