Gå til innhold

Ja/nei svar på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Matchet med en fyr på Tinder. Han matchet sist og skrev først. Samtalen hittil: 

Han: Hei navn!

Jeg: Hei! Har du hatt en fin lørdag? 

Han: Ja. Hva med deg? 

Altså, jeg burde kanskje ha formulert spørsmålet slik at man ikke svare kun ja/nei, men han gir meg jo ingenting, ingen mulighet til oppfølgingsspørsmål til hva han eventuelt har gjort osv.

Hva er greien med å svare kun ja, når meningen er vel at vi skal ha en liten samtale for å finne ut om vi er en match?

Vet ikke om jeg orker å svare en gang. Er det i så fall meningen at jeg også skal svare kun ja? Eventuelt bære hele samtalen? 

Anonymkode: e22cb...b15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan da fint spørre hva han har gjort? 

Han svarte like utfyllende som man burde, på et så kjedelig spørsmål.

Synes du er vanskelig

Anonymkode: 72c68...2ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Matchet med en fyr på Tinder. Han matchet sist og skrev først. Samtalen hittil: 

Han: Hei navn!

Jeg: Hei! Har du hatt en fin lørdag? 

Han: Ja. Hva med deg? 

Altså, jeg burde kanskje ha formulert spørsmålet slik at man ikke svare kun ja/nei, men han gir meg jo ingenting, ingen mulighet til oppfølgingsspørsmål til hva han eventuelt har gjort osv.

Hva er greien med å svare kun ja, når meningen er vel at vi skal ha en liten samtale for å finne ut om vi er en match?

Vet ikke om jeg orker å svare en gang. Er det i så fall meningen at jeg også skal svare kun ja? Eventuelt bære hele samtalen? 

Så rart at oss Nordmenn er utryddet om 500 år 🤪

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får som regel dårlige svar når man stiller dårlige spørsmål.

Du må tenke litt mer før du stiller spørsmål.

Anonymkode: ddd98...a4f

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er enig i at spørsmålet mitt var kjedelig. Men samtidig er det et helt vanlig første spørsmål. Han sa jo bare hei. 

Skrevet

Du kan jo gå foran som et godt eksempel.

AnonymBruker
Skrevet

Det er naturlig å fortelle litt hva man har gjort, men det kan også kansje føles dumt å sette så mye fokus på seg? Kanskje han tenkte denne samtalen kunne bygges på? 

Men om dette ikke går fremover er dere ikke ment til å vare. 

Anonymkode: 511e7...96f

Skrevet

Hvis du skal spørre et spørsmål som det, kan du jo begynne med å si litt om din lørdag, feks; I dag har jeg vært på lørdagsmarkedet, og bare kost meg og hatt fri. Har du hatt en fin lørdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...