AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Skrevet 17. mars 2024 Leser ofte kommentarer fra kvinnelige KG brukere at de synes menns underliv/kuk er mindre pen eller ikke innbydende. Hva er greia liksom? Jeg som mann synes kvinnens underliv/fitte er utrolig flott og vakker. Flott å studere og se på og blir opphisset av å bare å se. Spennende å utforske forskjeller fra fitte til fitte. Men synes alltid det er flott. Hvorfor synes kvinner oftere at en kuk er rar, stygg eller lite opphissende? Ikke ofte man hører at kvinner synes en kuk er fin å se på. Anonymkode: 6af5e...da5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Skrevet 17. mars 2024 Synes du at peniser er pene å se på? Jeg synes en vagina er mye penere enn en penis. Jeg synes ikke en penis er spesielt vakkert, og blir ikke kåt av en kuk helt isolert, (blir ikke kåt av en vagina heller da jeg er veldig hetero. Believe me, jeg har testa det😅). Det er andre ting som tenner meg, og det har ingenting med penisen å gjøre. Anonymkode: 373bb...328 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Skrevet 17. mars 2024 Det er kjent at kvinner tenderer til å være mindre visuelle enn menn. De tenner på en situasjon mer enn bildet av et kjønn. Men først og fremst tror jeg at det har noe med måten kulturen vår fremstiller kjønnslighet på. Kvinners seksualitet fremstilles konsekvent som noe skjørt, vakkert, ettertraktet. Mens mannlig seksualitet fremstilles konsekvent som noe farlig, patetisk og uønsket. Det er ikke rart at mennesker som lever i en slik kultur tenker på kuk som noe ekkelt. Anonymkode: 761fa...b26 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Skrevet 17. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er kjent at kvinner tenderer til å være mindre visuelle enn menn. De tenner på en situasjon mer enn bildet av et kjønn. Men først og fremst tror jeg at det har noe med måten kulturen vår fremstiller kjønnslighet på. Kvinners seksualitet fremstilles konsekvent som noe skjørt, vakkert, ettertraktet. Mens mannlig seksualitet fremstilles konsekvent som noe farlig, patetisk og uønsket. Det er ikke rart at mennesker som lever i en slik kultur tenker på kuk som noe ekkelt. Anonymkode: 761fa...b26 Så blir man jo tilsendt dickpics i tide og utide innimellom, og da får man vel ikke akkurat lyst på. Det blir jo faktisk ekkelt når man ikke har bedt om disse bildene. Anonymkode: 373bb...328 6 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Skrevet 17. mars 2024 Vi kvinner er jo generelt mindre visuelle enn menn. Anonymkode: 44a43...ae1 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 Jeg elsker synet av en kuk 🤩… på en mann jeg har sex med! I alle andre sammenhenger synes jeg det er ueffent. Vi damer får bare litt mye uønsket kuk i alle mulige kanaler. Anonymkode: 1ea48...c5b 6 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Skrevet 17. mars 2024 Har sett noen slike kommentarer jeg også, og tenker det finnes mange som faktisk mener det. Vet jo ikke hvorfor da, selv synes jeg en penis er fascinerende og fin og se på. Har ikke sett noen som faktisk er stygg eller mindre pen. En penis er en penis liksom. Meeeen noe av greia er at jeg trenger å like fyren som bærer den, og peisen til kjæresten min er superdigg å både se på, kjenne på, smake på og ha inni meg. Den er helt suveren og jeg kan leke og kjæle med den lenge når vi ligger og småkoser. Har sagt til ham mange ganger hvor herlig jeg synes den er 😛🥇🏆 Hilsen kvinne 47 Anonymkode: e3bf2...de7 1 1
svartkatt Skrevet 17. mars 2024 #8 Skrevet 17. mars 2024 Føler jeg har svart på dette før... Er det reprise? Uansett er det stor variasjon på penisene. For å fokusere på det positive så er det noen som er helt fantastisk vakre og deilige. Kunne tenkt meg å ha modeller av de til pynt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Skrevet 17. mars 2024 svartkatt skrev (15 minutter siden): Føler jeg har svart på dette før... Er det reprise? Uansett er det stor variasjon på penisene. For å fokusere på det positive så er det noen som er helt fantastisk vakre og deilige. Kunne tenkt meg å ha modeller av de til pynt. Mulig at spørsmålet har vært stilt flere ganger. Hva synes du er spesielt pent og deilig med de som tenderer til å kunne være modeller til pynt? Flott å høre at det er flere som kan synes at en kuk faktisk er vakker, deilig og fascinerende. Men skjønner også kommentarer om at vi menn trolig er mer visuelle av oss. Og også det med at kvinner kanskje ofte kan få uønsket eksponering av menns underliv og dermed få litt anstrengt forhold til det. Veldig synd da... Anonymkode: 6af5e...da5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #10 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men skjønner også kommentarer om at vi menn trolig er mer visuelle av oss. Og også det med at kvinner kanskje ofte kan få uønsket eksponering av menns underliv og dermed få litt anstrengt forhold til det. Veldig synd da... Anonymkode: 6af5e...da5 Jeg blir eksponert for bilder som inneholder kvinnebryster igjennom hele dagen og det går helt fint. Ingen anstrengte følelser så langt 🙂 Anonymkode: 761fa...b26 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #11 Skrevet 17. mars 2024 Jeg er altså en av disse kvinnene som synes penis er ufattelig stygt. Uten unntak. Jeg er fortsatt veldig hetero jo setter jo pris på den under gitte omstendigheter, bare jeg slipper å se den 😅 Anonymkode: 8e336...7f7 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #12 Skrevet 17. mars 2024 Kanskje fordi enkelte kommer fra hjem hvor kjønnsorgan enda er en skam? Det er jo bare en kroppsdel på linje med en en arm eller en nese, kan jo være pene eller stygge etter enkeltes mening men så lenge den fungerer så har det vel ikke så mye å si? Tror faktisk enkelte trenger å se mer erotikk for å normalisere nakne kropper. Anonymkode: a09d4...5e8 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #13 Skrevet 17. mars 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg blir eksponert for bilder som inneholder kvinnebryster igjennom hele dagen og det går helt fint. Ingen anstrengte følelser så langt 🙂 Anonymkode: 761fa...b26 Så fint for deg... At kvinner ikke ønsker dickpics er uansett innafor, helt uavhengig om du svømmer i puppebilder som du liker. Anonymkode: 373bb...328 2 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #14 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir eksponert for bilder som inneholder kvinnebryster igjennom hele dagen og det går helt fint. Ingen anstrengte følelser så langt 🙂 Anonymkode: 761fa...b26 😂 Ja jeg blir jo også eksponert for kvinnebryst og fitte, men har heller ikke anstrengt forhold til det 😅 Anonymkode: 6af5e...da5 1
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #15 Skrevet 17. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: 😂 Ja jeg blir jo også eksponert for kvinnebryst og fitte, men har heller ikke anstrengt forhold til det 😅 Anonymkode: 6af5e...da5 Men du synes jo pupper og fitte er pent. Da blir det annerledes, hvis kvinner ofte ikke synes en kuk er pent, er det jo ikke rart de får et anstrengt forhold til det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #16 Skrevet 17. mars 2024 Altså .. det er bare en del av en kropp. Får du bilde av en tiss fra livet og ned- kan det være hvem som helst. Broren din? Faren sin? Svigerfar sin? Fatter ikke at det skal være så opphissende når den som eier den er noen du er ikke tent på. Blir heller ikke opphisset av bilde av snoppen til en mann jeg liker.. hva skal jeg med det? Jeg trenger kun å se den når den skal Brukes av en mann jeg skal til å ha sex med..ellers gidder jeg ikke drive å se så mye på den. K 45 Anonymkode: f3ee0...364 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #17 Skrevet 17. mars 2024 xQueenKx skrev (2 minutter siden): Men du synes jo pupper og fitte er pent. Da blir det annerledes, hvis kvinner ofte ikke synes en kuk er pent, er det jo ikke rart de får et anstrengt forhold til det. Men jeg er hetro. Og ja, jeg synes også at en kuk kan være estetisk pen. Anonymkode: 6af5e...da5 1
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #18 Skrevet 17. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men jeg er hetro. Og ja, jeg synes også at en kuk kan være estetisk pen. Anonymkode: 6af5e...da5 Hva har det å si om du er hetero? Jeg er også hetero og tar mer enn gjerne heller imot et puppebilde vs et kukbilde. Selv om jeg egentlig har et nøytralt forhold til det. Noen er pene, andre ikke fullt så pene. Jeg har ikke behov for å se penisen til en mann jeg ikke har en seksuell/romantisk relasjon med. Liker min manns. Hadde naboen vist meg sin, hadde jeg ikke satt pris på det, og ville nok vist mer avsky enn noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #19 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Leser ofte kommentarer fra kvinnelige KG brukere at de synes menns underliv/kuk er mindre pen eller ikke innbydende. Hva er greia liksom? Jeg som mann synes kvinnens underliv/fitte er utrolig flott og vakker. Flott å studere og se på og blir opphisset av å bare å se. Spennende å utforske forskjeller fra fitte til fitte. Men synes alltid det er flott. Hvorfor synes kvinner oftere at en kuk er rar, stygg eller lite opphissende? Ikke ofte man hører at kvinner synes en kuk er fin å se på. Anonymkode: 6af5e...da5 Man kan sikkert si veldig mye hyggelig om en penis, om det gjør bra for selvfølelsen altså. Men at en penis er estetisk fin er ikke en av de tingene. Å se en penis er ikke særlig mer spennende en å se en albue eller et kne. Ikke etter man har blitt typ 16 år i det minste. Det er bare en penis. Anonymkode: 02906...f61 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #20 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Så blir man jo tilsendt dickpics i tide og utide innimellom, og da får man vel ikke akkurat lyst på. Det blir jo faktisk ekkelt når man ikke har bedt om disse bildene. Anonymkode: 373bb...328 Jeg garanterer at menn ser uhorvelig mye mer halvnakne damer på trusereklamer på TV enn du får dickpics. Likevel får vi ikke brekninger når vi ser kvinnekropper. Så hvis du utvikler slike følelser generelt etter å ha fått noen bilder tror jeg du sliter mer enn de fleste. Anonymkode: 55c10...0a5 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå