AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Skrevet 17. mars 2024 Hvilken type kontakt har dere med kjæresten deres når den ene av dere er på tur? Jeg er i et ganske nytt forhold nå, og kjæresten har vært på helgetur to ganger, med fest og moro. Han storkoser seg på disse turene, og det unner jeg han selvfølgelig. Men jeg stusser over manglende kontakt i løpet av helgen. Det er bare et bilde på snap et par ganger i løpet av helgen, og hvis det er noe tekst, så er det kort, praktisk info. Jeg mener ikke at han skal bruke tid på å kommunisere med meg når han er på tur, men det er da hyggelig med en «glad i deg»- melding, eller en «tenker på deg»- mld av noe slag? «Håper du har en fin helg, du også», eller noe sånt? Jeg kjenner på en kjølig distanse. Hvordan er det hos dere i sånne tilfeller? Anonymkode: 54e99...47b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Skrevet 17. mars 2024 Et par meldinger på messenger ila dagen, og hvis det er en lengre tur så blir det kanskje å ringes en gang i uka. Vi pleier ikke å mase på hverandre på tur. Anonymkode: a351e...20b 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Skrevet 17. mars 2024 Om det bare er for en helg, så har vi ingen kontakt. Vi sender kanskje en «trygt fremme» når vi kommer dit vi skal. Så sender vi en «reiser hjemover nå» slik at den andre vet når man kan vente den andre hjem igjen. thats it Anonymkode: f2cc4...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Skrevet 17. mars 2024 Min mann, gjennom 25 år, ringer som regel to ganger daglig når han er på jobbreise, eller reiser uten meg. Han liker bedre å ringe enn å sende meldinger. Syns to ganger daglig er helt passe. Behøver ikke å prate lenge, og jeg lar han ringe meg. Vil ikke "mase" når han er ute på tur. Anonymkode: ace42...fdd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Skrevet 17. mars 2024 Minst mulig kontakt. Han var nettopp på 10 dagers tur. Sendte noen snapper bare. Jeg liker ikke å sende meldinger. Og ikke så glad i å snakke i telefonen. Så passer meg ypperlig med minst mulig kontakt. Jeg gir ikke så mye lyd ifra meg jeg heller når jeg er på tur uten han. Vært gift i over 20 år. Anonymkode: f0044...eba
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 På en helg, ingen meldinger i det hele tatt, med mindre det er nødvendig info. Anonymkode: 2b3fc...fc7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Skrevet 17. mars 2024 2 mld om dagen- god morgen og god kveld/natt. Så ringer kansje hvis dekning Anonymkode: b1f7d...156
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Skrevet 17. mars 2024 Takk til dere andre, fint å vite at det er vanlig med lite kontakt. Er i mitt første forhold, så kanskje det er derfor jeg ble litt usikker pga manglende kontakt. Anonymkode: 54e99...47b 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Skrevet 17. mars 2024 Han ringer 2-3 ganger om dagen. Slitsomt får jo ikke tid til å savne han. Anonymkode: 0f954...b8b
mammams Skrevet 17. mars 2024 #10 Skrevet 17. mars 2024 Veldig lite, med mindre det skjer noe viktig ifh til familie eller bolig. No news is good news er nok vårt motto. Venter aldri på meldinger el telefon når han er på farta, samme motsatt.
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #11 Skrevet 17. mars 2024 En melding på kvelden kanskje, for å si natta, hvis noe. Han elsker katta vår, så han får meg til å lov å sende bilder av den, så det gjør jeg. Men hvis det ikke er noe spesielt, så er det ikke så mye grunn til kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #12 Skrevet 17. mars 2024 Vi har daglig kontakt, som vanlig. Dette absolutt er noe jeg forventer. Ikke lange telefone, men noen sms/snaps/bilder pr dag. Anonymkode: 93210...c8a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #13 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): ...det er da hyggelig med en «glad i deg»- melding, eller en «tenker på deg»- mld av noe slag? «Håper du har en fin helg, du også», eller noe sånt? Jeg kjenner på en kjølig distanse. Hvordan er det hos dere i sånne tilfeller? Anonymkode: 54e99...47b Vi pleier ikke å melde sånt med mindre den andre er borte minst ei uke. Eller, det vil si, vi pleier å melde sånt iblant, men mer random, ikke fordi den andre er borte ei helg. Blir også mer tid til å savne hverandre om man er borte 5+ dager. Anonymkode: 93210...c8a
mimifin72 Skrevet 17. mars 2024 #14 Skrevet 17. mars 2024 Lar ham være i fred og får lov å være i fred når jeg reiser alene
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #15 Skrevet 17. mars 2024 Vi har mye kontakt når vi er fra hverandre. Også i løpet av en vanlig arbeidsdag. Hvis en av oss er på helgetur med venner eller andre arrangementer er det den som er bortreist som initierer kontakt. Hvis mannen er bortreist kontakter jeg ham ikke med mindre det er noe viktig. Kan sende snapper av barna innimellom. Han får ringe når han har tid og lyst og han lar alltid høre fra seg flere ganger i døgnet. Samme andre veien. Litt gjensidig avhengighet der og han er nok verst. Anonymkode: f301c...96e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #16 Skrevet 17. mars 2024 Han ringer hvis det er noe spesielt, det samme gjør jeg. Ingen av oss liker å kommunisere på melding. Anonymkode: 597c6...f3d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #17 Skrevet 17. mars 2024 Vi har jevnlig kontakt, både messenger og snap. Vi savner hverandre når vi er borte fra hverandre selv om vi har det gøy med venner, og da er det fint å tekste hverandre littegranne, vise at man tenker på hverandre. Vi prøver å begrense oss litt da, det er jo faktisk viktig å være tilstedet og ta vare på de relasjonene man reiser på tur med. Anonymkode: 689a3...efc
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #18 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har jevnlig kontakt, både messenger og snap. Vi savner hverandre når vi er borte fra hverandre selv om vi har det gøy med venner, og da er det fint å tekste hverandre littegranne, vise at man tenker på hverandre. Vi prøver å begrense oss litt da, det er jo faktisk viktig å være tilstedet og ta vare på de relasjonene man reiser på tur med. Anonymkode: 689a3...efc Det høres fint ut❤️ Ja selvsagt skal man være tilstede med de man reiser sammen med, men det skal gjerne ikke så mye til å vise at man tenker på hverandre. Når kjæresten min kom hjem isted, (vi bor ikke sammen, så jeg hentet han og kjørte han hjem), så sa jeg at jeg hadde tenkt på han og savnet han. Og han svarte «så hyggelig da, jeg har kanskje tenkt litt på deg også, men har vært så opptatt hele tiden, så har ikke tenkt så mye.» Såå lite romantisk å si da😕 Anonymkode: 54e99...47b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #19 Skrevet 17. mars 2024 Vi har vore saman i over 20 år, det var kanskje annleis når vi var nyforelska. Men her er det lite kontakt når den andre er vekke, mest fordi tida ofte ikkje strekk til. Er ein på tur er det ofte mykje på programmet, ikkje tid til melding då. Pleier å sende godnattmelding og dersom det er noko praktisk. Sende ein snap om ein ser noko fantastisk. Kanskje ei telefonsamtale dersom det er snakk om mange dagar. Anonymkode: 74db6...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå