Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 4. februar 2006 #1 Skrevet 4. februar 2006 Nå har vi tenkt å male soverommet. Nå er det mørkeblått og det har det vært i 6 år!!! Har dere noen fine farger å komme med? Er ganske usikker så jeg er åpen for alle forslag
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #2 Skrevet 4. februar 2006 Nå har vi tenkt å male soverommet. Nå er det mørkeblått og det har det vært i 6 år!!! Har dere noen fine farger å komme med? Er ganske usikker så jeg er åpen for alle forslag ← 0505-Y30R Nydelig lys kremfarge. Passer til alt. Eller en vegg i "isvann" fra lady og de tre andre i "letthet". Også flotte farger synes jeg...
Shea Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Helt enig. Jeg annbefalte 0505-y30r i et tidliger spørsmål om farge. Har den selv og har jeg hatt kr og tid skulle jeg malt mere av den fargen i huset. Kjempeflott farge
Nita Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Jeg har isvann på alle veggene på soverommet, men bryter med hvitt på lister,tak og vinduskarmer. Mot dette har jeg turkise puter og lampeskjermer, svarte gardiner og sengeteppe. Får mye positive tilbakemeldinger på det. Rommet er lyst, men ikke sterilt, de mørke gardinene gjør det mørkt nok om natten, men fratrukket stjeler de ikke lyset om dagen.
Ms. Croft Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 En farge som heter DUS er veldig fin. Nesten helt hvit, men i forskjell til mangel ligger den litt mot grønn, og ikke det vanlige gule eller brune. Jeg er stålende fornøyd!
Impala Skrevet 6. februar 2006 #8 Skrevet 6. februar 2006 Vi har limegrønt på veggene og antikkhvitt på lister og i taket, og er kjempefornøyde med disse fargene.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #9 Skrevet 6. februar 2006 Sjel - veldig lys, men ikke helt hvit. Eller Lys provence, den er litt mer gulaktig. Evt latte.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #10 Skrevet 7. februar 2006 Har akkurat malt stuen i "Morgenlys" og ble kjempefornøyd med den. Det ble en lys og varm farge.
Væren Skrevet 7. februar 2006 #12 Skrevet 7. februar 2006 Vi har malt panelet på en vegg i stuen i en nydelig cremefarge. Tror den hadde betegnelsen "latte" hvis jeg ikke husker feil. Kan bare sitte å se på og fryde meg over den veggen!
Frøken Labb Skrevet 7. februar 2006 #13 Skrevet 7. februar 2006 Jeg er blitt utrolig glad i Lys Antikk. ← Jeg også!
Midnattsol Skrevet 7. februar 2006 #14 Skrevet 7. februar 2006 Ei venninne av meg skal male den ene veggen dyp dyp lilla og resten av veggene skal være lyse. Så skal hun ha gardiner og andre ting med blandt annet lilla i. Først tenkte hun å male hele soverommet lilla, men jeg anbefalte henne å ikke gjøre det men heller ta en kontrastvegg.
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #15 Skrevet 7. februar 2006 Ei venninne av meg skal male den ene veggen dyp dyp lilla og resten av veggene skal være lyse. Så skal hun ha gardiner og andre ting med blandt annet lilla i. Først tenkte hun å male hele soverommet lilla, men jeg anbefalte henne å ikke gjøre det men heller ta en kontrastvegg. ← Til dyp lilla så passer en lys farge som heter Dis. Pluss på med sorte detaljer, rammer og gardiner samt mørkt eller kirsebærfarget treverk så har du rommet til datteren min. Det er bare dritlekkert.
Susijenta Skrevet 8. februar 2006 #16 Skrevet 8. februar 2006 for litt informasjon... "vanilje" og "caffe latte" er det samme. De er helt like, men ulike navn, grunnet ulike fabrikanter. det samme gjelder "lys antikk" og "latte" Vidre vil jeg foreslå marrakesh på soverommet. Jeg liker at det er litt "mørkt" og lunt. Denne fargen er en "grå-brun" om det sier deg noe. Her kan du mikse med litt turkis og lyseblå farger, eller dyp røde puter og lignende. Kjempe koselig. Husk også og ikke overinnrede soverommet. her skal tankene hvile og ikke forstyrres av for mange detaljer. lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #17 Skrevet 8. februar 2006 for litt informasjon... "vanilje" og "caffe latte" er det samme. De er helt like, men ulike navn, grunnet ulike fabrikanter. ???det kan jeg ikke tro på!jobber i Barnehage,og der er ett rom vanilje,og ett er malt i caffe latte.de er jo helt ulike!om da ikke vi har fått feil navn da
Midnattsol Skrevet 8. februar 2006 #18 Skrevet 8. februar 2006 Til dyp lilla så passer en lys farge som heter Dis. Pluss på med sorte detaljer, rammer og gardiner samt mørkt eller kirsebærfarget treverk så har du rommet til datteren min. Det er bare dritlekkert. ← Det kan jeg tenke meg, ja.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #19 Skrevet 9. februar 2006 ???det kan jeg ikke tro på!jobber i Barnehage,og der er ett rom vanilje,og ett er malt i caffe latte.de er jo helt ulike!om da ikke vi har fått feil navn da ←
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2006 #20 Skrevet 9. februar 2006 Vi har en lys, gråaktig lillatone på soverommet, og det er veldig fint, synes jeg. Rolig og kjølig, men samtidig lyst. Fargekoden husker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå