Gå til innhold

Vil bli myyyyk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge ønsket meg å bli skikkelig smidig og myk. Ala gå ned i "spagaten"

Hvordan burde jeg trene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pilates skal visstnok være fin trening til det formålet, og yoga vil jeg tro.Men tar jeg ikke helt feil går yoga litt mer inn på meditasjon enn det pilates gjør :smilbla:

Endret av ~Alwa~
Skrevet

Strekk, strekk, strekk, strekk :)

Da er det veldig viktig at du varmer opp skikkelig først slik at alle musklene blir godt varme før du begynner, så er det bare å tøye.. Press deg litt mer hver gang, så vil du se resultater etter ganske kort tid :)

Det er vel anbefalt at man skal legge bevegelighetstrening utenom all annen trening for å få best effekt, så legg inn en egen treningsøkt på det :)

Lykke til :)

Gjest Hilde79
Skrevet
Pilates skal visstnok være fin trening til det formålet, og yoga vil jeg tro.Men tar jeg ikke helt feil går yoga litt mer inn på meditasjon enn det pilates gjør :smilbla:

Pilates er en blanding av yoga, stretch og styrke, så ja, yoga blir litt mer meditasjon. Anbefaler pilates hvis du vil bli myk :) Og, for all del: tøy!!!

Gjest Elfrida
Skrevet

Min erfaring med Yoga er at det var myye tøying, styrke, og ganske mye smerte.

Når du holder en stilling lenge hvor du kjenner at det strekker skikkelig må du jo prøve å slappe av og konsentrere deg for å holde ut smerten, og instruktøren lærte bort et par teknikker for det. Så på den måten kan man kanskje kalle det meditasjon.

Nå har jeg kanskje ikke vært borti den letteste formen for Yoga, men mye meditasjon var det ikke i min oppfatning av ordet.

Skrevet

Egne bevegelighetstreninger. Du tøyer, leeeenge, og husk å puste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...