AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Skrevet 16. mars 2024 Matchet med en fyr på Tinder. Han matchet sist og skrev først. Samtalen hittil: Han: Hei navn! Jeg: Hei! Har du hatt en fin lørdag? Han: Ja. Hva med deg? Altså, jeg burde kanskje ha formulert spørsmålet slik at man ikke svare kun ja/nei, men han gir meg jo ingenting, ingen mulighet til oppfølgingsspørsmål til hva han eventuelt har gjort osv. Hva er greien med å svare kun ja, når meningen er vel at vi skal ha en liten samtale for å finne ut om vi er en match? Vet ikke om jeg orker å svare en gang. Er det i så fall meningen at jeg også skal svare kun ja? Eventuelt bære hele samtalen? Anonymkode: e22cb...b15
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Skrevet 16. mars 2024 Du kan da fint spørre hva han har gjort? Han svarte like utfyllende som man burde, på et så kjedelig spørsmål. Synes du er vanskelig Anonymkode: 72c68...2ca
robert_44 Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Matchet med en fyr på Tinder. Han matchet sist og skrev først. Samtalen hittil: Han: Hei navn! Jeg: Hei! Har du hatt en fin lørdag? Han: Ja. Hva med deg? Altså, jeg burde kanskje ha formulert spørsmålet slik at man ikke svare kun ja/nei, men han gir meg jo ingenting, ingen mulighet til oppfølgingsspørsmål til hva han eventuelt har gjort osv. Hva er greien med å svare kun ja, når meningen er vel at vi skal ha en liten samtale for å finne ut om vi er en match? Vet ikke om jeg orker å svare en gang. Er det i så fall meningen at jeg også skal svare kun ja? Eventuelt bære hele samtalen? Anonymkode: e22cb...b15 Så rart at oss Nordmenn er utryddet om 500 år 🤪 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 Får som regel dårlige svar når man stiller dårlige spørsmål. Du må tenke litt mer før du stiller spørsmål. Anonymkode: ddd98...a4f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 Ja jeg er enig i at spørsmålet mitt var kjedelig. Men samtidig er det et helt vanlig første spørsmål. Han sa jo bare hei. Anonymkode: e22cb...b15
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #7 Skrevet 16. mars 2024 Det er naturlig å fortelle litt hva man har gjort, men det kan også kansje føles dumt å sette så mye fokus på seg? Kanskje han tenkte denne samtalen kunne bygges på? Men om dette ikke går fremover er dere ikke ment til å vare. Anonymkode: 511e7...96f
exictence Skrevet 16. mars 2024 #8 Skrevet 16. mars 2024 Hvis du skal spørre et spørsmål som det, kan du jo begynne med å si litt om din lørdag, feks; I dag har jeg vært på lørdagsmarkedet, og bare kost meg og hatt fri. Har du hatt en fin lørdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå