Gå til innhold

Har kjæresten min dårlig samvittighet for noe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan noen klarsynte se om det kommer opp noe ang dette? Har kjæresten min dårlig samvittighet for noe etter denne helgen? Han har vært bortreist med en større gjeng og jeg tror han har hatt det veldig kjekt, men han er veldig kort i meldinger, bare ren info-meldinger, ingen varme og kjærlige ord av noe slag🤔

Anonymkode: f69cd...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han har vært utro. Hatt gangbang med 4 jenter. Ser det veldig klart for meg. Han har blitt smittet av klamydia fra hun ene. Du bør ikke ha sex med han. Han har bedt alle som var på turen om å holde kjeft om det. 

Anonymkode: 5ccf8...922

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Han har vært utro. Hatt gangbang med 4 jenter. Ser det veldig klart for meg. Han har blitt smittet av klamydia fra hun ene. Du bør ikke ha sex med han. Han har bedt alle som var på turen om å holde kjeft om det. 

Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
imagineme skrev (37 minutter siden):

Han er sliten etter å ha vært på fylla hele helga.

Ja det er sikkert det som er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør han? 
«du virker sliten, ble det en hard helg?» eller noe i den duren 

Anonymkode: e9957...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan noen klarsynte se om det kommer opp noe ang dette? Har kjæresten min dårlig samvittighet for noe etter denne helgen? Han har vært bortreist med en større gjeng og jeg tror han har hatt det veldig kjekt, men han er veldig kort i meldinger, bare ren info-meldinger, ingen varme og kjærlige ord av noe slag🤔

Hvis han er på tur er han på tur og med mange rundt seg er det ikke så lett å rive seg løs eller trekke seg bort for å skrive eller ringe og sende masse kjærlighetserklæringer heller, han er med dem og de ville vel også reagert hvis han var mer opptatt med telefonen. Det betyr ikke at han har gjort noe galt eller at noe er galt. Jeg ville ikke grublet så mye over det og absolutt ikke hørt på den som snakket om gangbang og klamydia og slikt tøv. Rett etter turen vil han sikkert være noe sliten, ikke legg det på deg. Jeg ville nøyd meg med å spurt hvordan han hadde hatt det, men absolutt ikke gitt inntrykk av at jeg var bekymret eller 'såret' da det kan gi 'pustebesvær' over hele forholdet.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er treig, klein, lei, dritt, får alle mulige leie og dårlige følelser av kortene, men ikke vibber av noe han har gjort som gir dårlig samvittighet angst eller bedrag av noe slag. 

Hos deg dukker det opp mye angst og uro, vonde tanker. Har du blitt sveket i forhold før eller bærer på traumer etter svik? 

Anonymkode: 3435d...a0d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er treig, klein, lei, dritt, får alle mulige leie og dårlige følelser av kortene, men ikke vibber av noe han har gjort som gir dårlig samvittighet angst eller bedrag av noe slag. 

Hos deg dukker det opp mye angst og uro, vonde tanker. Har du blitt sveket i forhold før eller bærer på traumer etter svik? 

Takk for at du la kort❤️ Er han som du beskriver her og nå, fordi helgen har tatt på? Eller føler du han generelt er treig, klein og lei av forholdet? Hentet han på toget nå og kjørte han hjem, og han var så sliten at han omtrent ikke så meg i øynene en gang, og ikke noe «så fint så se deg», eller noen ting. Vi har det vanligvis fint sammen, men denne viben likte jeg ikke. 

Nei jeg har ikke blitt sveket tidligere, men i dette forholdet hender det jeg føler litt følelsesmessig distanse. Har snakket med han om det, og han prøver så godt han kan, sier han, og han sier han er glad i meg og vil være sammen med meg. Men det er noe i undertonen titt og ofte jeg føler på, han viser ikke følelser så godt, og er dårlig på fine ord osv. Klarer ikke helt pin pointe hva det er, men ja, du har rett i at det innimellom er en litt vond og usikker følelse der hos meg. 

Får du opp noe mer om hvordan dette forholdet kommer til å utvikle seg videre? Og noe mer om han?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for at du la kort❤️ Er han som du beskriver her og nå, fordi helgen har tatt på? Eller føler du han generelt er treig, klein og lei av forholdet? Hentet han på toget nå og kjørte han hjem, og han var så sliten at han omtrent ikke så meg i øynene en gang, og ikke noe «så fint så se deg», eller noen ting. Vi har det vanligvis fint sammen, men denne viben likte jeg ikke. 

Nei jeg har ikke blitt sveket tidligere, men i dette forholdet hender det jeg føler litt følelsesmessig distanse. Har snakket med han om det, og han prøver så godt han kan, sier han, og han sier han er glad i meg og vil være sammen med meg. Men det er noe i undertonen titt og ofte jeg føler på, han viser ikke følelser så godt, og er dårlig på fine ord osv. Klarer ikke helt pin pointe hva det er, men ja, du har rett i at det innimellom er en litt vond og usikker følelse der hos meg. 

Får du opp noe mer om hvordan dette forholdet kommer til å utvikle seg videre? Og noe mer om han?

Nei, du bør høre på det han sier for fyren virker ordentlig og oppriktig, han er sliten, helt kake ettet helga. Jeg tror du skal høre på det og la det ligge. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, du bør høre på det han sier for fyren virker ordentlig og oppriktig, han er sliten, helt kake ettet helga. Jeg tror du skal høre på det og la det ligge. 

Ok, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2024 den 17.25):

Dust.

?

Det var jo du som spurte. Ikke spør om du ikke vil ha svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...