AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Skrevet 16. mars 2024 Chatter med en på Hinge. Vi har chattet i tre uke hver dag og vet mye om hverandre. Veldig like, utfyller hverandre og blir bare glade når vi sitter der og skriver i timevis. «Problemet» mitt er at jeg syntes han ser sp fantastisk bra ut. Drømmemann når det kommer til utseendet. Han har jo sett mange bilder av meg på Facebook men det er det jo veldig gamle bilder også. Har også sett meg på Snap og han sier han syntes jeg ser bra ut. Men jeg gjør jo ikke det! På et meget flatterende bilde, med rett lys, helt ok, men ikke noe mer. Jeg ser bare vanlig ut. Nå chatter vi om å treffes og jeg får litt panikk. Han kan sikkert få hvem han vil. Og jeg ser enda verre ut i virkeligheten også. Han sier at det er personligheten han legger vekt på og jeg vet at jeg er ei bra fame sånn sett, men herregud, han er langt over meg når det kommer til utseendet. Når han tok kontakt tenkte jeg bare WTF?! Han her vil ha kontakt med meg? Nå får jeg tanker om å avlyse, er så redd han blir veldig skuffet…. Hvor mye tror dere utseendet betyr for en så pen mann? Kan han virkelig være interessert? Set dete ofte en vakker mann medlem «grei» dame? Anonymkode: e0a02...afb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Skrevet 16. mars 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Set dete ofte en vakker mann medlem «grei» dame? Anonymkode: e0a02...afb Ser det hele tiden. Faktisk er det ofte slik at folk blir oppfattet mye penere når man liker personligheten deres. Og veldig pene mennesker som har dårlig personlighet blir oppfattet styggere enn de er. Så her er det bare å kjøre på. Hva er det verste som kan skje? At han avviser deg? So what? Anonymkode: d6c52...b6d 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 Hvorfor skal du sabotere for deg selv? Han sier jo at han syns du ser bra ut. Slutt å overtenke det hele og bare møt fyren Anonymkode: db73f...d98 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 Jeg synes du skal møte han. Men ikke lag noen forventninger. Bare tenk at det blir hyggelig å bli litt kjent, men det trenger ikke bli noe mer hvis kjemien ikke stemmer. Skjønner at du tenker på dette med utseendet, men folk har jo også forskjellig smak. Kanskje liker han deg når dere møtes, kanskje ikke. Det er jo slik det er på "vanlige" dater også, at enten blir det match eller ikke. Så det er ingen krise om det ikke blir match mellom dere. Når du sitter på daten, så fokuser på han i stedet for deg selv. Hva har han å tilby, bortsett fra utseendet. Er han snill? Smart? Hvilke verdier har han? Anonymkode: f278c...5ff 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ser dere ofte en vakker mann medlem «grei» dame? Anonymkode: e0a02...afb Sjeldent. Det er som regel en penere dame enn mann. Men de gangene det skjer, kan man i alle fall være sikker på at det er ekte kjærlighet fra hans side! Anonymkode: d1a48...1c2 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #6 Skrevet 16. mars 2024 Ikke feig ut, og vær deg selv på daten. Ikke prøv å være noe annet. Går fint dette Anonymkode: d074a...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #7 Skrevet 16. mars 2024 Hvordan er resten av kroppen din? Menn er mer opptatt av en slank kropp enn ett vakkert ansikt. De ønsker 100% på begge, men alle kan ikke få alt. Anonymkode: 0e3ba...137
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #8 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan er resten av kroppen din? Menn er mer opptatt av en slank kropp enn ett vakkert ansikt. De ønsker 100% på begge, men alle kan ikke få alt. Anonymkode: 0e3ba...137 Kroppen er grei den også. Anonymkode: e0a02...afb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #9 Skrevet 17. mars 2024 Eksen min var veldig kjekk, jeg var/er ikke særlig pen. Gikk egentlig helt greit men jeg var veldig usikker på meg selv og turte aldri bli med på festligheter eller å møte kompisene hans. Unngikk også familien hans fordi jeg var overbevist om at de mente han var for kjekk for meg. Viste seg også at han var utro etter et par år, jeg gjorde det slutt. Jeg vil ikke ha kjæreste igjen men om det skulle skjedd så vil jeg ha en mann som utseendemessig ikke er noen kvinnes type. Da slipper jeg at noen tar han fra meg og jeg elsker ikke en mann pga utseende, driter i hvordan han ser ut (med mindre han er kjekk/veldig kjekk, det skjer ikke). Anonymkode: 5b324...992 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #10 Skrevet 17. mars 2024 For et ligg er menn villig til å senke kravene veldig. Sier ikke at det skjer for deg. Skru opp selvtilliten din, vis deg som feminin, sensuell, snill og selvsikker. Han er ikke noe bedre enn deg, og dessuten skal du også se om han er noe for deg - ikke bare omvendt Anonymkode: f47c0...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #11 Skrevet 17. mars 2024 Men altså herregud. Nå må du slutte å være så fordømmende ovenfor deg selv. Hvis han syntes du ser bra ut som han sier, så syntes han vel det. Han må vel få bestemme selv om han syntes du er fin, eller skal du bestemme det syntes du? Det er også sånn at for noen mennesker vil du være verdens styggeste mens for andre vil du være verdens peneste. Sånn er det med oss alle. Smaken er forskjellig. Anonymkode: 9c702...197 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #12 Skrevet 17. mars 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Men altså herregud. Nå må du slutte å være så fordømmende ovenfor deg selv. Hvis han syntes du ser bra ut som han sier, så syntes han vel det. Han må vel få bestemme selv om han syntes du er fin, eller skal du bestemme det syntes du? Det er også sånn at for noen mennesker vil du være verdens styggeste mens for andre vil du være verdens peneste. Sånn er det med oss alle. Smaken er forskjellig. Anonymkode: 9c702...197 Finnes en del playere der ute, så bra hun tenker seg om. Heller før enn etter Anonymkode: f47c0...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #13 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Finnes en del playere der ute, så bra hun tenker seg om. Heller før enn etter Anonymkode: f47c0...d0e Jada. Det er aldri dumt å tenke seg om både 3 og 4 ganger, men man tenker seg ikke om ved å snakke seg selv ned på denne måten her. Anonymkode: 9c702...197 1
Forumkonto Skrevet 17. mars 2024 #14 Skrevet 17. mars 2024 Har flere ganger vært borti vanvittig kjekke menn sammen med mindre pene damer. Og har vært borti mange pene damer med ufordragelige menn. Vanligvis finner to ca. like pene hverandre. Men personlighet gjør folk mer eller mindre attraktiv. En del veldig pene folk er heller ikke klar over at de selv er veldig attraktive. Møt han og se om kjemien er der. Kanskje han ikke er like kjekk IRL. Og kanskje du er drømmedama i hans øyne. Det vet du ikke før dere har møttes. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #15 Skrevet 17. mars 2024 Jeg er har en mann ‘way over my league’😅 Han er modellvakker. 195, slank, mørk med blå øyne. Tillegg er han ‘godt likanes kar og morsom. Aner egentlig ikke hvorfor han falt pladask for meg for 8 år siden. Og det aner han visst ikke selv heller, sier han😆🙃 Men jeg er ikke i tvil om at han elsker meg. Hender jeg blir usikker en gang i blant fordi han er en type damer snur seg etter og jeg vet han sikkert lett kunne byttet meg ut om han ville. Men det kommer jo ikke noe konstruktivt ut av å gå å tenke sånn. Vi må tenke her og nå og leve livet i mens det skjer. Ang din situasjon så må du nesten bare hive deg ut i det. Du har ingenting å tape utenom tid. Om du møter ham og det ikke blir gnist enten det er fra hans eller begges side, så kan du gå videre å se deg om etter en annen. Jo lengre dere chatter uten å treffes jo lengre holder du på en avstandsforelskelsen som jo egentlig ikke er ekte. Man kan ikke forelske seg ekte i en person man aldri har møtt. Om han møter deg og ikke falle for deg han ser, så var han mer overfladisk enn han fremsto, men det er også en bekreftelse på at kjemien heller ikke var best. Kjemi trumfer stort sett et pent utseende. Anonymkode: 32cd7...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #16 Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eksen min var veldig kjekk, jeg var/er ikke særlig pen. Gikk egentlig helt greit men jeg var veldig usikker på meg selv og turte aldri bli med på festligheter eller å møte kompisene hans. Unngikk også familien hans fordi jeg var overbevist om at de mente han var for kjekk for meg. Viste seg også at han var utro etter et par år, jeg gjorde det slutt. Jeg vil ikke ha kjæreste igjen men om det skulle skjedd så vil jeg ha en mann som utseendemessig ikke er noen kvinnes type. Da slipper jeg at noen tar han fra meg og jeg elsker ikke en mann pga utseende, driter i hvordan han ser ut (med mindre han er kjekk/veldig kjekk, det skjer ikke). Anonymkode: 5b324...992 Det er ikke bra å hate segselv så mye som du gjør. Du tror jo at du ikke er verdt noe? Anonymkode: 13a91...312
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #17 Skrevet 17. mars 2024 Jeg ser helt vanlig ut, men liker vakre menn. Av den grunn har mine kjærester vært mye mer attraktive enn meg, noe som har vært helt uproblematisk. Man gir dem jo bare muligheten til å velge deg, og om de gjør det så er det jo deres valg, og ikke noe å være usikker på. Heller ikke hva andre skulle mene. Ingen har vært utro heller. Anonymkode: 512f3...fff
Hengebuksvinet Skrevet 17. mars 2024 #18 Skrevet 17. mars 2024 Det behøver ikke å være et problem. Min opplevelse er at attraktive menn ofte er bedre partnere enn mindre attraktive. Da selvtillit er viktig, for å behandle andre bra. Og jeg skriver attraktive. For ofte har ikke dette kun med utseendet å gjøre. Det handler først og fremst om helhet og utstråling. Gå for den du vil ha. Da blir det som regel bra. 2
somler Skrevet 17. mars 2024 #19 Skrevet 17. mars 2024 Ikke vær begymret! Han kan tenkte akkurat det samme om deg. Så møt opp og husk at han kan tenkte at du er penere og har mer å komme med enn han. Gi deg selv så mye selvtillit du kan får møte
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #20 Skrevet 17. mars 2024 Har opplevd at veldig pene menn som og er penere enn meg har ønsket forhold med meg, og at menn som er gjennomsnittlige bare har ønsket sex. Etter det sluttet jeg å høre på utsagn om skala Anonymkode: 6a28e...73b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå