Merlin Skrevet 17. mars 2024 #41 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når du sa at «menn tenker litt enklere» så må du vel ha hatt en tanke bak det? Jeg tror heller at menn og kvinner tenker litt forskjellig. Ikke til forkleinelse av noen av oss. For en mann er det vanskelig å forstå at de færreste kvinner tenner på en dickpic. For en kvinne er det vanskelig å forstå at de færreste menn tenner på at hun har betalt ned huset sitt. Vi er forskjellige og vi har livet på oss til å utvise empati og forstå hverandre og evt leve tett sammen med hverandre. Anonymkode: 761fa...b26 Du undervurderer menn veldig om du mener at vi tror kvinner tenner på at de får bilde av et mannlig kjønnsorgan. Derimot tenner jeg på en vakker kvinne som har klart å betale ned huslånet, det forteller mye om henne og at hun er verd å satse på. 🙂
fjær Skrevet 17. mars 2024 #42 Skrevet 17. mars 2024 Kuken til mannen er vanvittig fin. Faktisk helt perfekt. Hadde jeg sagt det om jeg ikke elsket han? Nei, jeg hadde sagt at det var ett flott eksemplar, men kjærlighet til mannen gjør at den er perfekt. Men selvfølgelig er det peniser som er penere enn andre, men jeg føler ikke at jeg MÅ ha sex med den penisen fordi... Og jeg misliker å få dickpics av random kuker uansett hvor pen den er. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #43 Skrevet 17. mars 2024 xQueenKx skrev (9 minutter siden): Det er jo enklere for en mann å bli opphisset av en naken random dame, enn det er for en dame å bli opphisset av en naken random dude, med mindre hun oppsøker det selv. Mennene i tråden her sier jo at de flyter rundt i puppebilder uten å få avsmak. Det er jo veldig enkelt, som i lettvint. Kvinner trenger oftest noe mer enn bare det visuelle. Jeg kan være med på at menn lettere blir tent enn kvinner. Og bra er det, ellers hadde vel arten vår forsvunnet 🙂 Å tenne på en naken kropp eller å tenne på en sterk mann som forfører deg med humor er vel like «bra» eller «dårlig»? Men det sier noe om hvordan vi er skrudd sammen. Anonymkode: 761fa...b26
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #44 Skrevet 17. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kan være med på at menn lettere blir tent enn kvinner. Og bra er det, ellers hadde vel arten vår forsvunnet 🙂 Å tenne på en naken kropp eller å tenne på en sterk mann som forfører deg med humor er vel like «bra» eller «dårlig»? Men det sier noe om hvordan vi er skrudd sammen. Anonymkode: 761fa...b26 Humor er alltid sexy i min bok. Så det er noe jeg kunne ha blitt tent av. Mannen min er en tøysekopp og vi ler mye sammen. Det er noe av det jeg elsker med ham, og jeg synes han er sexy og deilig. Hadde jeg derimot ikke kjent han, hadde jeg nok ikke tenkt det samme. Den tilknytningen, og hvordan jeg blir behandlet trumfer en evt vakker penis. Han har en vakker penis fordi jeg elsker ham. Hilsen frk. klissklass, 36. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #45 Skrevet 17. mars 2024 Jeg synes den erigerte penisen til partneren min er deilig, og blir kåt av å se den🤪 Anonymkode: a18de...66b 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #46 Skrevet 17. mars 2024 Nesten litt trist at kvinner som skriver her inne nesten konsekvent snakker ned peniser.. Jeg liker peniser og har til nå ikke tatt skade av å få dickpics😊 Når de sitter på noen jeg har lyst på er det stas. K57 Anonymkode: 8b0bd...762 1 2 1
fjær Skrevet 17. mars 2024 #47 Skrevet 17. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nesten litt trist at kvinner som skriver her inne nesten konsekvent snakker ned peniser.. Jeg liker peniser og har til nå ikke tatt skade av å få dickpics😊 Når de sitter på noen jeg har lyst på er det stas. K57 Anonymkode: 8b0bd...762 Er der noen som blir skadet av dickpics? Jeg har fått flere, synes bare det er uintr å få random dickpics.
ArneA Skrevet 17. mars 2024 #48 Skrevet 17. mars 2024 Det finnes mange varianter av peniser. En naken mann med en stiv pikk kan være svært vakkert og appelerende. Kan utstråle en livskraft og liv. Et bevis på en levende kraft på en måte. 🍌😋 1
Silvia515 Skrevet 17. mars 2024 #49 Skrevet 17. mars 2024 Jeg synes både kuk og fitte kan være vakre 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #50 Skrevet 17. mars 2024 xQueenKx skrev (21 minutter siden): Humor er alltid sexy i min bok. Så det er noe jeg kunne ha blitt tent av. Hilsen frk. klissklass, 36. Og pene øyne på en ungdommelig kvinnekropp kan jeg bli tent av. Anonymkode: 761fa...b26
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #51 Skrevet 17. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Og pene øyne på en ungdommelig kvinnekropp kan jeg bli tent av. Anonymkode: 761fa...b26 Så nydelig!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #52 Skrevet 17. mars 2024 Humor er langt mer sexy en synet av en penis. Tisser sluttet å være spennende en eller annen gang på ungdomsskolen. Anonymkode: 02906...f61 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #53 Skrevet 17. mars 2024 xQueenKx skrev (1 time siden): Ikke meg du svarte, men har noen synspunkt. Jeg bidro jo til dette med dickpics i tråden. Poenget var vel at kvinner i større grad blir utsatt for uønsket penis-oppmerksomhet, og da kan man vel fort bli lei, for de fleste synes ikke det er spennende med en ståkuk, med mindre man faktisk er kåt. Noen sammenlignet det med trusereklamer for eksempel, at menn ser flere trusereklamer enn kvinner får dickpics. Det er nok sant, men som svaret var til den kommentaren, reklamer er ikke seksualisert. Dickpics er. Jeg tror de fleste kvinner trenger en form for tilknytning til penis-eieren, og hvis ikke, vil vi jo helst se peniser på våre egne premisser, ved å oppsøke det selv. Jeg har som sagt et veldig nøytralt forhold til det. Noen peniser er penere enn andre. Men blir aldri vill i trusa av å se en ståkuk. Må andre ting til for å få meg tent, og sånn er det nok for mange kvinner. Igjen takk for ditt svar. Siktet vel ikke spesielt til deg når jeg nevnte avsporing med dickpics. 😉 Liker dine svar og synes du skriver på en nyansert og forståelig måte. Er helt enig i det du skriver med at eksponering og kontakt med kjønnsorgan skal skje på egne premisser eller at man skal oppsøke det selv. Som du selv beskriver har du nok en mer nøytralt tilnærming til det, kanskje også et mer nyansert forhold. I alle fall etter min mening. Jeg oppfatter deg til å ha et mer positivt inntrykk enn flertallet av dine "medsøstre" som tenker peniser er rar, stygg og underlig. Men igjen, det blir mer bare fortolkning av det du skriver og er kanskje ikke helt korrekt. Jeg tenker det er trist at kvinner skal ha et slikt negativt forhold til det motsatte kjønns attributter. Kanskje har "vi" menn oss selv og takke ved at kuken slenges opp i øynene til kvinner i uforberedte tidspunkt via f.eks plutselige dickpics. (Skriver "vi" siden det gjelder enkelte menns pågående prosjekter). Seksualitet, nakenhet og kjønn er flott og herlig i mine øyne. Bare synd når man skal oppleve at det er uønsket, pågående og ufiltrert rettet mot det motsatte kjønn. Og der er nok kanskje menn sin egen verste fiende i så måte. Anonymkode: 6af5e...da5
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #54 Skrevet 17. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Igjen takk for ditt svar. Siktet vel ikke spesielt til deg når jeg nevnte avsporing med dickpics. 😉 Liker dine svar og synes du skriver på en nyansert og forståelig måte. Er helt enig i det du skriver med at eksponering og kontakt med kjønnsorgan skal skje på egne premisser eller at man skal oppsøke det selv. Som du selv beskriver har du nok en mer nøytralt tilnærming til det, kanskje også et mer nyansert forhold. I alle fall etter min mening. Jeg oppfatter deg til å ha et mer positivt inntrykk enn flertallet av dine "medsøstre" som tenker peniser er rar, stygg og underlig. Men igjen, det blir mer bare fortolkning av det du skriver og er kanskje ikke helt korrekt. Jeg tenker det er trist at kvinner skal ha et slikt negativt forhold til det motsatte kjønns attributter. Kanskje har "vi" menn oss selv og takke ved at kuken slenges opp i øynene til kvinner i uforberedte tidspunkt via f.eks plutselige dickpics. (Skriver "vi" siden det gjelder enkelte menns pågående prosjekter). Seksualitet, nakenhet og kjønn er flott og herlig i mine øyne. Bare synd når man skal oppleve at det er uønsket, pågående og ufiltrert rettet mot det motsatte kjønn. Og der er nok kanskje menn sin egen verste fiende i så måte. Anonymkode: 6af5e...da5 Jeg er nok av den typen som må ha en emosjonell tilknytning til penisens eier for at den skal virke interessant. Jeg synes ikke fremmedes peniser er noe spennende. Men elsker som sagt min manns penis. Nakne mannekropper er også fint, altså, trenger ikke ha emosjonelle tilknytninger til noen for å se at noen er pene nakne. Men å _tenne_ på dem, gjør jeg ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #55 Skrevet 17. mars 2024 fjær skrev (3 timer siden): Er der noen som blir skadet av dickpics? Jeg har fått flere, synes bare det er uintr å få random dickpics. Vel, endel tbm her inne (det har nettopp vært en lignende tråd) tyder på at noen damer blir veldig krenket over å få dickpics.. Bare å børste det av seg hvis en ikke liker det tenker jeg. Å kjøre fullt uthengingsopopplegg med å sende til arbeidsgiver mm som noen skriver synes jeg er helt på trynet.. Anonymkode: 8b0bd...762
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #56 Skrevet 17. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vel, endel tbm her inne (det har nettopp vært en lignende tråd) tyder på at noen damer blir veldig krenket over å få dickpics.. Bare å børste det av seg hvis en ikke liker det tenker jeg. Å kjøre fullt uthengingsopopplegg med å sende til arbeidsgiver mm som noen skriver synes jeg er helt på trynet.. Anonymkode: 8b0bd...762 Alternativt kan jo menn slutte å sende det med mindre de får en forespørsel? Ellers synes jeg jo ikke noe om at man skal sende bildet til arbeidsgiver, da har man jo selv brutt loven. Penis-eieren kan bli dømt for krenkende oppførsel om man er villig til å anmelde, men det hjelper ikke hvis man selv har delt bildet videre. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #57 Skrevet 17. mars 2024 xQueenKx skrev (3 minutter siden): Alternativt kan jo menn slutte å sende det med mindre de får en forespørsel? Ellers synes jeg jo ikke noe om at man skal sende bildet til arbeidsgiver, da har man jo selv brutt loven. Penis-eieren kan bli dømt for krenkende oppførsel om man er villig til å anmelde, men det hjelper ikke hvis man selv har delt bildet videre. Ja, enig med deg i at menn må slutte å sende dickpics hvis de ikke blir oppfordret til det. Og så er det noen som ikke helt skjønner dette - og det greier ikke jeg å hisse meg opp over. Det som egentlig var grunnen til at jeg begynte å kommentere i denne tråden var at jeg syntes det var trist at nesten alle kvinner synes penis er stygg og gir så foraktfullt uttrykk for det. Det er en så kroppsnegativ holdning, og det ville blitt slått hardt ned på hvis det var menn som sa at generelt synes jeg fitter er stygge. Det er utrolig mange, av begge kjønn, som har komplekser for kroppen sin så slike kommentarer er skadelige.. Anonymkode: 8b0bd...762
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #58 Skrevet 17. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, enig med deg i at menn må slutte å sende dickpics hvis de ikke blir oppfordret til det. Og så er det noen som ikke helt skjønner dette - og det greier ikke jeg å hisse meg opp over. Det som egentlig var grunnen til at jeg begynte å kommentere i denne tråden var at jeg syntes det var trist at nesten alle kvinner synes penis er stygg og gir så foraktfullt uttrykk for det. Det er en så kroppsnegativ holdning, og det ville blitt slått hardt ned på hvis det var menn som sa at generelt synes jeg fitter er stygge. Det er utrolig mange, av begge kjønn, som har komplekser for kroppen sin så slike kommentarer er skadelige.. Anonymkode: 8b0bd...762 Peniser kan være vakre, og de kan også være uappetittlige. For meg er det situasjonen som avgjør. En dickpic-penis er stort sett ikke noe for meg. Jeg liker generelt dårlig å bli påtvunget noe som helst, og det sier også mye om holdningene til han som sender det. Oppsøker jeg derimot en penis selv, kan det være veldig vakkert. Men som nevnt tidligere her, blir ikke vill i trusa av en hvilken-som-helst-penis. Selv om den er vakker. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #59 Skrevet 17. mars 2024 xQueenKx skrev (3 minutter siden): Peniser kan være vakre, og de kan også være uappetittlige. For meg er det situasjonen som avgjør. En dickpic-penis er stort sett ikke noe for meg. Jeg liker generelt dårlig å bli påtvunget noe som helst, og det sier også mye om holdningene til han som sender det. Oppsøker jeg derimot en penis selv, kan det være veldig vakkert. Men som nevnt tidligere her, blir ikke vill i trusa av en hvilken-som-helst-penis. Selv om den er vakker. Enig i at ikke alle er like fine, det er ikke alle fitter heller synes jeg, Poenget mitt var ikke egentlig dette med dickpics som sagt, mer det at det virker som at det er innafor å konsekvent rakke ned på peniser😜 Det er det temmelig utenkelig at noen sier om kvinners underliv, selv om alle de objektivt sett heller ikke er like vakre. Anonymkode: 8b0bd...762
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #60 Skrevet 17. mars 2024 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i at ikke alle er like fine, det er ikke alle fitter heller synes jeg, Poenget mitt var ikke egentlig dette med dickpics som sagt, mer det at det virker som at det er innafor å konsekvent rakke ned på peniser😜 Det er det temmelig utenkelig at noen sier om kvinners underliv, selv om alle de objektivt sett heller ikke er like vakre. Anonymkode: 8b0bd...762 Tror nok det ligger mer i hvordan disse kvinnene har erfart peniser før, ikke nødvendigvis utseende på dem. Mange har jo elendig forhold til dem, fordi menn ofte ikke skjønner hvordan kvinners seksualitet fungerer. Endret 17. mars 2024 av xQueenKx 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå