AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Skrevet 16. mars 2024 Hei. Skikkelig flaut spørsmål, jeg kvier meg skikkelig for å ringe til føden for å spørre, så jeg hører her først.. men: er det noen her som har opplevd å være seint i 3. trimester og at det har kommet masse vann ved orgasme? Det skjedde nemlig med meg nå, og det var ikke lite heller… dette har ALDRI skjedd meg før, er i uke 36 og det luktet ikke tiss heller.. det luktet egentlig ingen ting🫣 Anonymkode: 6ad33...a32
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Skrevet 16. mars 2024 Hørte eller kjente du et "knepp"? Jeg gjorde det da vannet gikk, vet at flere gjør det, men ikke alle. Du må uansett ringe føden og spørre. Skjønner at du syns situasjonen er klein å forklare, men egentlig trenger du ikke si noe om situasjonen rundt, i alle fall ikke på telefon. Det hender jo at folk tror vannet har gått uten at det har skjedd, så du kan si at du er usikker på om det har gått eller ikke, så får du komme inn på en sjekk etterhvert 😊 Noen tisser jo på seg også og tror det er vannet som har gått. Anonymkode: 61ca5...90b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 Jeg har både hatt tidlig vannavgang (2 ganger) og tisset på meg (1 gang). Føltes nokså likt ut; jeg merket ikke at jeg tisset. Jeg stod opp og det splattet utover gulvet. Men det tydelige kneppet skjedde ikke den gangen. Jeg ringte føden for sikkerhets skyld, og jeg fikk beskjed at jeg skulle legge inn et bind i trusa, og se det av 1-1.5 time. Om det er vannet, fortsetter det å renne. Om jeg tisset på meg, ville det være tørt. Aldri vær redd for å ringe føden Anonymkode: 859cc...599
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 Jeg squirtet som gravid. Aldri ellers. Utenom det, syntes jeg fostervann luktet veldig som sperm. Og det sluttet ikke å komme når det først gikk.. om du er usikker så ringer du selvfølgelig føden og sier du er usikker. Lykke til med innspurten 🤞🏻 Anonymkode: 8d156...2cf
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Skrevet 17. mars 2024 Nå har du forhåpentligvis funnet ut av det Men jeg kan si at jeg tisset på meg på butikken en gang i 3. trimester. Det kom helt ut av det blå, jeg syns ikke det luktet noe, og jeg var veldig usikker. Jeg ringte føden, og syntes det var veldig ubehagelig og flaut. De var veldig forståelsesfulle, og sa at det var absolutt ikke første gang de fikk den telefonen, og at det kunne arte seg veldig likt. De ba meg ta på et bind og følge med på om det kom mer og evt. lukt og farge. Om det kom mer, skulle jeg komme inn for en sjekk. Det gjorde ikke det, så jeg konkluderte med at det hadde vært tiss. Vannet gikk på ordentlig senere. Selve følelsen var veldig lik for min del. Da vannet gikk, trodde jeg først en stund at jeg tisset på meg, men så fikk jeg rier omtrent samtidig, samt at det var betydelig mer som kom etter hvert enn jeg ville klart å tisse, så da skjønte jeg det. Anonymkode: 364a1...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå