vilja Skrevet 10. november 2002 #1 Skrevet 10. november 2002 Ja det har jeg. Men jeg vil ikke ha hvem som helst heller da! (Har en i kiken) Kan ikke si slik rett ut til folk.(mannfolk)- Da blir de redd meg, og tror at jeg er sprøere en noensinne Må nok smøre meg med tolmod!! ARGGGGGG, hater å vente!!! :evil: Lurer på om det er høsten som gjør meg slik. Leste en eller annen plass at høsten gjorde oss kåte og yre...... Ikke våren. ER nok mye i det, da det blir født mest unger på vårparten. Også dyrene får jo barn da. Det er vel for at da får de mest mulig sjangse for å vokse opp og gjøre seg sterke til vinteren kommer. ER nok slik for menneskene også...
Thea Skrevet 10. november 2002 #2 Skrevet 10. november 2002 Hvorfor må du smøre deg med tålmodighet?? Ta intiativet selv da vel. Den uskrevne regelen om at det er mannfolka som skal ta det 1. skrittet gjelder ikke lenger vet du :D U GO GIRL!!!!!!!!!!
RoadQueen Skrevet 10. november 2002 #3 Skrevet 10. november 2002 Enig med Thea, og som de sier i Sogn "Ein lyt vera om seg og for seg - skal ein få noko i seg og på seg". Nytter ikke å stå med lua i handa da nei.
vilja Skrevet 10. november 2002 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2002 Hehehe, Jeg Har tatt initiativ! Jeg bruker det! ER ikke så redd av meg. Tåler å drite meg ut forran andre. Men jeg har spilt ballen atter en gang over til denne store kjælne pusen!
Gjest Janna Skrevet 10. november 2002 #6 Skrevet 10. november 2002 Godt tips: Les boka "Kjærlighet er ikke for amatører" av Chèrie Carter-Scott. :blunke:
Thea Skrevet 10. november 2002 #7 Skrevet 10. november 2002 Åkeji. Da gjenstår det bare å se om du får noe på deg og i deg da Vilja :D Du kan jo alltids ty til Sjokoladesaus vet du
vilja Skrevet 10. november 2002 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2002 Dere er så gode atte!!!!!! *Klemme* Sjkkolade saus ja. Godt det! men jeg får så veldig kløe der nede av sukker!!!!! *Vil ha ekte saker!!!!! er lei alle dildoene mine*
Thea Skrevet 10. november 2002 #10 Skrevet 10. november 2002 Sjkkolade saus ja. Godt det! men jeg får så veldig kløe der nede av sukker!!!!! Åija, så det var allerede testa ut det ja Jordbærsaus funker også. Sukkerfri selvfølgelig
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2002 #11 Skrevet 10. november 2002 : Lurer på om det er høsten som gjør meg slik. Leste en eller annen plass at høsten gjorde oss kåte og yre...... Ikke våren. ER nok mye i det, da det blir født mest unger på vårparten. : Bare lurer litt på om elementærkunnskapene er i orden da man faktisk går svanger i 9 mnd såvidt meg bekjent. Og med den teorien du lanserer betyr det vel at vi burde hatt mange fødsler på seinsommeren...ikke våren
Thea Skrevet 10. november 2002 #12 Skrevet 10. november 2002 Skjønner du ingen ting du eller gjest??? Det er jo selvfølgelig sjokoladesausen som får liv i sædcellene. Ække snakk om noen daffinger her assa
Gjest Skusla Skrevet 10. november 2002 #13 Skrevet 10. november 2002 Tror ikke vi blir så yre av høsten og vinteren, men det er noe med mørke kalde kvelder. Vinden som suser i veggene og løvet som ligger på bakken. Det er da det er deilig å ha noen å krype inntil.. Utrolig mange av de jeg kjenner har lyst på kjæreste når høsten kommer. En kald og lang vinter blir bedre når man er to.. Kanskje han du har i kikkerten også føler det slik... Jeg ønsker deg iallefall lykke til... Klem til deg
vilja Skrevet 10. november 2002 Forfatter #14 Skrevet 10. november 2002 Hehehehe, får håpe det da! Men han er 6 år yngre en meg!!!! Og han er bestekompis med broren min!!!!! - Han hadde tanker om det, men jeg har ingen spekulasjoner.!!! Men han vil ikke ha noe forhold, men greit å ha noen å kose med, sa han. (Har spurt) Han bor i OSLOOOOOOOO, og jeg i trøndelag. Har bedt han oppover på hotell den 23. nov....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå