Gå til innhold

Finnes det negleforsterker/neglebeskytter som trenger inn i neglen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobber på sykehus, så neglelakk er ikke lov. Sliter med at neglene  klyves, flises opp og lager revner. (Selv om de er helt korte.) Det er ubehagelig og vondt. Vil så gjerne få sunne negler. Tar allerede vitaminer tilpasset hår og negler, og passer på å ha et variert kosthold. Synes ikke neglene blir bedre.  I friperioder har jeg på negleforsterker, og da flises de mindre opp, men med en gang neglen er bar igjen, kommer problemet igjen. Finnes det noe man kan smøre på , som en negleforsterker, men som trekker inn i neglene istedet for å legge seg oppå som en lakk? Og som faktisk fungerer? 

Anonymkode: fdf62...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negleolje som brukes daglig er bedre enn styrkelakkar. Gjev negla næring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg har det hjulpet å bruke Trind nail balsam. Den trekker inn og virkelig gir fuktighet til negler. Jeg synes den fungerer bedre enn fuktighetskremer og oljer jeg har prøvd før. Jeg bruker den 1-2 ganger om dagen. I tillegg lukter den godt.

Anonymkode: 310c0...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

For meg har det hjulpet å bruke Trind nail balsam. Den trekker inn og virkelig gir fuktighet til negler. Jeg synes den fungerer bedre enn fuktighetskremer og oljer jeg har prøvd før. Jeg bruker den 1-2 ganger om dagen. I tillegg lukter den godt.

Anonymkode: 310c0...063

Og ble neglene mindre skjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...