Gå til innhold

Hvilken kake er innertier i barnebursdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken kake har dere mest suksess med for barnehagebarn? En spesiell oppskrift? 

Anonymkode: 915fe...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kake som når man skjærer opp, bare fosser ut nonstop eller noe fra midten. Ei venninne laget det til sin 4 årings bursdag og ungene hadde trillrunde tallerken øyne, full suksess de snakka om lenge i barnehagen. 

Anonymkode: fc9f1...bf4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gele ... Glutenfri, melkefri, ingen blir krenka eller dør. (Eneste er at gelatin inneholder svin, så kanskje ikke likevel...). Men fra spøk til revolver, denne er noe de fleste vil like

https://www.designeatrepeat.com/sheet-pan-cookie-cake/

En eneste stor chocolate chip cookie I kakeform. Elsket den da jeg bodde i usa som ungdom

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I den alderen er de fornøyde med alt som smaker sjokolade, de er ikke spesielt kresne. Men ta av med pyntinga for det blir de tiltrukket av. Enten masse godteri, eller en veldig stilig form eller farge eller noe. De spiser sjelden opp kakestykket uansett for de er så gira på alt det andre som skjer. De såkalte Kvikklunsjkakene har vært populære her, med NonStop og M&M's på toppen.

Anonymkode: 6ed43...7bf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glutenfri sjokoladekake fra pose. Fokuser heller på pynten - det er den de bryr seg om. Selve kaken ligger stort sett igjen. 🤪

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rullekaker!

Laget heller to utgaver av den, i stedet for en stor. Unger liker så forskjellig, og de vil heller smake to biter med forskjellig smak, enn å bli servert et stykke de kanskje ikke greier å fullføre. Kanskje liker de den ikke, men tør ikke si i fra, for den såg så spennende ut at de tok en stor bit.

"Bursdagskaken" sparte vi til familieselskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plastkopper med gelé, sjokoladekake og muffins har bestandig vært populært her. Plastkopper med popcorn har også vært en hit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Toro langpanne sjokoladekake med crazy pynt. 

Anonymkode: 2a454...72f

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekake med nonstop, seigmenn og melkerull slår alltid ann her 😁 Både hos stor og liten 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Toro langpannekake er en hit 😅🙌 muffins liker de og, med glasur og nonstop. 

Lagde to ulike kaker til en fireårsdag her, toro slo best an😅 Den andre var helt hjemmelaget. Jeg synes den var best. Men toro langpannekake med noen flagg og gullmynter var en vinner 

Anonymkode: 81c3c...a38

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lill3My skrev (25 minutter siden):

Gele ... Glutenfri, melkefri, ingen blir krenka eller dør. (Eneste er at gelatin inneholder svin, så kanskje ikke likevel...). Men fra spøk til revolver, denne er noe de fleste vil like

https://www.designeatrepeat.com/sheet-pan-cookie-cake/

En eneste stor chocolate chip cookie I kakeform. Elsket den da jeg bodde i usa som ungdom

De selger halal gelatin på asiatiske og innvandrer sjapper, jeg så det senest i dag. Bare et tips 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De selger halal gelatin på asiatiske og innvandrer sjapper, jeg så det senest i dag. Bare et tips 

Den er ofte vegansk også (sjekk at det er gelatinfritt og ikke okse), så funker for veganere også 😊 Ellers så er Piano sin ferdiggele gelatinfri. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Pinatakake.jpg

Anonymkode: e45e7...733

Ja en sånn jeg mente! Kan lages i lavere lag også 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Muffins med fancy smørkrem og pynt. De slikker av smørkremen og lar muffinsen ligge, så de kan godt være Toro muffins.

Anonymkode: d5931...c17

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker said:

img_6836_0.jpg?itok=W-QBK2fX

Anonymkode: e45e7...733

Sånn type kake smaker jo ingenting. Annet enn sukker. 

Anonymkode: ef367...b5b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...