Gå til innhold

Føler meg litt brukt…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søster og svoger fikk barn før meg, eldre er 8 år eldre enn mitt barn, yngste 1,5. Før jeg fikk barn reiste vi alltid sammen på ferie, og barna satt mer i mitt fang enn i deres på flyet. Men ette at jeg ble mamma bestiller de allltid turer uten å si noe. Når jeg spør om vi skal reise sammen ror de alltid bort spørsmålet. .. 

føles virkelig som at jeg bare har vært barnepiken deres..

Anonymkode: 019db...50d

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok dessverre det. Er mange som er yngst i en søskenflokk som blir tante i ung alder. Og unge jenter synes det er stas med små barn, ønsker å stille opp etc. Dessverre så får de ikke dette engasjementet i retur hos sine eldre søsken når de selv får barn. Slutt å vær barnevakt, finn andre måter å omgås på uten at du havner som barnevakt.

Anonymkode: ec45d...c1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ti10
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har nok dessverre det. Er mange som er yngst i en søskenflokk som blir tante i ung alder. Og unge jenter synes det er stas med små barn, ønsker å stille opp etc. Dessverre så får de ikke dette engasjementet i retur hos sine eldre søsken når de selv får barn. Slutt å vær barnevakt, finn andre måter å omgås på uten at du havner som barnevakt.

Anonymkode: ec45d...c1b

Det er jo det hun prøver, men de vil åpenbart ikke når de ikke får praktisk nytte av henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er yngst og har de yngste barna i familien. 

Vi passet deres barn mye.. Men nå er deres barn så store at det ikke er like interessant for dem med rolig strandliv. Og mine er for små til snorkling etc. 

Større barn har andre behov enn småbarn. Så det blir vel ofte litt mindre. Skjønner dem

Anonymkode: 75e27...259

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...