Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har hatt sex for første gangen, vi brukte ikke kondom. innpå flo appen står det at det er lav sjanse for å bli gravid. og jeg går ikke på prevensjon. må jeg ta angrepille eller skal det gå bra?

Det er søndag, så har egt ikke mulighet for å kjøpe før på mandag og da er det vell litt for sent elr??

Anonymkode: 9643f...cd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du burde ta angrepille. Det du driver med er risikosport TS. En app er ikke en sikker metode. 

Anonymkode: b4c69...3dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

jeg har hatt sex for første gangen, vi brukte ikke kondom. innpå flo appen står det at det er lav sjanse for å bli gravid. og jeg går ikke på prevensjon. må jeg ta angrepille eller skal det gå bra?

Det er søndag, så har egt ikke mulighet for å kjøpe før på mandag og da er det vell litt for sent elr??

Anonymkode: 9643f...cd9

Angrepille får du som går for 3 dager og 5 dager. Men den klarer ikke å utsette eggløsning om du er i den eller snart får den. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er fullstendig krise å bli gravid så kan du ikke holde på slik.

Det er ikke kun graviditet som er skummelt, du kan få kjønnsvorter og andre kjønnssykdommer 

Anonymkode: 7aac2...faf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på. Om sjansen er lav fordi eggløsning allerede har vært, er det ikke sikkert angrepillen vil funke uansett da den utsetter eggløsning. Men aner ikke hvor i syklusen du er og kan være greit just incase.

Anonymkode: a50dc...e95

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke klarer å tenke deg til det selv, så ta en angrepille så du slipper å få et barn du må tenke på også. Det er mye å holde styr på det.. 

Anonymkode: f81d6...038

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...