Disney Adult Skrevet 17. mars 2024 #2 Skrevet 17. mars 2024 Han er veldig glad for å se dyrlegen for hun har godbiter, men han skjelver litt når han må opp på det høye bordet. Men det har aldri vært noe problem 🙂
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Skrevet 17. mars 2024 Min elsker folk så han er overlykkelig når vi går inn og han får hilse på dem. Vi øver på at han ikke skal hilse på alle ute og da er det lykken å komme dit. At de i tillegg har godbiter gjør at han aksepterer absolutt alt. Anonymkode: 59ce7...bdd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Skrevet 17. mars 2024 Litt for høye forventninger, så kan begynne å bjeffe hvis det blir litt lang ventetid. Golden retriever som eelsker mennesker og godis😂 Anonymkode: f7cd6...acd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 Veldig stas, mange gode lukter der for den som liker det og menneske for den som elsker mennesker. Anonymkode: 430c9...e94
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Skrevet 17. mars 2024 Han har dessverre vært en del innom veterinæren gjennom sine 12 år, med gradvis forverring av reaksjon. De siste par årene har det vært intens skjelving på venterommet og vil ikke stå på bordet, skal bare opp i armene. Sist gang tok han bare ultralyd av hjertet, og da klarte han roe seg etterhvert og fikk en fin opplevelse uten vondt og nåler. Det jeg er mest redd for er at han dør i narkose under tannrens eller at jeg ikke får planlagt hjemmeavliving hvis han blir akutt syk, sånn at den redselen er det siste han kjenner på. Anonymkode: c5c47...7fe 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Skrevet 17. mars 2024 Han elsker vetrinæren 😛 han bærer ikke nag for tidligere vaksiner 🤣 Anonymkode: 148d0...f55
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Skrevet 17. mars 2024 På samme måte som når hun skal alle andre nye ukjente plasser. Glad og lykkelig for å møte nye folk og dyr. Eneste plassene hun blir ekstra gira og glad er når hun skal til foreldrene mine og til søsteren mine og barna hennes. Fordi hun kjenner dem. Anonymkode: ae983...465
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #10 Skrevet 17. mars 2024 Nå er min 12 år gamle hund død for noen måneder siden, men hun pleide aldri å ha noe i mot veterinærklinikken. Gikk muntert avgårde og rett inn, ventet på venterommet uten å vise engstelse eller noe. Skal sies at hun var et skikkelig matvrak, så alle godbitene veterinærene brukte å bestikke henne med, veide tydeligvis opp for eventuelle sprøytestikk hun fikk (ved narkose før tannrens eller operasjoner etc). Anonymkode: 0c39d...334
Gine Skrevet 18. mars 2024 #11 Skrevet 18. mars 2024 Hunden min elsker å være hos dyrleger fordi der får han godis og kos. Han elsker mennesker og oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #12 Skrevet 18. mars 2024 Så fint at det er mange hunder som liker veterinæren. Det har alltid mine gjort også men han jeg har nå gjør ikke det. Sist vi var det ville han bite veterinæren. Han måtte bli med henne alene mens jeg ventet på venterommet og da ble han redd. Jeg synes det er så trist og gruer meg til neste gang. Anonymkode: 5900f...f79
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #13 Skrevet 18. mars 2024 Min er livredd. Tar ikke imot godbiter og skjelver. Han er ikke så viljesterk sånn generelt, og alltid litt nervøs i møte med nye folk. Han løper inn der, men når vi kommer inn i rommet og han skjønner hvor han er blir han redd. Han er 5 år, og har bare tatt årlige vaksiner, men det er ille nok det Anonymkode: 5e01d...7ea
Sofiei Skrevet 18. mars 2024 #14 Skrevet 18. mars 2024 Full fart og stormende jubel. Samt null tålmodighet når det er venting. Han er nok litt høy i stress der, men ikke pga dårlige opplevelser. Han er bare en litt gira liten fyr.
Mardina Skrevet 18. mars 2024 #15 Skrevet 18. mars 2024 Han har aldri vært redd hos dyrlegen 😊 Alle som gir han oppmerksomhet er en potensiell ny bestevenn for han 😄 Enten det er dyrlegen eller mannen i gata 😄
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #16 Skrevet 18. mars 2024 Full fart inn til mannen som har godbiter i skuffa 🙂 Litt skeptisk til den kvinnelige veterinæren da hun begynte, men hun ble bestevenn hun også. Og så selger de verdens beste godbiter der, nekter å gå ut før jeg har kjøpt minst en pakke. Anonymkode: 9fc9f...001 1
Sneips Skrevet 19. mars 2024 #17 Skrevet 19. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så fint at det er mange hunder som liker veterinæren. Det har alltid mine gjort også men han jeg har nå gjør ikke det. Sist vi var det ville han bite veterinæren. Han måtte bli med henne alene mens jeg ventet på venterommet og da ble han redd. Jeg synes det er så trist og gruer meg til neste gang. Anonymkode: 5900f...f79 Hvorfor måtte han inn alene? Det hadde jeg aldri kunnet gjøre med min, hun er aldeles vettskremt selv om hun ikke har opplevd noe vondt 😬 1
Sofiei Skrevet 19. mars 2024 #18 Skrevet 19. mars 2024 Sneips skrev (1 minutt siden): Hvorfor måtte han inn alene? Det hadde jeg aldri kunnet gjøre med min, hun er aldeles vettskremt selv om hun ikke har opplevd noe vondt 😬 Det er da i mange situasjoner hos veterinæren man må la de ta hunden inn uten eier. Har hatt 3 og 4 hunder på en gang over en 17 års periode. Og det har hendt mange ganger at jeg har måtte overlate hunden i deres varetekt. Skjønner det er stress med redde hunder, men dessverre er det i mange tilfeller nødvendig.
Sneips Skrevet 19. mars 2024 #19 Skrevet 19. mars 2024 Sofiei skrev (Akkurat nå): Det er da i mange situasjoner hos veterinæren man må la de ta hunden inn uten eier. Har hatt 3 og 4 hunder på en gang over en 17 års periode. Og det har hendt mange ganger at jeg har måtte overlate hunden i deres varetekt. Skjønner det er stress med redde hunder, men dessverre er det i mange tilfeller nødvendig. Jeg har hatt hund stort sett hele mitt liv og heldigvis aldri blitt bedt om å gå ut. Tvert imot holdt igjen fordi det lettet arbeidet for dem. Syns man må få velge dette selv.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #20 Skrevet 19. mars 2024 Den ene henger litt med ørene når den blir undersøkt av 'fremmede', men godtar alt mens den knasker godbiter og vil helst bli værende igjen inne om det er dårlig vær ute, så den synes klinikken er spennende og fin, men undersøkelser er litt ubehagelige. Den andre synes det er spennende med alle luktene, men stresser seg opp fordi den hater å bli undersøkt av 'fremmede'. Den står stivt og har noen få ganger knurret til veterinæren. Den har aldri glefset etter noen i hele sitt liv og ville nok ha gitt kraftig, verbal beskjed før et eventuelt glefs, men jeg holder likevel hodet under undersøkelsen, og jeg er den som trekker opp leppene når veterinæren skal se på tennene. Rasen jeg har er naturlig skeptisk til fremmede. Håndtering av godt kjente er null problem. Anonymkode: 3edcd...d33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå