Gå til innhold

Hva i alle dager skal ha en på seg i dag det er søndag? Ligger i senga og tenker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager skal ha en på seg i dag det er søndag? Ligger i senga og tenker

Anonymkode: d3e41...4f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ligger i senga og tenker på hva du skal ha på deg? Fordi det er søndag? Jeg forstår ikke problemstillingen. Skal du noe spesielt?

Anonymkode: b8b0b...2fb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Arbeidsklær for å gå på snekkerloftet etter frokost . . . .  mens først måke snø . . .

Skrevet

Joggis

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pysjen

Anonymkode: cb17a...a8e

AnonymBruker
Skrevet

Bare være hjemme? Pysj eller behagelige klær. 
Ut på tur i frisk luft? En behagelig turbukse og ulltrøye. 
Besøke noen eller få besøk? Jeans og en enkel topp. 
Forføre partner? Sexy undertøy 

Anonymkode: be09d...05e

Skrevet

Hva skal du gjøre i dag da? Være hjemme alene? Ut på tur? Gå på kafé? Besøke bestemor og bestefar? Dra på date og kanskje møte ditt livs store kjærlighet? 

Selv skal jeg i kirka, og siden det er en fin vårdag, vil jeg ha på meg en kjole i en fin vårfarge. 🌞🌼😊

AnonymBruker
Skrevet

Turklær. 

Anonymkode: 41413...642

Skrevet

Kommer jo an på hva du skal, jeg for min del skal ikke noe spesielt i dag, så det blir joggebukse og ullgenser. 

Skrevet

Her er det myke/slitte gode baggy jeans fra Levis og en myk hjemmestrikka genser

Etterpå regner jeg med at det blir turklær og en tur ut i marka

I kveld; kosebukse og kosegenser 

AnonymBruker
Skrevet

Joggedress 

Anonymkode: a68fd...fda

Skrevet

Myk treningsbukse og en varm genser, da er du klar for det meste. Men du har vel stått opp nå.

AnonymBruker
Skrevet

Ligger du fortsatt i senga og lurer på hva du skal ha på deg? Jeg startet dagen i pysj og morgenkåpe. Så tok jeg joggedress utenpå pysjen for å gå morgenturen hunden. Etter frokost og dusj tok jeg på meg turklær for å gå en lang tur. Resten av kvelden blir tykk myk ullgenser og joggebukse.

Anonymkode: 15f79...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...