AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Del Skrevet 16. mars 2024 Tenkte jeg bare ville dele en drøm jeg hadde om min mor ikke lenge etter at hun døde for snart to år siden. Den var så klar og virkelig. Drømte at vi satt i bilen og prata sammen, hun i passasjersetet. Det var en kort samtale og det var så ekte, men allikevel så visste jeg selv i drømmen at hun var død. Så forteller jeg henne at jeg savner henne, og det gjør alle vi andre også. Da svarte hun, " dere gjør det ja", så smilte hun. Neste gang jeg tittet ved siden av meg mot passasjersetet så var hun borte. Har tenkt titt og ofte på denne drømmen, og har ikke hatt sånne virkelige drømmer etterpå. Tenker at det sikkert bare en vanlig drøm, men liker å tenke på at det var hun som kom innom en siste gang❤️ Hva tenker dere? Anonymkode: 79b9a...e4d 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Del Skrevet 16. mars 2024 Natten min onkel døde, så drømte jeg at han kom innom å sa : Ha det bra, nå må dere gå videre uten meg. Han var syk, men jeg trodde ikke han skulle dø på denne tiden. Veldig spesielt å oppleve. Anonymkode: baa45...a26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Del Skrevet 16. mars 2024 Jeg har også hatt sånne drømmer, men også drømmer i forkant av at tragiske ting skjer. Akkurat som jeg vet at noe kommer til å hende, uten å helt vite hva. En av drømmene føltes virkelig som en sjanse til å si takk for alt/ adjø. Har også en del drømmer om en mann, som jeg nesten kunne veddet på må være mer enn fantasi. Det føles så ekte. På virkelig har vi god kjemi, men han er virkelig uoppnåelig. I drømmene tar han forsiktig initiativ til å bli bedre kjent med meg. Og av og til viser han direkte interesse. De er nok ren fantasi, og gjør meg til tider oppstemt og til tider deppa. Over at dette ikke kommer til å skje. Anonymkode: bbf6e...456 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Del Skrevet 16. mars 2024 Min mann døde for 5 måneder siden og jeg har nesten ikke drømt om han enda😔 Det ble veldig dramatisk for meg da han døde og jeg gikk i sjokk, og er vel ikke kommet ut av det enda tror jeg. Hadde et par mareritt om han i ukene/månedene etterpå, og etter det to diffuse drømmer der han var i nærheten av meg i drømmen. Veldig merkelig mtp at jeg alltid har drømt mye Anonymkode: 457d4...0b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #5 Del Skrevet 17. mars 2024 Det var nok hun som ville komme innom deg og si at hun fortsatt er med deg Anonymkode: 6ce38...36e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. mars 2024 #6 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var nok hun som ville komme innom deg og si at hun fortsatt er med deg Anonymkode: 6ce38...36e ja, sånn er det Har hatt mange drømmer om mamma siden hun døde. Noen ganger vil hun si meg noe, andre ganger er hun bare tilstede. Føles godt, syns jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 17. mars 2024 #7 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg hadde en veldig sterk opplevelse da et nært familiemedlem døde. Helt uventet. Våknet på natta, med en veldig dårlig følelse. Av at noe var virkelig ille, uten å helt vite hva. Sannsynligvis var dette omtrent på den tiden personen døde, fant jeg ut i etterkant. Opplevde også at denne personen tok farvel i en drøm. Ga meg en god klem og en slags avslutning. (Denne drømmen kan jo være ren fantasi, siden jeg tenkte mye på personen. Men sliter med å bortforklare den første). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå