Gå til innhold

Hvordan vite at du dater en incel med dårlige holdninger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange kvinner der ute som lurer på hvordan de skal finne ut om mannen du dater er en incel

Det er en enkel måte å finne ut det på: Hvis han liker star wars

Star Wars er bare 6 filmer som handler om en kar som elsket en kvinne så hardt at han endte opp med å bli ond og bedrive terrorisme som en incel. Det er et stort rødt flagg om mannen du dater liker star wars

Anonymkode: fcb65...786

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner noen menn som liker Star Wars. Ingen av de er incel, men to av de har litt tvilsomt kvinnesyn. Ikke incel-typen, dog. 

Anonymkode: aec07...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Star Wars kan være et kjennetegn, men spør du meg, burde man forsøke å finne svaret i Andeby.

Liker en mann den evige ungkaren Langbein som er prototypen på en mislykket hund uten et fungerende sexliv, er dette et rødt kort, for ikke å snakke om at 35-åringer som står i kø i butikken for å kjøpe siste utgave av Donald-bladet, godt kan være incels.

Super-Langbein er også svært suspekt; dette er åpenbart en incel som ikler seg en helterolle i undertøy.

- B. smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

2641237.jpg?imageId=2641237&panow=0&pano

char-471x386_superlangbein.jpg

Anonymkode: 671c9...f42

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er mange kvinner der ute som lurer på hvordan de skal finne ut om mannen du dater er en incel

Det er en enkel måte å finne ut det på: Hvis han liker star wars

Star Wars er bare 6 filmer som handler om en kar som elsket en kvinne så hardt at han endte opp med å bli ond og bedrive terrorisme som en incel. Det er et stort rødt flagg om mannen du dater liker star wars

Anonymkode: fcb65...786

Å er det de handler om.

Selv har jeg funnet noen andre historier i tillegg.

Endret av Flintis
  • Liker 1
Skrevet

Vel, hva ER en incel i dette tilfellet? Hvis det er dårlige holdninger du vil ha, er det jo bare å se til forbildene fyren har og høre om kjønnsroller o.l.

Star Wars høres ut som en elendig indikator

(hilsen en som ikke bryr seg katta om sci-fi og liknende)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Star Wars kan være et kjennetegn, men spør du meg, burde man forsøke å finne svaret i Andeby.

Liker en mann den evige ungkaren Langbein som er prototypen på en mislykket hund uten et fungerende sexliv, er dette et rødt kort, for ikke å snakke om at 35-åringer som står i kø i butikken for å kjøpe siste utgave av Donald-bladet, godt kan være incels.

Super-Langbein er også svært suspekt; dette er åpenbart en incel som ikler seg en helterolle i undertøy.

2641237.jpg?imageId=2641237&panow=0&pano

char-471x386_superlangbein.jpg

Langbein kommer langt med å skape seg et liv på små ressurser.  Reparere selv etter beste evne.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel knapt en karakter i Andeby som bor i et hus med familien sin. Ingen er jo samboere. 

Anonymkode: bb857...1ef

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (6 timer siden):

Langbein kommer langt med å skape seg et liv på små ressurser.  Reparere selv etter beste evne.

Ja, Langbein er flink til å reparere ting, men jeg har visse tvil om boligen hans tilfredsstiller dagens bygningsstandarder.

Man kan også diskutere hva han lever av;  Fetter Anton er æresmedlem i Dagdriverklubben og ville vært et forbilde som NAV-er om det ikke var for flaksen hans, men hva med Langbein ...?

En mulighet er at han får en viss inntekt ved å hjelpe Mikke som privatdetektiv.

Andre kandidater til å være incels i Andeby er Klodrik, Mikro-Midas og Skaftetryne; alle er evig single, og mens Donald har et håp i Dolly, Mikke i Minni, og Svarte-Petter og Spøkelseskladden kan defineres som maskuline, tror jeg dessverre at håpet er ute for Skaftetryne; kanskje sjansene på sjekkemarkedet ville blitt større om han for en gangs skyld barberte seg. Klodrik er et rotehue, men sympatisk sådann, og Mikro-Midas tror jeg ville ha blitt en brukbar hacker.

2795318.jpg?imageId=2795318&panow=0&pano

32.jpg

360?cb=20120831215345&path-prefix=no

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du dater vedkommende er han vel per definisjon ikke en incel?

Tror muligens du har gått glipp av noen av de store linjene i hva Star Wars-universet handler om, som for øvrig består av 9 filmer (eller er det 11?).

Men om det stemmer så er det jo bare å foreslå et Star Wars-maraton? Svarer han ja, så vet du at han er et misygonistisk, kvinnehatende monster 😁

Anonymkode: 10a50...cd5

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Incels får ikke dates

Anonymkode: a6448...696

AnonymBruker
Skrevet

Faen, sier du at jeg har pult en incel i 17 år? :ler:

Anonymkode: 93fb0...f86

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet

Donald må jo være kjennetegnet på verdens mest fantastiske farsfigur da. Tar seg av 3 unger alene som ikke er hans egne en gang. Hvor er moren her? Hvor er søstra hans? Elendige morsfigurer altså!

Eller hva med Albert Åberg? Hvor er mor? Død? I fengsel? Jobber på redlight district?

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men om det stemmer så er det jo bare å foreslå et Star Wars-maraton? Svarer han ja, så vet du at han er et misygonistisk, kvinnehatende monster 😁

Anonymkode: 10a50...cd5

Den kan hende at han avslører seg om han dukker opp på et stevnemøte iført Darth Vader-maske ...?

200199633_max.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke Star Wars, men de jeg kjenner som liker Star Wars er koselige nerdetyper. 🤓. Og såvidt jeg vet ikke incels, med mindre de i smug skriver innlegg på kg om "hvorfor er kvinner så kravstore at jeg ikke får meg f****?" Man vet jo aldri folks innerste tanker, men de er greie gutter i RL i hvert fall. Og tro meg om du kan, men jeg kjenner til og med noen som både liker Star Wars og har dame. 😅

Anonymkode: 973e8...570

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha 🤣 elsker denne tråden! 

Anonymkode: 258ed...3fd

AnonymBruker
Skrevet
imagineme skrev (4 minutter siden):

Donald må jo være kjennetegnet på verdens mest fantastiske farsfigur da. Tar seg av 3 unger alene som ikke er hans egne en gang. Hvor er moren her? Hvor er søstra hans? Elendige morsfigurer altså!

Eller hva med Albert Åberg? Hvor er mor? Død? I fengsel? Jobber på redlight district?

Albert Åbergs mor som fengselsfugl eller prostituert må være en av de mest kreative teoriene jeg har hørt om dette.

Inntektskilden til Dolly Duck kan også diskuteres, men det er en annen sak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Faen, sier du at jeg har pult en incel i 17 år? :ler:

Anonymkode: 93fb0...f86

Jeg i 18 år tydeligvis 😂 altså min mann er så langt unna incel du kommer, og sønnen vår liker også star Wars og han er skeiv 😂😂

Anonymkode: 187ab...67d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, Langbein er flink til å reparere ting, men jeg har visse tvil om boligen hans tilfredsstiller dagens bygningsstandarder.

Man kan også diskutere hva han lever av;  Fetter Anton er æresmedlem i Dagdriverklubben og ville vært et forbilde som NAV-er om det ikke var for flaksen hans, men hva med Langbein ...?

En mulighet er at han får en viss inntekt ved å hjelpe Mikke som privatdetektiv.

Andre kandidater til å være incels i Andeby er Klodrik, Mikro-Midas og Skaftetryne; alle er evig single, og mens Donald har et håp i Dolly, Mikke i Minni, og Svarte-Petter og Spøkelseskladden kan defineres som maskuline, tror jeg dessverre at håpet er ute for Skaftetryne; kanskje sjansene på sjekkemarkedet ville blitt større om han for en gangs skyld barberte seg. Klodrik er et rotehue, men sympatisk sådann, og Mikro-Midas tror jeg ville ha blitt en brukbar hacker.

2795318.jpg?imageId=2795318&panow=0&pano

32.jpg

360?cb=20120831215345&path-prefix=no

Fin analyse, men hvor kommer Farlige Fifus inn i bildet? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, herzeleid said:

Fin analyse, men hvor kommer Farlige Fifus inn i bildet? 

Han klarer seg nok, alle inceler mener jo kvinner liker bad guys. Mikromidas er derimot fortapt.

Anonymkode: 973e8...570

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dolly er jo prototypen på en manipulativ, narsissistisk og kronisk utro dame. Setter stadig Donald og Anton opp mot hverandre. Og når det kommer en kjekkas med utseende i orden hopper hun jo glatt til køys med han. Særlig hvis han har fin bil i tillegg. Men når hun blir dumpet så egler hun seg inn på Donald igjen.

Skjønner ikke hvorfor Donald ikke har blokkert henne for lenge siden. Hun er et vandrende stort rødt flagg.

Anonymkode: bdb56...274

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...