Gå til innhold

Alderforskjell? Trenger tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr som er 22 år og jeg er 26, jeg merker at han er veldig ung og umoden. Måten han formulerer seg på. Han sier han ikke liker å gå for fort fram, men samtidig sier han:  si ifra om du har nach en gang. Men jeg møtte ham en gang ute på byen så sa han jeg vil ligge med deg en annen gang, men vi kan ta en kopp kaffe likevel neste uke . Men jeg kan ikke love deg det blir noe seriøst.

er det vanlig at gutter på den alderen er usikre? Han er middels kjekk, og sånn ute på byen så er det ikke akkurat han man ser på. Men jeg likte personligheten hans godt, jeg bryr meg om utseende. Er det en ting at de som er mindre kjekke blir usikre ovenfor pene damer?

Anonymkode: f67a0...571

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mente trenger *råd*

Anonymkode: f67a0...571

AnonymBruker
Skrevet

Du syns jo han er umoden og han sier han er useriøs?

Er det ikke noen du liker bedre enn dette? 

Anonymkode: d3133...490

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er alderen eller aldersforskjellen  det spiller på først og fremst.. Dere er begge unge. Når han sier han ikke kan love deg at det blir noe seriøst og dere hovedsakelig møtes i festsammenhenger så tror jeg det handler mer om at han ikke ser noe seriøst med deg og at han heller vil prioritere og feste og ligge rundt. Om du ønsker et seriøst forhold vil jeg heller ha prøvd å funnet noen vil møte deg utenom helgene. 

Anonymkode: aef09...9c8

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det smarteste kvinner som ønsker modne menn kan gjøre er å date nedover i alder. Da er det lettere å se hvem som er modne og ikke enn om de dater jevngamle eller noen som er eldre. En del blir usikre rundt eldre damer, men det går seg nok til med tiden. Han du nevner her er dessverre ikke ute etter forhold

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet

Han merker at du liker han og tester litt. Dessverre er han ikke keen. Ærlig fyr da

Anonymkode: 8b506...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...