AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Skrevet 17. mars 2024 Er kvinne 27 og har møtt en på 22.. Vi er begge studenter og begge jobber vedsiden av studiene. Merker ikke så alt for mye til aldersforskjellen annet enn at han er mer interessert i å feste i helgene enn meg. Jeg ønsker heller ikke barn og tenker om han evt gjør det senere så blir det en "utløpsdato" Hvis man skulle vært i et forhold. Hva ville dere tenkt om denne aldersforskjellen? Anonymkode: 89c7f...1df
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Skrevet 17. mars 2024 Tenker ikke så mye over den, annet enn at en 27-åring kanskje vet mer om hvilken retning de vil at livet skal ta. Som feks dette med barn, du vet nå at du ikke vil, men om 10 år kan det hende han vet at han ønsker det i livet, samme med ekteskap. Du ønsker kanskje å gifte deg om fem år, men da er det en «risiko» for at han føler seg for ung. Men dette avhenger jo av hvordan dere begge to anser forhold og kjærlighet, ser du det som noe livsvarig og monogamt, eller er du mer åpen for at livet kan innebære flere enn én stor kjærlighet? Anonymkode: 73629...a2b
miss summers Skrevet 17. mars 2024 #3 Skrevet 17. mars 2024 Dette var meg og en eks. Vi hadde det veldig morsomt, men det varte ikke. Vi var ikke på samme sted i livet, jeg var etablert og Eide leilighet og hadde en karriere og han visste ikke hva han ville i livet og jeg var bare hans daværende.
Phoenix Heart Skrevet 17. mars 2024 #4 Skrevet 17. mars 2024 Tenker ingenting. Dere er begge i 20 årene, og voksne.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Skrevet 17. mars 2024 Jeg personlig kunne aldri blitt ilag med en 22 åring for 3 år siden, men venninnen var det. Dømte ikke henne på noe av det. Hun var tross alt student hun også akkurat som han. De var i lik livsfase. Anonymkode: 99b1b...0c9
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Er kvinne 27 og har møtt en på 22.. Vi er begge studenter og begge jobber vedsiden av studiene. Merker ikke så alt for mye til aldersforskjellen annet enn at han er mer interessert i å feste i helgene enn meg. Jeg ønsker heller ikke barn og tenker om han evt gjør det senere så blir det en "utløpsdato" Hvis man skulle vært i et forhold. Hva ville dere tenkt om denne aldersforskjellen? Anonymkode: 89c7f...1df Så du er FEM ÅR ELDRE? Det er jo ingenting 🤦🏼♀️ Anonymkode: e89af...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er kvinne 27 og har møtt en på 22.. Vi er begge studenter og begge jobber vedsiden av studiene. Merker ikke så alt for mye til aldersforskjellen annet enn at han er mer interessert i å feste i helgene enn meg. Jeg ønsker heller ikke barn og tenker om han evt gjør det senere så blir det en "utløpsdato" Hvis man skulle vært i et forhold. Hva ville dere tenkt om denne aldersforskjellen? Anonymkode: 89c7f...1df Jeg er 45. Hun jeg er sammen med er 28. Tenker at det viktigste er hvordan forholdet fungerer nå. Hva fremtiden vil bringe for tiden vise. Anonymkode: 8fd74...889 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Skrevet 17. mars 2024 Fem års aldersforskjell, er ingenting. Om en fyr syns du er gammel, når du er kun fem år eldre, sier det noe om modenheten hans… Anonymkode: 871c7...cf7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Skrevet 17. mars 2024 Jeg er 42, min samboer er 30. Vi har vært sammen i 7 år nå, og har det veldig bra. Om det varer livet ut vet man jo aldri, men om vi hadde latt alder stoppe oss hadde vi gått glipp av minst 7 år med et godt og trygt forhold. Gode partnerkandidater vokser ikke på trær, så hvis 5 års aldersforskjell er det eneste problemet du har vil jeg si det er en god match. Anonymkode: 49aa0...48a
Tradegy Skrevet 17. mars 2024 #10 Skrevet 17. mars 2024 Ubetydelig i det rette forholdet 🥰 Ingenting å være flau over, hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå