AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Del Skrevet 16. mars Han sa ikke noe spesielt der og da. Men dagen etter sa venninna mi at han hadde sagt til henne, at jeg var noe av det styggeste han hadde sett, j vel så syns han det. Men hva var poenget med å si det til meg? Det var ikke noe jeg hadde behov for å vite, Anonymkode: 5485f...b7a 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #2 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sa ikke noe spesielt der og da. Men dagen etter sa venninna mi at han hadde sagt til henne, at jeg var noe av det styggeste han hadde sett, j vel så syns han det. Men hva var poenget med å si det til meg? Det var ikke noe jeg hadde behov for å vite, Anonymkode: 5485f...b7a Hvis det her er seriøst så hadde jeg revurdert vennskapet til denne «venninnen» Overhode ikke normal oppførsel🙄 Anonymkode: c13a5...02f 30 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sa ikke noe spesielt der og da. Men dagen etter sa venninna mi at han hadde sagt til henne, at jeg var noe av det styggeste han hadde sett, j vel så syns han det. Men hva var poenget med å si det til meg? Det var ikke noe jeg hadde behov for å vite, Anonymkode: 5485f...b7a Herregud så slemt. Anonymkode: e925c...b50 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #4 Del Skrevet 16. mars Hun er en dårlig venninne, det var rett og slett utrolig stygt å si det til deg! Anonymkode: 9a112...145 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 16. mars #5 Del Skrevet 16. mars Venninna di er en idiot av to årsaker: 1. At hun sier det til deg 2. At hun blir værende med en fyr som snakker sånn om vennene hennes Det vennskapet hadde jeg lett droppet. 22 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Del Skrevet 16. mars Tipper han har sagt noe motsatt, hun ble sjalu og løy da hun fortalte dette til deg. Møkkakjerring Anonymkode: 56694...5cc 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Del Skrevet 16. mars Ja, jeg har ikke så veldig lyst å fortsette vennskapet. TS Anonymkode: 5485f...b7a 1 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Del Skrevet 16. mars Høres nesten ut som hun har spurt han og så har han ikke turt å svare noe annet. Hun syns vel du er mye penere enn henne, og må jo selvsagt leve litt på det. Men dårlig gjort å si det til deg. Hun kunne fint grodd litt selvtillit, uten å fortelle deg Anonymkode: d1b2b...499 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Del Skrevet 16. mars Er du stygg, eller pen og hun er sjalu? Anonymkode: 688b5...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du stygg, eller pen og hun er sjalu? Anonymkode: 688b5...376 Jeg har et helt normalt utseende. Verken stygg eller pen. Anonymkode: 5485f...b7a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 16. mars #11 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han sa ikke noe spesielt der og da. Men dagen etter sa venninna mi at han hadde sagt til henne, at jeg var noe av det styggeste han hadde sett, j vel så syns han det. Men hva var poenget med å si det til meg? Det var ikke noe jeg hadde behov for å vite, Anonymkode: 5485f...b7a Typen hennes vet hun er sjalu type. Så dette skjedde: Hun spurte typen sin hva han synes om deg, og han forsto hun kan være sjalu. Så for å legge bort alt tvil, sa han noe veldig ekstremt. Veninna di hadde lav selvtillit og ville ikke typen skulle "like" deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Del Skrevet 16. mars Akryl skrev (Akkurat nå): Typen hennes vet hun er sjalu type. Så dette skjedde: Hun spurte typen sin hva han synes om deg, og han forsto hun kan være sjalu. Så for å legge bort alt tvil, sa han noe veldig ekstremt. Veninna di hadde lav selvtillit og ville ikke typen skulle "like" deg. Men hvorfor sa hun det til ts? Anonymkode: 9a112...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #13 Del Skrevet 16. mars Din eksvenninne og nye typen synes å fortjener hverandre. De kommer til å bli hverandres verste mareritt. La det prelle av på deg, ts, og bruk heller tiden din på de som vil deg vel og er gode venner. Og bruk også litt tid på å utvide nettverket ditt, slik at du får inn flere gode personer i din vennekrets - da vil du ikke merke tapet av denne dårlige venninnen. Anonymkode: 72cda...9fc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #14 Del Skrevet 16. mars Akryl skrev (6 minutter siden): Typen hennes vet hun er sjalu type. Så dette skjedde: Hun spurte typen sin hva han synes om deg, og han forsto hun kan være sjalu. Så for å legge bort alt tvil, sa han noe veldig ekstremt. Veninna di hadde lav selvtillit og ville ikke typen skulle "like" deg. Men hva var poenget med å si det til meg? Anonymkode: 5485f...b7a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 16. mars #15 Del Skrevet 16. mars (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hva var poenget med å si det til meg? Anonymkode: 5485f...b7a Hun følte kanskje at det oppsto god kjemi mellom deg og typen. Siden hun har lav selvtillit, så tålte hun ikke det. Hun følte at typen glodde på deg osv. Og konfronterte han. Hun innbilte masse ting Endret 16. mars av Akryl 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 16. mars #16 Del Skrevet 16. mars Er hun 12? Ei som liker å lage drama? Veldig spesielt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #17 Del Skrevet 16. mars Er det din ekte venninne? Virker ikke god hu Anonymkode: 58a15...eae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 16. mars #18 Del Skrevet 16. mars Hva skal man med fiender når man har sånne venner? Seriøst. Dropp den kjerringa. Hun er ingen venninne. Sånt sier man faktisk bare ikke. Høres faktisk ut som hun er sjalu. Hvordan ser venninna di ut? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #19 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva var poenget med å si det til meg? Anonymkode: 5485f...b7a Hvor lenge har dere vært venninner? Har hun også tidligere kommet med sårende og taktløse kommentarer? Ikke helt det samme, men jeg var i 14-årsalderen småforelsket i en klassekompis av bestevenninna mi (vi bodde et stykke unna hverandre og gikk ikke på samme skole), hun fortalte ham det en gang vi var på ungdomsklubben og han hadde da sagt til henne at han syntes jeg var stygg. Selvsagt fortalte hun ikke MEG det! Jeg gjettet det vel mer eller mindre selv, etter en stund, siden interessen fra ham var lik null. Jeg husker jeg sa noe sånt som "jeg vet at Anders synes jeg er stygg, altså", og hun svarte "ja, han sa dessverre det, men jeg ville selvfølgelig ikke såre deg". DET er sånn ekte venninner oppfører seg! Anonymkode: b490b...e33 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #20 Del Skrevet 16. mars Opplevde det samme med bestevenninnen min, da var vi 16 år. Hjemme hos henne, de to satt g hvisket, lo, fniste. Etterpå fortalte hun meg at han syntes jeg var ekkel Jeg var ikke ekkel, hverken da eller nå. Jeg ble mest såret av oppførselen deres, g at hun fortalte meg det. Faktisk tror jeg han gar sagt det for å gjøre det klart at jeg ikke truet henne. Hun trodde han var guds gave, og at alle ville ha han… Jeg ville ikke det, men hun trengte nok å lage dårlig stemning mellom oss, for å trygge seg selv. Nå et vi voksne, og hun har gjentatt sim dårlige oppførsel, med å setter venner opp mot hverandre. Jeg har valgt henne ut av livet mitt Anonymkode: 5bbe4...a24 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå