Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter på bevis, har fått høre det av andre og tom. snakka med elskerinna, men mannen nekter. 
Hvorfor er det komplett umulig å få han til å innrømme dette?

Anonymkode: ced72...ff9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sitter på bevis, så trenger du vel ikke at han skal innrømme det? Du vet jo at han er en løgner!

Anonymkode: 75aac...cd3

• Liker 21
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet det er så er vel den saken grei, da er det jo bare å gå?

Anonymkode: 300f8...826

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke har vært utro, kan det bli vanskelig. Men siden du sitter på filmbevis, så nekter han bare for å være plagsom. Skill deg.

Anonymkode: a8446...c60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. minner meg om Shaggy sin irriterende landelplage, It wasn't me.. 

Om du ikke har hørt den, så er hele teksten at de blir tatt på fersken midt i akten men fyren nekter fremdeles og står bare på at det ikke var han 😅

Det er vel en parodi på hvordan noen menn løser disse problemene.. du kan ha så mye bevis du vil, de kommer til å nekte.

Den eneste sjansen han har er at du skal begynne å betvile hva du tror. Men har du håndfaste bevis så skal det jo litt til...

Noen låser seg også i løgner, om de først har løyet om noe, så er de helt fanget av den løgnen og må bare stå i det og nekter å slippe den historien selv om de er tatt for lenge siden. Det er mange eksempler på folk som har blitt motbevist og likevel nekter å innrømme feil eller løgn, det forekommer jo hele tiden. Du har jo de verste som er så desillusjonerte at jeg tror de rett og slett tror på løgnene sine, typ Donald Trump, men så har du også bare tante i juleselskapet som har påstått noe og når det blir motbevist så biter hun bare tennene sammen og bytter tema og du skjønner at hun ikke har endret mening i det hele tatt.

Anonymkode: e05c9...6dd

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha.. minner meg om Shaggy sin irriterende landelplage, It wasn't me.. 

Om du ikke har hørt den, så er hele teksten at de blir tatt på fersken midt i akten men fyren nekter fremdeles og står bare på at det ikke var han 😅

Det er vel en parodi på hvordan noen menn løser disse problemene.. du kan ha så mye bevis du vil, de kommer til å nekte.

Den eneste sjansen han har er at du skal begynne å betvile hva du tror. Men har du håndfaste bevis så skal det jo litt til...

Noen låser seg også i løgner, om de først har løyet om noe, så er de helt fanget av den løgnen og må bare stå i det og nekter å slippe den historien selv om de er tatt for lenge siden. Det er mange eksempler på folk som har blitt motbevist og likevel nekter å innrømme feil eller løgn, det forekommer jo hele tiden. Du har jo de verste som er så desillusjonerte at jeg tror de rett og slett tror på løgnene sine, typ Donald Trump, men så har du også bare tante i juleselskapet som har påstått noe og når det blir motbevist så biter hun bare tennene sammen og bytter tema og du skjønner at hun ikke har endret mening i det hele tatt.

Du mener kvinner løser det mer elegant, ærlig og åpent siden du referer 'det er slik menn løser det? 

Anonymkode: 01a6e...20d

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du har bevis, så med mindre du ønsker å fortsette forholdet trenger han vel ikke å innrømme noe. Jeg forstår godt at du vil han skal innrømme og beklage, men det ser jo ut til at han er for drittsekk til det. 

Du fortjener bedre enn dette. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sitter på bevis, har fått høre det av andre og tom. snakka med elskerinna, men mannen nekter. 

Elskerinnen har kanskje meldinger osv? 

Anonymkode: f93dd...534

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å få han til å tilstå for å gå fra ham. Fortell at du ikke har tillit til han lengre, og uten tillit så har dere ikke et forhold. 

Anonymkode: 1a0f2...5f7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet. Er ikke bevisene gode nok? Hvorfor må du ha han til å innrømme noe du vet allerede?

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal du tillgi eller gå?Hva lurer du egentlig på her?

Anonymkode: a15fe...9ed

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor innrømmelse har noe å si, han har ikke vært noe mindre utro bare fordi han ikke innrømmer det. Har du bevis så har innrømmelse ikke noe å si.

Anonymkode: 9bbc5...cda

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (31 minutter siden):

Skjønner ikke spørsmålet. Er ikke bevisene gode nok? Hvorfor må du ha han til å innrømme noe du vet allerede?

Så hun kan si "Jeg hadde rett".

TS: Har du bevis trenger du ikke foreta deg noe annet enn å gå fra fyren. Er dere gift sender du inn separasjonspapirene. Er dere "kun" samboere og eier leiligheten sammen så bestiller du megler til verdivurdering.
Om du bare bor hos han flytter du ut
Bor han hos deg, pakker du alle tingene hans og setter de på trappa når han er på jobb.

• Liker 1
Skrevet

Hadde gitt han beskjed om at forholdet var over og at du ikke vil ha noe mere med han og gjøre siden han heller ikke vil innrømme sine feilsteg har dere heller ikke noe mer å diskutere. Mulig han ikke vil miste deg..å innrømmer sånn at du blir. Men hadde dumpet dusten uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha en innrømmelse for at du skal tilgi kanskje? Som de fleste kvinner gjør…

Anonymkode: 74e73...4f5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er kanskje ikke «hvordan» men «hvorfor».

Hvis tilliten uansett er borte så er det ikke så nøye om han faktisk har vært det. Da er forholdet over.

Anonymkode: 434fe...db8

• Nyttig 1
Skrevet

Han elsker at du strever. Kutt det ut. Forhold deg til fakta, og gjør dine valg - uten hans involvering.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du trenger ingen innrømmelse , du har bevis . 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du mener kvinner løser det mer elegant, ærlig og åpent siden du referer 'det er slik menn løser det? 

Anonymkode: 01a6e...20d

Nei. Det er bare du som er ute etter å finne problemer der de ikke er.

Sangen er skrevet av en mann og handler om en mann, det er Shaggys parodi på hvordan NOEN menn løser det, skrev jeg.

Jeg er feminist og woke jeg også, men det finnes da grenser... Låta handler om en mann, det finnes mange låter, bøker og filmer som handler om noe fra henholdsvis en mann eller en kvinnes perspektiv, og også som parodierer det perspektivet. Send et brev til Shaggy om du synes låten hans burde hatt et vers om en kvinne og gjerne også en transperson som løser problemet på en tåpelig måte, det er ikke min låt så jeg får ikke gjort så mye med det.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Min mann ville ikke innrømme noe som helst før jeg kunne vise at jeg hadde bevis. Holdt ikke å si at jeg hadde det. Akkurat hva som skjedde får jeg aldri vite, men han innrømmet kyssing.. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...