AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg er der for å klippe håret ikke drive med smalltalk. Irriterende. Føler ikke jeg kan si noe heller, da ser de vel på meg som frekk? Anonymkode: f6219...b44 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 17. mars 2024 #2 Del Skrevet 17. mars 2024 Har du prøvd å ikke svare for hyggelig eller oppmuntrende? Jeg mener hvis du ikke gir for mye så blir dem kanskje roligere.. 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Del Skrevet 17. mars 2024 Har sett det finnes frisører hvor man kan krysse av for stille klipp ved bestilling. Genialt. Jeg pleier å si at det blir godt å bare slappe av etter hektisk dag. Og håpe de tar hintet.. Anonymkode: e25ed...061 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 17. mars 2024 #4 Del Skrevet 17. mars 2024 Velg den frisør som ikke snakker norsk. Det gjorde jeg, og det er deilig å bare sitte der og bli klippet uten å måtte snakke 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Del Skrevet 17. mars 2024 svartkatt skrev (4 minutter siden): Har du prøvd å ikke svare for hyggelig eller oppmuntrende? Jeg mener hvis du ikke gir for mye så blir dem kanskje roligere.. 🤷 Pleier å bare svare veldig kort. Hjelper ikke noe særlig. mimifin72 skrev (3 minutter siden): Velg den frisør som ikke snakker norsk. Det gjorde jeg, og det er deilig å bare sitte der og bli klippet uten å måtte snakke Kun norske frisører her jeg bor. Liten by. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har sett det finnes frisører hvor man kan krysse av for stille klipp ved bestilling. Genialt. Jeg pleier å si at det blir godt å bare slappe av etter hektisk dag. Og håpe de tar hintet.. Anonymkode: e25ed...061 Det burde flere ha, genialt. Anonymkode: f6219...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er der for å klippe håret ikke drive med smalltalk. Irriterende. Føler ikke jeg kan si noe heller, da ser de vel på meg som frekk? Anonymkode: f6219...b44 De småprater aldri med moi. De bare ser rart på meg. 🤯 så da tror jeg at min mor bare får fortsette å klippe håret mitt! Hun er 1000 ganger mer nøye enn frisører uanZ, selv om hun bare stuZZer tuppene. Anonymkode: 7f7a8...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De småprater aldri med moi. De bare ser rart på meg. 🤯 så da tror jeg at min mor bare får fortsette å klippe håret mitt! Hun er 1000 ganger mer nøye enn frisører uanZ, selv om hun bare stuZZer tuppene. Anonymkode: 7f7a8...e01 Men, ja, jeg har jo lest disse berømte artiklene hvor frisører er bestevenn med alle kundene sine. 🙈 LoL Anonymkode: 7f7a8...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg føler meg så dum når jeg bare er helt stille og vi ikke snakker med hverandre. Frisøren min kan godt klippe uten å småprate, så kanskje jeg bare må lære meg å nyte det 😅 Anonymkode: bd5a0...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg tilpasser meg. Vil kunde snakke så snakker jeg. Vil ikke kunden snakke så snakker heller ikke jeg. En god indikasjon på at dere ikke vil snakke er å se i et blad eller mobilen. Anonymkode: cc1cc...135 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 17. mars 2024 #10 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tilpasser meg. Vil kunde snakke så snakker jeg. Vil ikke kunden snakke så snakker heller ikke jeg. En god indikasjon på at dere ikke vil snakke er å se i et blad eller mobilen. Anonymkode: cc1cc...135 Før var det alltid blader hos frisøren, men etter korona forsvant de for aldri å komme tilbake. Så ja, nå bruker jeg telefonen for å være opptatt. Men hvorfor MÅ frisører skravle? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #11 Del Skrevet 17. mars 2024 mimifin72 skrev (1 time siden): Velg den frisør som ikke snakker norsk. Det gjorde jeg, og det er deilig å bare sitte der og bli klippet uten å måtte snakke Da kan du ikke forklare hva du vil ha heller om frisøren tar av i en annen frisyre. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tilpasser meg. Vil kunde snakke så snakker jeg. Vil ikke kunden snakke så snakker heller ikke jeg. En god indikasjon på at dere ikke vil snakke er å se i et blad eller mobilen. Anonymkode: cc1cc...135 Jeg vil ikke ha mobil eller blad. Jeg vil ha fred og ro. Har opplevd å bli spurt om hva jeg skal i helga, til st.hans, til jul, har jeg bakt, er jeg gift, hvor mange barn har jeg. Jeg inviterer ikke til prat. Vil kun fikse håret, bli fornøyd, betale og gå derfra. Det er mange år mellom hver gang jeg drister meg dit, for min erfaring er dårlig. Kvinnfolk kjadrer for mye og sikkert enda mer sammen når jeg har gått igjen. Liker det virkelig ikke! Anonymkode: 87a54...445 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #12 Del Skrevet 17. mars 2024 Syns selv det er flott viss frisøren vil skravle med meg mens jeg blir klippet. De får legge til et bestillingsalternativ hvor du kan velge med eller uten skravling 😁. Anonymkode: a8371...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #13 Del Skrevet 17. mars 2024 Det som slår meg, er hvor uhøflige dere er. Hvor mye koster det å være litt hyggelig mot frisøren? Det er vel bare vanlig folkeskikk. Det jeg gjør, er at jeg velger frisører jeg liker, som jeg har noe å snakke om med. Anonymkode: 1c1d5...055 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #14 Del Skrevet 17. mars 2024 Herregud, det er jo bare å si noe sånt som "Tett før jeg måtte avbestille i dag, har sånn hodepine". Ellers kan det være lurt å finne seg en fast frisør som du kjenner, og vet ikke har munndiaré. De fleste jeg har møtt har ikke det. Anonymkode: 0d0ed...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #15 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg synes det verste er at frisørene spør så mange personlige spørsmål, hva jobber du med, har du barn, hvor bor du, hvor kommer du fra, er du gift, hvor er mannen din fra - seriøst, ikke aktuelt å legge ut om alt mulig privat til folk jeg ikke kjenner på et offentlig sted. Det er ikke smalltalk. Smalltalk er været, presidentvalget i usa, sesongprat, ev at man deler om seg selv. Man spør ikke tusen spørsmål, det er frekt. Anonymkode: a9bad...f8e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 17. mars 2024 #16 Del Skrevet 17. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det som slår meg, er hvor uhøflige dere er. Hvor mye koster det å være litt hyggelig mot frisøren? Det er vel bare vanlig folkeskikk. Det jeg gjør, er at jeg velger frisører jeg liker, som jeg har noe å snakke om med. Anonymkode: 1c1d5...055 Uhøflig?? Jeg har bare lyst til å slappe av. Jeg sitter der i 3 timer og orker ikke small talk så lenge. Velger frisør ut fra hvem som er flinke, og når jeg legger igjen 3000 kr, forventer jeg at jeg skal velge om jeg vil snakke eller ikke. Frisøren jeg bruker nå, respekterer heldigvis det. Endret 17. mars 2024 av tirben 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #17 Del Skrevet 17. mars 2024 1 minutt siden, tirben said: Uhøflig?? Jeg har bare lyst til å slappe av. Jeg sitter der i 3 timer og orker ikke small talk så lenge. Velger frisør ut fra hvem som er flinke, og når jeg legger igjen 3000 kr, forventer jeg at jeg skal velge om jeg vil snakke eller ikke. Frisøren jeg bruker, respekterer heldigvis det. Det er jo bare å si i fra. Men er ganske sikker på at du får finere hår dersom du ikke gjør frisøren utilpass ved å oppføre deg ufyselig og lage klein stemning. Anonymkode: 1c1d5...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 17. mars 2024 #18 Del Skrevet 17. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo bare å si i fra. Men er ganske sikker på at du får finere hår dersom du ikke gjør frisøren utilpass ved å oppføre deg ufyselig og lage klein stemning. Anonymkode: 1c1d5...055 Er veldig fornøyd med hun jeg går til! Har aldri oppført meg ufyselig hos noen frisører, jeg har bare sluttet å gå dit. Hun jeg går til nå, forstår at det er en velværebehandling. Endret 17. mars 2024 av tirben 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 17. mars 2024 #19 Del Skrevet 17. mars 2024 (endret) Her er jeg enig med TS. Jeg haaaaaaater småprat med frisør. Jeg er en av de som går til barbershops,og har spesielt en fast jeg går til. Flott fyr. Helt stille. Men svært flink og rask. Han er bare mye borte. Spesielt den siste tiden. Det er flere frisører der,men er spesielt en som er så vanvittig pratsom. Han er i tillegg litt dårlig i Norsk,så blir mye "hæ" osv. Bare klipp og bli ferdig med det. Klarer heller ikke slappe av når det nærmest er et intervju man er med på. Jeg setter pris på jobben de gjør,men så lenge jeg ikke initierer til prat,så ønsker jeg heller ikke bli pratet til Endret 17. mars 2024 av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #20 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg synes det verste er at frisørene spør så mange personlige spørsmål, hva jobber du med, har du barn, hvor bor du, hvor kommer du fra, er du gift, hvor er mannen din fra - seriøst, ikke aktuelt å legge ut om alt mulig privat til folk jeg ikke kjenner på et offentlig sted. Det er ikke smalltalk. Smalltalk er været, presidentvalget i usa, sesongprat, ev at man deler om seg selv. Man spør ikke tusen spørsmål, det er frekt. Anonymkode: a9bad...f8e Enig, har ikke lyst til å snakke om private ting hos frisøren - det er ubehagelig. Vi har vel alle liv som ikke nødvendigvis går på skinner, så vil ikke gjøre underholdning av privatlivet mitt. Jeg vil sitte i fred, helst med lukkede øyne Anonymkode: f53ce...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå