AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Skrevet 17. mars 2024 Ingen tilgang står det for meg til tråden? Jeg tenkte vise noen av tilbakemeldingene til kjæresten min og si unnskyld igjen,men skrev jeg noe utenfor regelverk?😔 Anonymkode: 3e36e...06a
xQueenKx Skrevet 17. mars 2024 #2 Skrevet 17. mars 2024 (endret) Det ble nok slettet, vil jeg tro. Recap: Du oppførte deg helt hinsides. Du må ta ansvar for handlingene dine, ikke skylde på diagnoser. Å bruke din egen traumerespons på å påføre andre traumer, er jo rimelig syk. Å true med selvmord og sitte med skalpell er heller ikke akkurat friskt. At han kalte deg syk i hodet er i situasjonen på sin plass. Spiller ingen rolle om hvor hardt du slo, du slo okke som. Det er aldri greit. Endret 17. mars 2024 av xQueenKx 3 5
Forvirret23 Skrevet 17. mars 2024 #3 Skrevet 17. mars 2024 Det er nok slettet pga du fortalte om selvmord 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Skrevet 17. mars 2024 Psykologen din bommer så hardt som det går an, selvinnsikt og refleksjon er absolutt ikke dine sterke sider. Slutt å skyld på alt annet enn deg selv. Det er bare du som er ansvarlig for hvordan du oppfører deg, unnskyldningene dine kan du ta farvel med. Om du ikke klarer å oppføre deg når du er full så får du ta den voksne avgjørelsen og slutte å drikke. Anonymkode: 69f63...bae
imagineme Skrevet 17. mars 2024 #5 Skrevet 17. mars 2024 Selvom du ikke drikker ofte, så slutt å drikk frem til du har kontroll på psyken din 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå