AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #141 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Som medlem i Foreningen FRI har vi ikke lov til å spørsmål om noe som helst. Vi som stiller spørsmål om transtematikk blir kalt for transfobisk og det fører igjen til at vi blir utelatt fra foreningen. Rosa kompetanse bør ut av skole, jobb og arbeidsliv. Som homofil blir jeg skamfull når jeg ser hvordan Foreningen FRI holder på. Særlig angående Rosa Kompetanse og trans. Anonymkode: 6d8be...7fd Det stemmer jo ikke, da vi titt og ofte har debatter om det meste. Hvor er du da? Du vet jo hvem du må kontakte om du føler deg kneblet på noe vis.. Anonymkode: 941ca...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #142 Skrevet 5. mai 2024 Rosalilje84 skrev (1 time siden): Nettopp. Jeg er en kvinne, men vet ikke hva det vil si å føle seg som kvinne. Hvordan kan forresten en biologisk mann si at han føler seg som kvinne når han aldri har vært biologisk kvinne? Jeg hadde aldri klart å forstå hvordan det er å føle seg som mann. Det at du ikke vet hvordan det er "å føle seg som", er jo nettopp fordi du har sluppet å ta stilling til det noen gang og føler deg som det du ser i speilet.. Anonymkode: 941ca...9e8 1 1
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #143 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det at du ikke vet hvordan det er "å føle seg som", er jo nettopp fordi du har sluppet å ta stilling til det noen gang og føler deg som det du ser i speilet.. Anonymkode: 941ca...9e8 Nettopp. Så hvordan kan en biologisk mann føle seg som kvinne? Han har aldri vært biologisk kvinne, så hvordan vet han hvordan det føles å være kvinne? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #144 Skrevet 5. mai 2024 Alt man kan finne på å henge seg opp i... RO DEG NED TS Anonymkode: a4b94...98e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #145 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei det er ikke flere enn 2 kjønn, det er noe forbanna idiotiske greier. Hva du har mellom beina avgjør kjønnet ditt. Ikke tankene dine. Anonymkode: 73c46...eea Så de som har innovertiss, men mangler eggstokker? De som har utovertiss, men har eggstokker..? Det er faktisk veldig mange tusen som ikke er det man ser, men som tidligere har blitt latterliggjort og truet til taushet.. På hvilken måte plager dette deg? Anonymkode: 941ca...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #146 Skrevet 5. mai 2024 Rosalilje84 skrev (2 minutter siden): Nettopp. Så hvordan kan en biologisk mann føle seg som kvinne? Han har aldri vært biologisk kvinne, så hvordan vet han hvordan det føles å være kvinne? Det finner man ut når man blir tvunget til å kjenne etter. 😉 Anonymkode: 941ca...9e8 1 1
Rosalilje84 Skrevet 5. mai 2024 #147 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finner man ut når man blir tvunget til å kjenne etter. 😉 Anonymkode: 941ca...9e8 Ikke akkurat. Jeg har prøvd å kjenne etter. Forstår fortsatt ikke hvordan det er å føle seg som kvinne eller mann. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #148 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så de som har innovertiss, men mangler eggstokker? De som har utovertiss, men har eggstokker..? Det er faktisk veldig mange tusen som ikke er det man ser, men som tidligere har blitt latterliggjort og truet til taushet.. På hvilken måte plager dette deg? Anonymkode: 941ca...9e8 Jeg snakker ikke om de som er annerledes grunnet medisinske tilstander. Jeg snakker om friske mennesker med "normale" kropper. For de du refererer til er en veldig liten andel av befolkingen, og ikke i nærheten av å være overrepresentert når det gjelder LGBTQ Anonymkode: 73c46...eea 1
Thyra Skrevet 6. mai 2024 #149 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): ser ikke problemet, mine hadde ingen problemer med det og vet godt hvem de er og hvilken kjønn. Folk må begynne og godta at det er flere enn 2 kjønn i 2024 Anonymkode: ab73c...1d1 De fleste barn vil ikke få noen problemer med det. Jeg er ikke i mot at man skal snakke om knønnsmanhgold på skolen, men for noen barn, som kanskje er litt utypiske for ditt kjønn, kan formuleringen i boken som ble sitert i åpningsinnlegg et være litt uheldig. Guttejenter og feminine gutter er ikke alltid født i feil kropp.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #150 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så de som har innovertiss, men mangler eggstokker? De som har utovertiss, men har eggstokker..? Det er faktisk veldig mange tusen som ikke er det man ser, men som tidligere har blitt latterliggjort og truet til taushet.. På hvilken måte plager dette deg? Anonymkode: 941ca...9e8 De er fortsatt det kjønnet som kromosonene tilsier man er! Dette er faktisk utrolig provoserende for oss som har barn med ekstra kjønnskromosoner, fordi man er faktisk fortsatt et kjønn og ikke et intetkjønn. Slutt å skyv denne gruppen forann dere, dette har ingenting med følekjønn å gjøre. X er jente (Turner syndrom) xxx er jente (trippel X syndrom XXY er gutt (kleinfelt syndrom) XYY er gutt (jacobs syndrom) Anonymkode: 0fa5b...51d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #151 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De er fortsatt det kjønnet som kromosonene tilsier man er! Dette er faktisk utrolig provoserende for oss som har barn med ekstra kjønnskromosoner, fordi man er faktisk fortsatt et kjønn og ikke et intetkjønn. Slutt å skyv denne gruppen forann dere, dette har ingenting med følekjønn å gjøre. X er jente (Turner syndrom) xxx er jente (trippel X syndrom XXY er gutt (kleinfelt syndrom) XYY er gutt (jacobs syndrom) Anonymkode: 0fa5b...51d Siterer meg selv. Jeg er med i gruppene til de diagnosene, og ingen snakker om at de føler seg som det motsatte kjønnet. Faktisk sier de fleste at de synes det er veldig ubehagelig at man blir dyttet frem som et eksempel i denne kjønnsdebatten. Anonymkode: 0fa5b...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå