AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Skrevet 17. mars 2024 Ammer som regel ikke på begge bryst ved hver amming, kun det ene. Ammer hver 2.-3.time på natta. Går dermed inntil 6t mellom hvert bryst. Livredd for at produksjonen skal minke. Bør jeg amme oftere? Anonymkode: c3a84...234
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Skrevet 17. mars 2024 Hvor gammelt er barnet? Jeg ammet en gang for dagen i flere måneder, og sluttet med nattamming trekvart år før jeg sluttet med ammingen. Så for meg var det ikke noe problem i det hele tatt. Anonymkode: 2f9d9...81b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor gammelt er barnet? Jeg ammet en gang for dagen i flere måneder, og sluttet med nattamming trekvart år før jeg sluttet med ammingen. Så for meg var det ikke noe problem i det hele tatt. Anonymkode: 2f9d9...81b 3 uker Mista melka med førstemann som sov gjennom natta umiddelbart. Så er så redd det skal skje igjen.. føler jeg bør amme annenhver time døgnet rundt for å holde produksjonen oppe 😓 Anonymkode: c3a84...234
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #4 Skrevet 18. mars 2024 Anbefaler deg å stille spørsmålet til ammehjelpen. Så får du svar som er tilpasset din situasjon Anonymkode: 7115e...c4b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå