Kålrota Skrevet 28. mai 2024 #21 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjerringstil Anonymkode: 23591...ece Næmmen, så trivelig! Jeg er kjerring (46), så det går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #22 Del Skrevet 28. mai 2024 For det første så ser den nettsiden fake ut, og hvis den mot formodning er ekte så er den kjolen der av 100% polyester/akryl/syntetisk lavkvalitetsmateriale og enhver brud burde rødme av helt feil årsaker dersom hun iførte seg det der i sitt eget bryllup. Anonymkode: afeb5...246 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #23 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For det første så ser den nettsiden fake ut, og hvis den mot formodning er ekte så er den kjolen der av 100% polyester/akryl/syntetisk lavkvalitetsmateriale og enhver brud burde rødme av helt feil årsaker dersom hun iførte seg det der i sitt eget bryllup. Anonymkode: afeb5...246 AMEN! Anonymkode: 41dbb...0fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #24 Del Skrevet 28. mai 2024 Ja jeg syntes den er kjedelig og egentlig ikke noe fin. Men det er du som eventuelt skal gå med den, så kommer an på hva du syntes selv. Anonymkode: bfdf1...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 28. mai 2024 #25 Del Skrevet 28. mai 2024 Nei den likte jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå