Gå til innhold

Kuk mindre pen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har skjønt det!! 👍

Og jeg har forsøkt en rekke ganger å påpeke at det ikke er slik type tåpelig aktivitet som uønskede dickpics jeg mener. Skjønner utmerket godt at det ikke er noe særlig og at det kan oppleves som ubehagelig og krenkende når det ikke er etterspurt eller ønsket. 

Jeg er helt enig I dine betraktninger om at jeg også kan oppfatte andre menns underliv som flotte og estetiske pene, selv om det ikke innbefatter lyst og tenning. Det som derimot jeg undres over er at mange kvinner synes at en kuk er direkte stygg eller vemmelige, mens synet av en naken kvinnekropp eller en kvinnes kjønnsorgan ikke er frastøtende. 

Anonymkode: 6af5e...da5

Nå er det jo sånn at en kvinnekropp og en mannekropp ikke kan sammenlignes, de er ikke like. At kvinner ikke synes kuker er vakre, er vel bare sånn det er, uten at det trenger å ha noen dyp begrunnelse. Man kan jo ikke tvinge noen til å synes det er pent hvis de i utgangspunktet ikke synes det.

Anonymkode: 373bb...328

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurven
Skrevet

Damer generelt blir jo mindre tent av det visuelle enn menn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Rødt flagg!

Anonymkode: 55c10...0a5

Hehe jeg er gift og vi har sex 3 ganger i uka - vi har barn og vært sammen i 12 år. Helt topp å se den bak en lukket soveromsdør men  hadde ikke likt å.få tilsendt bilde av den når jeg er på jobb liksom.

Anonymkode: f3ee0...364

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nå er det jo sånn at en kvinnekropp og en mannekropp ikke kan sammenlignes, de er ikke like. At kvinner ikke synes kuker er vakre, er vel bare sånn det er, uten at det trenger å ha noen dyp begrunnelse. Man kan jo ikke tvinge noen til å synes det er pent hvis de i utgangspunktet ikke synes det.

Ja ganske tydelig forskjell på en kvinnekropp og en mannekropp. Går ut ifra at du skjønte at det var ganske åpenbart?! 

Og hvem har nevnt noe om å tvinges til å like noe man ikke liker???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja ganske tydelig forskjell på en kvinnekropp og en mannekropp. Går ut ifra at du skjønte at det var ganske åpenbart?! 

Og hvem har nevnt noe om å tvinges til å like noe man ikke liker???

Virker bare litt sånn her fra andre menn. Det er liksom så rart at damer ikke liker synet av kuk, de selv liker jo synet av en naken dame. Og flere virker å umyndiggjøre det at kvinner ikke liker tanken på verken dickpics eller blottere, for de som mann hadde ikke brydd seg nevneverdig. Da får jeg en følelse av at de peker finger istedenfor å sette seg inn i hvordan kvinner tenker. Vi tenker ikke som menn. Nå var det vel ikke mest du som kom med dette, men andre menn. Men du inkludert skjønte ikke hvorfor dette med dickpics i det hele tatt ble diskutert, selv etter det ble sagt at alt henger sammen med assosiasjonene man får når man ser en kuk etter x antall sånne opplevelser. Men ser man bort fra det med dickpics og blotting, som heldigvis er mye sjeldnere enn dickpics, er jo ikke en penis en spennende kroppsdel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Virker bare litt sånn her fra andre menn. Det er liksom så rart at damer ikke liker synet av kuk, de selv liker jo synet av en naken dame. Og flere virker å umyndiggjøre det at kvinner ikke liker tanken på verken dickpics eller blottere, for de som mann hadde ikke brydd seg nevneverdig. Da får jeg en følelse av at de peker finger istedenfor å sette seg inn i hvordan kvinner tenker. Vi tenker ikke som menn. Nå var det vel ikke mest du som kom med dette, men andre menn. Men du inkludert skjønte ikke hvorfor dette med dickpics i det hele tatt ble diskutert, selv etter det ble sagt at alt henger sammen med assosiasjonene man får når man ser en kuk etter x antall sånne opplevelser. Men ser man bort fra det med dickpics og blotting, som heldigvis er mye sjeldnere enn dickpics, er jo ikke en penis en spennende kroppsdel. 

Ja jeg skjønner at de negative assosiasjoner sannsynligvis stammer fra mange ufiltrert menns aktiviteter med dickpics. 

Som jeg har kommentert tidligere så er det vel trolig slik at vi menn er vår egen verste fiende sånn sett. Eller "vi".....de menn som ikke klarer å dy seg og uoppfordret sende slike bilder. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg skjønner at de negative assosiasjoner sannsynligvis stammer fra mange ufiltrert menns aktiviteter med dickpics. 

Som jeg har kommentert tidligere så er det vel trolig slik at vi menn er vår egen verste fiende sånn sett. Eller "vi".....de menn som ikke klarer å dy seg og uoppfordret sende slike bilder. 

Ikke meg du svarer, men tror du er inne på noe. Jeg tror mange menn har en forventning om at siden de tenner kjapt på det visuelle, er kvinner likedan og garantert blir like opphisset ved synet av dem nakne, som de selv blir av å se kvinner nakne.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg garanterer at menn ser uhorvelig mye mer halvnakne damer på trusereklamer på TV enn du får dickpics. Likevel får vi ikke brekninger når vi ser kvinnekropper. Så hvis du utvikler slike følelser generelt etter å ha fått noen bilder tror jeg du sliter mer enn de fleste.

Anonymkode: 55c10...0a5

Halvnakne damer er da på ingen måte sammenlignbart med et bilde av en random pikk tatt i dårlig belysning og i en rar vinkel. Du kan ikke sammenlikne bilde av delvis påkledd kropp med et bilde av et utildekket kjønnsorgan.

Anonymkode: 8b8cd...aa3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Halvnakne damer er da på ingen måte sammenlignbart med et bilde av en random pikk tatt i dårlig belysning og i en rar vinkel. Du kan ikke sammenlikne bilde av delvis påkledd kropp med et bilde av et utildekket kjønnsorgan.

Jeg glemte å si at det neppe er uten grunn at straffeloven sidestiller uønskede dickpics med blotting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har skjønt det!! 👍

Og jeg har forsøkt en rekke ganger å påpeke at det ikke er slik type tåpelig aktivitet som uønskede dickpics jeg mener. Skjønner utmerket godt at det ikke er noe særlig og at det kan oppleves som ubehagelig og krenkende når det ikke er etterspurt eller ønsket. 

Jeg er helt enig I dine betraktninger om at jeg også kan oppfatte andre menns underliv som flotte og estetiske pene, selv om det ikke innbefatter lyst og tenning. Det som derimot jeg undres over er at mange kvinner synes at en kuk er direkte stygg eller vemmelige, mens synet av en naken kvinnekropp eller en kvinnes kjønnsorgan ikke er frastøtende. 

Ja, det var derfor jeg begynte å kommentere også, er selvfølgelig ikke tilhenger av hverken uønskede dickpics eller blotting. At jeg ikke tar meg så nær av det er heller ikke poenget. Det jeg synes er rart er at kvinner nesten per def er så negativ til pikkens utseende, «med mindre den sitter på en jeg elsker». For meg er noen fine, noen er ikke så fine, men sånn er det med kvinnens underliv også. 

Anonymkode: 8b0bd...762

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, det var derfor jeg begynte å kommentere også, er selvfølgelig ikke tilhenger av hverken uønskede dickpics eller blotting. At jeg ikke tar meg så nær av det er heller ikke poenget. Det jeg synes er rart er at kvinner nesten per def er så negativ til pikkens utseende, «med mindre den sitter på en jeg elsker». For meg er noen fine, noen er ikke så fine, men sånn er det med kvinnens underliv også. 

Anonymkode: 8b0bd...762

Hvorfor synes du det er rart? Spør ikke for å kverrulere, jeg spør fordi jeg er nysgjerrig på tankegangen. Ikke sikkert vi heller skjønner hvorfor vi ikke synes en penis er fin med mindre den tilhører noen vi elsker. Eller jo, det handler jo selvsagt om tilknytning og deilige følelser man har for personen. Har jo ikke de følelsene med en random penis og dens eier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Fitte? Hvor gammel er du egentlig? 14?!

Den er ikke noe pen eller spennende å se på, den ligner en stanksopp i svidd gress. Hadde noen sendt meg et dickpic så hadde jeg delt bildet på en homseside med fullt navn og mobilnummer. Det ville nok fått ham til å angre :lur:

Anonymkode: 8e1e9...dfb

Du ville nok angret mest når politiet stod på døra di. 

• Nyttig 1
Skrevet

Mannlige kjønnsorganer kommer vel i ymse fasonger og utforminger? Et velstelt, velhengt og velfrisert sett med kuk og baller kan så absolutt være både pent, attraktivt og fristende men det gjelder slett ikke alle utgaver nei☺️

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 16.09):

Leser ofte kommentarer fra kvinnelige KG brukere at de synes menns underliv/kuk er mindre pen eller ikke innbydende. Hva er greia liksom? 

Jeg som mann synes kvinnens underliv/fitte er utrolig flott og vakker. Flott å studere og se på og blir opphisset av å bare å se. Spennende å utforske forskjeller fra fitte til fitte. Men synes alltid det er flott. 

Hvorfor synes kvinner oftere at en kuk er rar, stygg eller lite opphissende? Ikke ofte man hører at kvinner synes en kuk er fin å se på. 

Mørketallene er store, men minst 10% av alle kvinner har blitt voldtatt og penis har blitt brukt som våpen mot oss kvinner siden begynnelsen av menneskeheten.

Vi blir alltid advart mot å gjøre sånn, kle oss slik, gå der når det er mørkt, gi feil signaler, si feil ting, osv fordi vi da står i fare for å bli voldtatt.

I tillegg er det vel bare 20% kvinner som får orgasme av penetrering.

Så penis er liksom ikke forbundet med nytelse slik fitte er for menn...

Det sagt, jeg liker peniser. Er en del av de 20% som får orgasme av samleie.

Endret av Blåttvann
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En fitte er vel strengt tatt ikke vakker selv. Slufsete, slimete og generelt ser ut som et flykrasj, eneste vakkert med det er dens funksjon 

Anonymkode: 0b927...39f

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

En fitte er vel strengt tatt ikke vakker selv. Slufsete, slimete og generelt ser ut som et flykrasj, eneste vakkert med det er dens funksjon 

Enig

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Enig

Selv om jeg foretrekker en vagina fremfor en penis hvis jeg måtte se på en av delene av en eller annen grunn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

VELDIG uenig i det. 

Ei fitte er vakker, opphissende, deilig og fascinerende. 

Fascineres både av synet og funksjon. 

Skrevet

Jeg synes penis er fascinerende og se på.... 😄 Spesielt den som sitter mellom beina på min samboer 😄 😍 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 16.42):

Jeg blir eksponert for bilder som inneholder kvinnebryster igjennom hele dagen og det går helt fint. Ingen anstrengte følelser så langt 🙂

Anonymkode: 761fa...b26

Man ser vel menn i baris oftere enn kvinner, men det er en veldig dårlig sammenligning.

Anonymkode: b2119...4b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...