AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Skrevet 17. mars 2024 Ble overrasket over hvor greit det gikk.Klart jeg har lyst på men må ikke ha det.Lekende lett😁 Anonymkode: 54540...c91
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Skrevet 17. mars 2024 Jeg synes det er veldig vanskelig. Har forsøkt mange ganger. Hvor lenge er det siden du sluttet? Og hadde du en plan eller var det spontant? Anonymkode: 9c909...cda
Gjest Lykkedykker Skrevet 17. mars 2024 #3 Skrevet 17. mars 2024 Har aldri snuset før, kjempelett det og.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg synes det er veldig vanskelig. Har forsøkt mange ganger. Hvor lenge er det siden du sluttet? Og hadde du en plan eller var det spontant? Anonymkode: 9c909...cda Spontant.Er bare 4 dager uten men det går veldig greit. Anonymkode: 54540...c91
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Skrevet 17. mars 2024 Enig. Er mange år siden jeg snuste. Enda lettere med røyk Anonymkode: c40ae...80b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #6 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spontant.Er bare 4 dager uten men det går veldig greit. Anonymkode: 54540...c91 Inspirerende å lese. Tror det kan svinge litt i noen uker før abstinensene på ekte forsvinner. Anonymkode: 9c909...cda
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Skrevet 17. mars 2024 Syns det er lett å slutte med røyk, snus derimot… Er noe som mangler, og jeg blir så dårlig humør at både mann og barn ikke orker at jeg prøver 😅🫢 Har prøvd noen ganger, niktotinsnus fungerer (bare så teit de koster det samme som snus med nikotin 🙄). Jeg vil slutte, men sliter med det å ikke ha snusen under leppa. Anonymkode: b5025...13f 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Skrevet 17. mars 2024 Enig i at det var kjempelett å slutte. Hadde snust i fem år, jobbet utelukkende med folk som snuste og som tilbød meg snus lenge etter jeg sa jeg hadde sluttet. Det gikk veldig fint, men etter mange år uten begynte jeg å crave det igjen, og da var det knallhardt å holde seg unna 😅 Anonymkode: 605a8...98f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Skrevet 17. mars 2024 Tror det handler om motivasjon og timing. Jeg har snust i 15 år. Jevnlig prøvd å sluttte 2-3 ganger i året, med grunnen «jeg burde» eller «dette er dyrt» og sprekker stort sett mellom en dag og en uke. Har vært helt grusomt jævelig vanskelig. Nå nylig kom jeg til et punkt hvor jeg var ganske lei av å snuse. Fikk faktisk lyst til å slutte. Ikke fordi jeg «burde» men fordi jeg kjente at dette gidder jeg ikke lenger. Kuttet snusen på dagen, og har nå vært litt over èn måned uten. Ny rekord og vel så det! Foreløpig har det gått lekende lett, nesten ingen abstinenser eller påvirkning i det hele tatt! En fullstendig annen opplevelse enn alle de andre gangene. Jeg kan jo selvsagt ikke garantere at det vil holde denne gangen heller - det har bare vært èn måned, men jeg tror virkelig at den indre motivasjonen er avgjørende for hvordan sluttingen oppleves. Anonymkode: ca184...eab 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #10 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tror det handler om motivasjon og timing. Jeg har snust i 15 år. Jevnlig prøvd å sluttte 2-3 ganger i året, med grunnen «jeg burde» eller «dette er dyrt» og sprekker stort sett mellom en dag og en uke. Har vært helt grusomt jævelig vanskelig. Nå nylig kom jeg til et punkt hvor jeg var ganske lei av å snuse. Fikk faktisk lyst til å slutte. Ikke fordi jeg «burde» men fordi jeg kjente at dette gidder jeg ikke lenger. Kuttet snusen på dagen, og har nå vært litt over èn måned uten. Ny rekord og vel så det! Foreløpig har det gått lekende lett, nesten ingen abstinenser eller påvirkning i det hele tatt! En fullstendig annen opplevelse enn alle de andre gangene. Jeg kan jo selvsagt ikke garantere at det vil holde denne gangen heller - det har bare vært èn måned, men jeg tror virkelig at den indre motivasjonen er avgjørende for hvordan sluttingen oppleves. Anonymkode: ca184...eab Jeg også gikk "lei" et par øyeblikk så kuttet ut hele greia.Dette her klarer vi 👊 Anonymkode: 54540...c91
xQueenKx Skrevet 18. mars 2024 #11 Skrevet 18. mars 2024 (endret) Jeg måtte slutte to ganger før jeg fikk det til. Vært snusfri i fem år, men har fortsatt lyst på. Er vel forskjellig hvor vanskelig det er. Endret 18. mars 2024 av xQueenKx
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #12 Skrevet 18. mars 2024 Veldig lett. Bare bestemte meg, og vips så var jeg ferdig. Anonymkode: 94e5f...006
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #13 Skrevet 18. mars 2024 Lysten er større en behovet.Har lyst på men klarer fint uten,er en uvane som må brytes.Tobakk/røyk var den værste å slutte med synes jeg. Anonymkode: 54540...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå