AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #1 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg har store mengder sexleketøy jeg skulle ha kvittet meg med. Det er for det meste dildoer i silikon og en del altfor store buttplugs i glass/metall/silikon. Har også nærmere 10 leker som går på batteri som jeg ikke bruker, de har ligget i en skuff i flere år. Eller, jeg har fem skuffer!!! med sexleketøy.............. Jeg bruker ikke noe av det, har to leker i nattbordsskuffa, er det eneste jeg bruker. Det verste er de svære dildoene. Jeg har kjøpt de når jeg har vært kåt og så aldri brukt de... Jeg er litt redd for å kaste de i søpla her (bor i borettslag), tenk om noen finner det. Jeg bor langt unna nærmeste butikk med sexleketøy, kondomeriet er 8+ timer unna. Hvor kaste hva? Anonymkode: 77961...652 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #2 Del Skrevet 17. mars 2024 Legg de i en pose og lever til el avfall hos Power/Elkjøp. Gjorde dette selv nylig. Anonymkode: 30b88...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #3 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Legg de i en pose og lever til el avfall hos Power/Elkjøp. Gjorde dette selv nylig. Anonymkode: 30b88...1a0 Elkjøpen min har et slikt åpent "lager" utendørs som er åpent under åpningstidene deres, folk kaster el-avfall slik de vil der. Men jeg har også sett mange stå der på kveldsstid å grave og ta med seg ting.. Anonymkode: 77961...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Del Skrevet 17. mars 2024 29 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har store mengder sexleketøy jeg skulle ha kvittet meg med. Det er for det meste dildoer i silikon og en del altfor store buttplugs i glass/metall/silikon. Har også nærmere 10 leker som går på batteri som jeg ikke bruker, de har ligget i en skuff i flere år. Eller, jeg har fem skuffer!!! med sexleketøy.............. Jeg bruker ikke noe av det, har to leker i nattbordsskuffa, er det eneste jeg bruker. Det verste er de svære dildoene. Jeg har kjøpt de når jeg har vært kåt og så aldri brukt de... Jeg er litt redd for å kaste de i søpla her (bor i borettslag), tenk om noen finner det. Jeg bor langt unna nærmeste butikk med sexleketøy, kondomeriet er 8+ timer unna. Hvor kaste hva? Anonymkode: 77961...652 Man kaster ikke ting som fortsatt virker da det tar knekken på planeten vår; hvorfor ikke levere dette på gjenbrukssenteret ...? Anonymkode: fdb91...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man kaster ikke ting som fortsatt virker da det tar knekken på planeten vår; hvorfor ikke levere dette på gjenbrukssenteret ...? Anonymkode: fdb91...bd8 Har ikke lyst til å se noen i øynene mens jeg leverer syndene mine. Anonymkode: 77961...652 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 17. mars 2024 #6 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man kaster ikke ting som fortsatt virker da det tar knekken på planeten vår; hvorfor ikke levere dette på gjenbrukssenteret ...? Anonymkode: fdb91...bd8 Gjenbruk av sexleketøy?? Der går vel grensa eller..? Hadde du kjøpt brukte dildoer? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #7 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke lyst til å se noen i øynene mens jeg leverer syndene mine. Anonymkode: 77961...652 Synder? Å bruke sexleketøy er ikke en "synd" og du trenger heller ikke å se noen i øynene når du leverer avfall. Jeg har kastet en del sexleketøy i vanlig restavfall. Legger det i pose sammen med annen søppel. Batteridrevne leketøy har jeg levert på gjenvinningsstasjonen. Anonymkode: b6cb7...1d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Del Skrevet 17. mars 2024 Elektriske går i el-avfall. Hva så om folk roter i det som er innlevert? Regner med det ikke står navn på det. Vanlige dildoer og lignende går vel i restavfall. Anonymkode: fd482...804 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg tenker, i søppelkassen til naboen. Anonymkode: dd230...694 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #10 Del Skrevet 17. mars 2024 Kan du ikke innrede et rom, med hyller og slikt og tipse Norge rundt? Så blir det litt variasjon i reportasjene deres, ikke bare sånn "Thorleif har samlet på møbelknotter i hele sitt 58 år gamle ungarsliv og har over 22.000 knotter i kjelleren på Jessheim". Så selger du hele samlingen på finn etterpå, den blir sikkert populær hvis den har vært på TV. Anonymkode: 0f7e3...306 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 17. mars 2024 #11 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Elkjøpen min har et slikt åpent "lager" utendørs som er åpent under åpningstidene deres, folk kaster el-avfall slik de vil der. Men jeg har også sett mange stå der på kveldsstid å grave og ta med seg ting.. Anonymkode: 77961...652 Om folk graver i det så er det da ingen som vet at det er du som har kastet sexleketøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 17. mars 2024 #12 Del Skrevet 17. mars 2024 Alle elektriske dippedutter skal kastes som «småelektrisk». Og alle som selger elektriske dippedutter skal ha et system for å ta imot sånt. Det samme har gjenvinningsstasjonene. Men, f.eks. kondomeriet har også en løsning der man sender inn brukt leketøy og så får du rabatt på neste kjøp. Det er kanskje en ide? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 17. mars 2024 #13 Del Skrevet 17. mars 2024 myMa skrev (3 timer siden): Gjenbruk av sexleketøy?? Der går vel grensa eller..? Hadde du kjøpt brukte dildoer? 🤣 "Ja, og så vil jeg levere denne som heter Enormus Dildus - Jeg kaller den bare for Mike Hunt, da. Terningkast fire" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #14 Del Skrevet 17. mars 2024 myMa skrev (3 timer siden): Gjenbruk av sexleketøy?? Der går vel grensa eller..? Hadde du kjøpt brukte dildoer? Mulig viss det fulgte med bilde av hvem som hadde brukt det og en kopi av et skriv fra fastlegen som garanterte ingen kjønnsykdommer 😅👍. Anonymkode: 5aff1...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #15 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg kastet en dildo for en tid tilbake. Slengte den bare i avfallsposene min og la den i restavfall. Det er ikke det som ødelegger planeten. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare kastet det litt over tid. Anonymkode: d41be...139 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #16 Del Skrevet 17. mars 2024 Hvis de er godt brukt og fortsatt har lukt og smak, kan du selge de på nakentid.no. Anonymkode: 41466...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #17 Del Skrevet 18. mars 2024 Det elektriske kaster du i elektrisk avfall, småelektrisk. Når jeg nylig kastet bondage utstyr, klippet jeg det i stykker for sikkerhets skyld, sånn i tilfelle det ble storm og søppelkasser veltet og noen unger senere fant dette i snøen... Vil ikke stå ansvarlig for at en eller annen unge begynner å leke ned det. Anonymkode: 1edc2...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #18 Del Skrevet 18. mars 2024 Du stapper de i eksosen til naboen du ikke liker 🤪🙈 En i uka til du er fri 😅 Anonymkode: 6c051...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå