Gå til innhold

Gå ut alene i kveld, virker man taper i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært på date på 8 måneder og vært veldig isolert i vinter med det kalde været. Føler litt for å gå ut i kveld for brenner etter litt flørt og mannlig kontakt, men alle venninnene jeg har ringt skal være hjemme med barna og nyfødte. Får høre jeg er pen og et godt menneske å være rundt, men er litt innadvent. Vil jeg hate å gå ut på byen alene i kveld tro? Vært ute alene i utlandet men da er det naturlig og har vært gøy, blitt kjent med mange. Nå vil jeg bare fremstå som en taper som går ut alene?! 

Anonymkode: 6e1e1...519

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desperat etter sex hvertfall.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor skal man være en taper om man går ut et sted for å ta seg en drink eller en øl alene? Tenk om man treffer noen hyggelige folk man kommer i prat med.

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske det ikke var slik, men det virker ikke sosialt akseptert for kvinner å gå ut på byen alene. Jeg prøvde det selv noen ganger da jeg var yngre. Selv om jeg kom i prat med noen, så kjentes det litt rart, som om folk synes det er litt rart at du er alene. Du må anstrenge deg litt mer for å prøve å ha det gøy. Blir ikke avslappet og naturlig. Men det kan jo hende det er annerledes hvis man er på mindre steder eller har et stamsted - at man da vil møte på kjentfolk uansett og da ikke vil føle seg "alene". 

Anonymkode: 4145a...64a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje litt annerledes på bar kontra disco kontra … ? På steder hvor vennegjenger sitter ved hvert sitt bord så er det kanskje litt rart å sitte alene. På en bar så er vel litt av greia at man kan komme i prat med andre ved bardisken?

Jeg skulle ønske jeg var tøffere å dra ut alene selv om jeg er mann.

Anonymkode: 1a948...d6a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skulle ønske det ikke var slik, men det virker ikke sosialt akseptert for kvinner å gå ut på byen alene. Jeg prøvde det selv noen ganger da jeg var yngre. Selv om jeg kom i prat med noen, så kjentes det litt rart, som om folk synes det er litt rart at du er alene. Du må anstrenge deg litt mer for å prøve å ha det gøy. Blir ikke avslappet og naturlig. Men det kan jo hende det er annerledes hvis man er på mindre steder eller har et stamsted - at man da vil møte på kjentfolk uansett og da ikke vil føle seg "alene". 

Er det jeg er litt redd for, i utlandet rakk jeg knapt sette meg ned før det flommet folk til bordet så følte meg aldri dum. Men har opplevd i Norge mens jeg har ventet på noen at jeg får spørsmål hvorfor jeg er der alene og hva skjer, da har jeg sagt noen kommer og de har da sagt ah, da gir det mening. Så det er kjedelig da, at det funker over alt men ikke i det landet jeg bor i 😅 vet ikke om jeg tør, men er det eller nok en kveld i pysjen foran Netflix

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, svartkatt said:

Desperat etter sex hvertfall.

Tenkte ikke på sex egentlig, bare litt flørt og sosial moro

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser flere som er ute alene på byen. Tenker ikke noe spesielt over det.. De fleste har drukket nok enheter til at de gjerne bare vil snakke med hvem enn de finner attraktiv eller interessant. 

Anonymkode: 1c5f1...6a4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, imagineme said:

Hvorfor skal man være en taper om man går ut et sted for å ta seg en drink eller en øl alene? Tenk om man treffer noen hyggelige folk man kommer i prat med.

Jeg tenker ikke selv at andre er tapere når jeg ser det, men har opplevd når jeg har sittet alene og ventet på noen så har jeg fått spørsmål om hvorfor i alle dager jeg sitter der alene. Så man føler seg jo dum 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker ikke selv at andre er tapere når jeg ser det, men har opplevd når jeg har sittet alene og ventet på noen så har jeg fått spørsmål om hvorfor i alle dager jeg sitter der alene. Så man føler seg jo dum 😅

Du får svare at du ikke er så mainstream som alle andre da vettu 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er i Oslo så ikke er stamsted med kjente dessverre 

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, imagineme said:

Du får svare at du ikke er så mainstream som alle andre da vettu 😉

Heller mer og mer mot ja men kommer til å angre 😂 Skummelt 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Heller mer og mer mot ja men kommer til å angre 😂 Skummelt 

Go for it, kos deg masse 🙂 Verste som skjer er at noen lurer på hvorfor du er ute alene - og da kan du jo si at du hadde et håp om å bli kjent med noen hyggelige mennesker 🙂

Beste som skjer at du treffer hyggelige mennesker, får nye bekjentskaper og kanskje en flørt? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, imagineme said:

Go for it, kos deg masse 🙂 Verste som skjer er at noen lurer på hvorfor du er ute alene - og da kan du jo si at du hadde et håp om å bli kjent med noen hyggelige mennesker 🙂

Beste som skjer at du treffer hyggelige mennesker, får nye bekjentskaper og kanskje en flørt? 

Takk :klem: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Alene ville jeg nok sørget for å være litt ekstra på vakt, men det er klart man kan gå ut i eget selskap :klem: :nikke: 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Tradegy said:

Alene ville jeg nok sørget for å være litt ekstra på vakt, men det er klart man kan gå ut i eget selskap :klem: :nikke: 

Krøller håret nå og har lagt festsminke, føler meg gal 🙈

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg i taxi, hjelp 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper du får det gøy 😃

Anonymkode: 35519...2d7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke vært på date på 8 måneder og vært veldig isolert i vinter med det kalde været. Føler litt for å gå ut i kveld for brenner etter litt flørt og mannlig kontakt, men alle venninnene jeg har ringt skal være hjemme med barna og nyfødte. Får høre jeg er pen og et godt menneske å være rundt, men er litt innadvent. Vil jeg hate å gå ut på byen alene i kveld tro? Vært ute alene i utlandet men da er det naturlig og har vært gøy, blitt kjent med mange. Nå vil jeg bare fremstå som en taper som går ut alene?! 

hvorfor bry seg om hva enkelte kan tro og mene? 

Da kan du jo ikke gå på skole eller jobbe i et yrke eller gå på cafe ... eller eller. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si du er taper om du går ut alene. Men du vil kanskje kjede deg litt mer når du er alene. Jeg trives ikke når jeg må ut alene, da blir jeg heler hjemme

Anonymkode: 4b463...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...