AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #1 Skrevet 16. mars 2024 Hei Jeg har en Samsung fra 2017 hvor skjermen har vært død lenge. For et par år siden fikk jeg allikevel sett bildene fra denne ved å koble til en kabel til pcen. Nå idag skulle jeg ta en titt igjen, men nå er batteriet helt sprengferdig av en eller annen grunn, det har blåst seg opp veldig, og er nok ikke mulig å lade lenger - for det skjedde ingenting når jeg satte i kabelen slik som det fungerte sist. Kan jeg få tak i disse bildene igjen ved å bytte batteri? Og hvis ikke: finnes det noen annen måte å få tak i dem på? På forhånd tusen takk, betyr mye for meg om noen klarer å hjelpe 🌺 Anonymkode: dee51...a05
Fountaine Skrevet 16. mars 2024 #2 Skrevet 16. mars 2024 Har ikke samsung noe slags Cloud eller sky hvor bildene dine er lagret? Da kunne man logget inn dit og fått tak i dem der. Ellers så kan du bytte batteri. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #3 Skrevet 16. mars 2024 Ja bytte batteri og bruke kabelen igjen Anonymkode: 50a6b...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #4 Skrevet 17. mars 2024 Burde vel gå an å plukke den fra hverandre og koble lagringsenheten direkte til en PC. Anonymkode: 43a6f...7c8
newman01 Skrevet 19. mars 2024 #5 Skrevet 19. mars 2024 Om batteriet er oppblåst ville jeg fått det ut av huset. Man veit aldri hva slike batterier kan finne på å gjøre, men å brenne ned huset kan det fort gjøre. Av nysgjerrighet: hvorfor hentet du ikke ut bildene og alt annet da du fikk kontakt med mobilen for noen år siden? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå