AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Skrevet 16. mars 2024 Så mange som klager over menn som er gnine, men herrrgud så usexy med kvinner som ikke er økonomisk selvstendige! Mannen min og jeg tjener begge godt. Vi kjøper gjerne gaver til hverandre, men jeg kan også kjøpe meg akkurat det jeg har lyst på. Det er frihet! Anonymkode: 12441...d32 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #2 Skrevet 16. mars 2024 Synes du som kvinne at andre kvinner er sexy? Anonymkode: bee08...287 1
Trek Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 Jeg er økonomisk selvstendig. Synes gniene mennesker er usexy uansett. Det handler ikke om at jeg trenger noe, men at jeg ønsker å være med noen som er raus siden jeg også er det. Gnien handler om å ikke unne noen man er glad i å ha det bra. Gnien handler om at jeg og mine behov er mye viktigere enn deg og dine. Det er usexy. Akkurat som grådig er usexy. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #4 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så mange som klager over menn som er gnine, men herrrgud så usexy med kvinner som ikke er økonomisk selvstendige! Mannen min og jeg tjener begge godt. Vi kjøper gjerne gaver til hverandre, men jeg kan også kjøpe meg akkurat det jeg har lyst på. Det er frihet! Anonymkode: 12441...d32 Enig. Som kvinne er økonomiske muskler og handlingsrom kjempeviktig. Lever med en mann fordi jeg elsker ham, men vi vet begge at vi klarer oss materielt på egen hånd hvis det skulle skjære seg mellom oss. Forholdet er basert på vilje og kjærlighet, ikke på nødvendighet. Anonymkode: 134f8...e43 4 1
Trolltunge Skrevet 16. mars 2024 #5 Skrevet 16. mars 2024 Både menn og kvinner bør ha som intensjon og mål å være/bli økonomisk trygge og selvforsørgende. Skjønner ikke at folk våger annet. Livet skjer! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå